logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Purina: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Streetcom z kolejną kampanią dla marki Purina

W ramach działań zaplanowano product seeding z udziałem 1000 nano influnecerów oraz działania z mikro - i makroinfluencerami. Ich głównym celem jest budowa świadomości wśród grupy docelowej i wygenerowanie trialu.

05.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 191 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Streetcom wygrywa przetarg dla Purina AdVENTuROS

Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowości od PURINA  - PURINA AdVENTuROS Training. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania. Projekt trafił do agencji w ramach wygranej w przetargu. Kampania dla PURINA AdVENTuROS Training potrwa do końca listopada.

28.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 319 razy
Streetcom wygrywa przetarg na dwie kampanie dla Purina

Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.

29.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 740 razy
Streetcom ponownie dla Nestlé

Agencja Streetcom specjalizująca się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek wygrała przetarg na realizację projektu dla wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest (Nestlé). Współpraca obejmuje realizację kampanii product seeding oraz działania z zakresu Influencer Marketingu. To kolejny projekt Streetcomu dla producenta.

25.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 990 razy
Streetcom dla Purina

Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla PURINA PRO PLAN STERILISED i realizuje dla tej marki działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu. Budowanie wizerunku marki PURINA jako producenta wyspecjalizowanej żywności dla zwierząt oraz edukacja grupy docelowej w zakresie żywienia kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji, to główne cele prowadzonych aktywności. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.

12.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 1117 razy
Awans w Mccann

Janka Szwykowska, związana z agencją McCANN od 2018 roku, awansuje w strukturach firmy na stanowisko Senior Art Directora. Dotychczas, pełniąc funkcję Art Directora, tworzyła koncepcje reklamowe i kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. Mastercard, KFC, Coca-Cola, Honor, WWF, Purina, mBank, czy Volvo.

26.08.2021 | Z rynku | przeczytano: 929 razy
Dotrelations wspiera komunikację Nestlé w social media

Nestlé wybrało agencję do obsługi komunikacji korporacyjnej marki w social media na polskim rynku. W wyniku wygranego przetargu, od kwietnia za relacje z fanami Nestlé Polska odpowiada dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej.

28.06.2019 | Z rynku | przeczytano: 549 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.

W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film Puriny dotyczący karmy dla kotów wyprodukowanej z użyciem jednego z popularnych super foods. Ranking zamyka spot od Louis Vuitton z udziałem Sophie Turner - znanej fanom Gry o Tron, jako Sansa Stark.

20.03.2019 | Świat mediów | przeczytano: 1186 razy
Stefan Stefański na pokładzie F25

Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.

18.10.2018 | Z rynku | przeczytano: 683 razy
Estoremedia poszerza współpracę z grupą Nestle

eStoreMedia, spółka specjalizująca się w zarządzaniu i tworzeniu  multimedialnych treści produktowych na potrzeby e-commerce, rozwija współpracę z grupą Nestle. Po efektywnym wdrożeniu rich contentu dla marki Purina  w internetowych  serwisach sprzedażowych, na powierzenie obsługi tego obszaru eStoreMedia zdecydowała się również marka Nespresso.

24.10.2016 | Z rynku | przeczytano: 1161 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764