logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Quality PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”

W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.

23.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 172 razy
Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii

Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień.

09.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 351 razy
Herbalove – kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu

Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Jej hasło - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”, doskonale podkreśla wyjątkowość produktów, które zaskakują fantazyjnymi kompozycjami ziół i owoców i zapewniają naturalne orzeźwienie. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach. Intensywna kampania trwać będzie przez cały wiosenno-letni sezon.

30.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 713 razy
„Krem za krem” od Samarité

Kosmetyczna marka Samarité, która na rynku jest zaledwie trzy lata startuje z wyjątkową akcją konsumencką. W ramach akcji „KREM ZA KREM” Samarité wymieni obecny krem do twarzy na  bestsellerowy Divine Cream – o wartości 149,99 PLN. Akcja wystartowała 1.06.2022 i potrwa dwa tygodnie.

01.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 684 razy

Do grona klientów agencji Quality Public Relations dołączyła firma Coloris - polski producent kosmetyków. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji poszczególnych marek i prowadzenie w szerokim zakresie działań public relations, obejmujących zarówno relacje z mediami, jak i aktywacje PR w ramach współpracy z influencerami. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.

20.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 633 razy
Loteria Neutrogena

Marka kosmetyczna Neutrogena rozpoczeła ogólnopolską loterię konsumencką. To pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez tę markę w Polsce. Loteria Neutrogena – pielęgnuj siebie i wygraj!, wystartowała 14 sierpnia i potrwa do 24 września. Do wygrania codzienne nagrody pieniężne, nagrody produktowe oraz nagroda główna – samochód osobowy Citroën C1.

16.08.2021 | Z rynku | przeczytano: 1304 razy
Loteria „Moda Na Valbon”

Marka Valbon znana z serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9 000 zł do wydania w sklepach LaMania oraz codzienne nagrody pieniężne – 5 x 100 zł. Zgłoszenia kodów loteryjnych z opakowań rozpoczynają się 12.04.2021 r. i potrwają do 23.05.2021 r.

09.04.2021 | Z rynku | przeczytano: 849 razy
Hochland Sielski – nowe sery żółte w innowacyjnym opakowaniu

Portfolio serów żółtych Hochland rozszerza się o nowy brand – Hochland Sielski. Nowe sery żółte w plastrach pochodzą z najczystszych terenów Polski, zwanych Zielonymi Płucami Polski. A mleko, które jest podstawą tych pysznych serów, pochodzi od krów z polskich rodzinnych gospodarstw, w których dba się o dobrostan zwierząt. Hochland Sielski to trzy wyjątkowe warianty smakowe oraz jedyne takie opakowanie na rynku, które jest bardzo wygodne, a dzięki innowacyjnemu zamknięciu na rzep zapewnia długą świeżość produktu. A ponadto, po zjedzeniu pysznego sera, opakowanie może służyć również jako opakowanie na kanapki czy do segregacji drobnych przedmiotów.

19.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 1051 razy
Kampania Almette „Wyprodukowano w Polsce”

Serki twarogowe Almette powstają w Węgrowie – urokliwej miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie malowniczej rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej żywności. Piękne krajobrazy, zachwycające zakątki, unikatowe tereny – w nowej kampanii Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej krainy” wspólnie z dwiema wyjątkowymi mieszkankami Węgrowa. Są nimi Nela Zawadzka - finalistka The Voice Kids oraz Mariola Zenik - mistrzyni Europy w siatkówce. Dla podkreślenia, gdzie powstaje Almette, na opakowaniach serków pojawiło się oznaczenie „Wyprodukowano w Polsce”.

08.09.2020 | Z rynku | przeczytano: 1044 razy (komentarzy: 3)
„Bez laktozy. Sama przyjemność!” - Nowa kampania Almette

Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.

25.06.2020 | Z rynku | przeczytano: 1577 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764