logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PyeongChang 2018: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Sztuczna inteligencja napędza rewolucję obrazu i dźwięku w telewizorach

Sztuczna inteligencja zapewni nam jeszcze bardziej rzeczywiste doświadczenia podczas oglądania na dużym ekranie domowego telewizora – poczujemy dreszcz emocji towarzyszący największym sportowym wydarzeniom czy legendarnym koncertom. Technologia sztucznej inteligencji firmy Samsung łączy jakość obrazu zbliżoną do 8K (7680 x 4320) oraz zoptymalizowany dźwięk.

27.03.2018 | przeczytano: 395 razy
Dziękuję Ci Mamo: Maciej Kot ambasadorem kampanii Procter & Gamble

Firma Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, przedstawiła ambasadora czwartej polskiej odsłony światowej kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo”. W projekt, doceniający wszystkie polskie mamy, zaangażował się skoczek narciarski Maciej Kot.

12.01.2018 | przeczytano: 1198 razy
Nowy spot kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” Procter & Gamble

Na prawie 100 dni przed ceremonią otwarcia Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, Procter & Gamble, światowy partner olimpijski, zaprezentował spot pt. „Love Over Bias” („Miłość ponad uprzedzenia”), czyli najnowszą odsłonę nagradzanej kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. Film pokazuje, jak mógłby wyglądać świat, gdybyśmy wszyscy patrzyli na siebie oczami matek.

03.11.2017 | przeczytano: 1658 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764