logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Q&A Communications: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 78
Pociąg do Lajkonika – kampania Lajkonik Junior

Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne kształty. Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, czyli produkty Lajkonik Junior wyróżniają się na sklepowych półkach i są chętnie wybierane przez konsumentów. To przekąski, które idealnie sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego właśnie nawiązuje najnowsza, pierwsza od 2010 r., kampania reklamowa marki, która wystartowała na początku sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Spoty zobaczyć można w telewizji i Internecie.

11.08.2022 | przeczytano: 663 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Grupa Amica rozpoczyna kampanię ATL dla Fagor Electrodoméstico w Hiszpanii

22 maja br. Fagor Electrodoméstico, marka będąca częścią portfolio Grupy Amica, wystartowała z nową kampanią wizerunkową w Hiszpanii. Nawiązuje w niej m.in. do rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej oraz realizacji pasji pomimo trwającej od ponad roku pandemii. Akcja promocyjna dedykowana na tamtejszy rynek obejmuje telewizję, prasę oraz działania w digitalu, w tym w mediach społecznościowych.

25.05.2021 | przeczytano: 672 razy
„Pora na parę!” – rusza nowa kampania produktowa

„Pora na parę!” to nowa kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych i w digitalu.

31.03.2021 | przeczytano: 642 razy
Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa

Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników sprzętu AGD.

18.09.2020 | przeczytano: 1018 razy
Kampania Amica: „Odkryj wyższy poziom gotowania”

Amica nie przestaje pozytywnie zaskakiwać użytkowników sprzętów kuchennych. W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej zaprezentowane zostaną kolejne nowości, które tym razem pozwolą odkrywać wyższy poziom gotowania. Płyty gazowe 2.0 – to nowa era w kategorii płyt grzejnych z innowacyjnymi rozwiązaniami dotychczas dostępnymi dla posiadaczy płyt indukcyjnych. W kampanii, poza płytami gazowymi, komunikowana będzie dobrze znana klientom linia sprzętów X-type z ich najważniejszymi funkcjonalnościami.

02.03.2020 | przeczytano: 860 razy
Amica startuje z projektem „Amica for others”

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”, który jest zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie. Inspiruje, skłania do refleksji i podpowiada jak być dla innych, nie tylko dla siebie.

04.02.2019 | przeczytano: 346 razy
Amica przeciw marnowaniu żywności - kampania społeczna

Nieprawidłowe przechowywanie – to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”. Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera, firma będzie mogła edukować swoich klientów na temat problemu marnowania żywności!  Projekt nawiązuje także do promocji nowych lodówek z filtrem FreshOn, który pozwala na dłuższe zachowanie świeżości przechowywanych w nich warzyw i owoców.

11.07.2018 | przeczytano: 900 razy
Smak kokosa w nowej kampanii marki Subway

Subway systematycznie rozwija swoją ofertę kawową, wprowadzając do niej sezonowe nowości. Mrożona kawa kokosowa, która latem ubiegłego roku zadebiutowała w menu, została bardzo dobrze przyjęta przez klientów marki, dlatego tego lata ponownie pojawiła się w restauracjach. Oferta jest ograniczona czasowo do 28 sierpnia.

02.07.2018 | przeczytano: 543 razy
Q&A Communications będzie wspierać zespół PR Škoda

ŠKODA to niekwestionowany lider rynku motoryzacyjnego w Polsce. Z połową maja marka rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań z zakresu Public Relations. W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych zadań zajmie  się agencja Q&A Communications.

11.06.2018 | przeczytano: 601 razy
Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń dołączają do Dotrelations

dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej, wzmacnia dział strategii i sprzedaży inwestując w rozwój nowych kompetencji. Stanowisko Art Directora objęła Zuzanna Dąbrowska, poprzednio w Filmpoint, a na pozycji Senior Strategy Managera będzie pracował Artur Cichoń, wcześniej w Q&A Communications.

15.05.2018 | przeczytano: 2515 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 78)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764