logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Quality PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Herbalove – kampania napojów herbaciano-owocowych Herbapolu

Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Jej hasło - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”, doskonale podkreśla wyjątkowość produktów, które zaskakują fantazyjnymi kompozycjami ziół i owoców i zapewniają naturalne orzeźwienie. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach. Intensywna kampania trwać będzie przez cały wiosenno-letni sezon.

30.05.2023 | przeczytano: 483 razy
„Krem za krem” od Samarité

Kosmetyczna marka Samarité, która na rynku jest zaledwie trzy lata startuje z wyjątkową akcją konsumencką. W ramach akcji „KREM ZA KREM” Samarité wymieni obecny krem do twarzy na  bestsellerowy Divine Cream – o wartości 149,99 PLN. Akcja wystartowała 1.06.2022 i potrwa dwa tygodnie.

01.06.2022 | przeczytano: 557 razy

Do grona klientów agencji Quality Public Relations dołączyła firma Coloris - polski producent kosmetyków. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji poszczególnych marek i prowadzenie w szerokim zakresie działań public relations, obejmujących zarówno relacje z mediami, jak i aktywacje PR w ramach współpracy z influencerami. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.

20.09.2021 | przeczytano: 575 razy
Loteria Neutrogena

Marka kosmetyczna Neutrogena rozpoczeła ogólnopolską loterię konsumencką. To pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez tę markę w Polsce. Loteria Neutrogena – pielęgnuj siebie i wygraj!, wystartowała 14 sierpnia i potrwa do 24 września. Do wygrania codzienne nagrody pieniężne, nagrody produktowe oraz nagroda główna – samochód osobowy Citroën C1.

16.08.2021 | przeczytano: 1174 razy
Loteria „Moda Na Valbon”

Marka Valbon znana z serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9 000 zł do wydania w sklepach LaMania oraz codzienne nagrody pieniężne – 5 x 100 zł. Zgłoszenia kodów loteryjnych z opakowań rozpoczynają się 12.04.2021 r. i potrwają do 23.05.2021 r.

09.04.2021 | przeczytano: 782 razy
Hochland Sielski – nowe sery żółte w innowacyjnym opakowaniu

Portfolio serów żółtych Hochland rozszerza się o nowy brand – Hochland Sielski. Nowe sery żółte w plastrach pochodzą z najczystszych terenów Polski, zwanych Zielonymi Płucami Polski. A mleko, które jest podstawą tych pysznych serów, pochodzi od krów z polskich rodzinnych gospodarstw, w których dba się o dobrostan zwierząt. Hochland Sielski to trzy wyjątkowe warianty smakowe oraz jedyne takie opakowanie na rynku, które jest bardzo wygodne, a dzięki innowacyjnemu zamknięciu na rzep zapewnia długą świeżość produktu. A ponadto, po zjedzeniu pysznego sera, opakowanie może służyć również jako opakowanie na kanapki czy do segregacji drobnych przedmiotów.

19.03.2021 | przeczytano: 889 razy
Kampania Almette „Wyprodukowano w Polsce”

Serki twarogowe Almette powstają w Węgrowie – urokliwej miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie malowniczej rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej żywności. Piękne krajobrazy, zachwycające zakątki, unikatowe tereny – w nowej kampanii Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej krainy” wspólnie z dwiema wyjątkowymi mieszkankami Węgrowa. Są nimi Nela Zawadzka - finalistka The Voice Kids oraz Mariola Zenik - mistrzyni Europy w siatkówce. Dla podkreślenia, gdzie powstaje Almette, na opakowaniach serków pojawiło się oznaczenie „Wyprodukowano w Polsce”.

08.09.2020 | przeczytano: 937 razy (komentarzy: 3)
„Bez laktozy. Sama przyjemność!” - Nowa kampania Almette

Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.

25.06.2020 | przeczytano: 1466 razy
Kampania napojów roślinnych Sante

Firma Sante rozpoczyna kampanię promującą napoje roślinne Sante Organic. W prowadzonych szeroko działaniach akcentowane będą wyróżniki asortymentu Sante Organic, jakimi są przede wszystkim krótka lista składników, certyfikat BIO oraz doskonały smak. Kampania będzie również zachęcać konsumentów do odkrywania różnorodnych możliwości kulinarnego wykorzystania napojów roślinnych. Akcja promocyjna prowadzona będzie wielokanałowo i obejmie stacje TV, prasę, digital, eventy oraz działania PR.

15.01.2020 | przeczytano: 1222 razy

Do grona klientów agencji Quality Public Relations dołączyła firma Sante, producent zdrowej żywności oraz żywności funkcjonalnej. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji marki i prowadzenie w szerokim zakresie działań public relations, obejmujących zarówno relacje z mediami, jak i aktywacje PR w ramach współpracy z influencerami. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.

22.11.2019 | przeczytano: 748 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764