logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RCS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Trendy w e-commerce w 2024 r.

Wartość polskiego rynku szacuje się na ok. 120 mld zł. I choć w 2023 r. krajowy i światowy e-commerce mierzyć musiał się z szeregiem wyzwań, ostatecznie utrzymał trend wzrostowy, który w kolejnych latach ma się utrzymywać na poziomie ok. 11 proc. rocznie. Jakie elementy będą decydować o sukcesie handlu internetowego lub jego braku w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży.

27.12.2023 | przeczytano: 699 razy
Kolejny Gallus RCS 430 w drukarni Mal-Pol

Rodzinna firma MAL-POL należy do elity polskich producentów etykiet. Od wielu lat konsekwentnie rozszerza swój park maszynowy zgodnie z oczekiwaniami swoich klientów. Rosnące wymagania dotyczące druku najbardziej zaawansowanych, wysoko przetworzonych i uszlachetnionych etykiet skłoniły po raz kolejny MAL-POL do zakupu maszyny Gallus RCS 430.

15.04.2022 | przeczytano: 897 razy

Mobilne komunikatory zgromadziły wspólnie rekordową liczbę 3 miliardów użytkowników, jednak przybywa ich coraz wolniej, a rynek staje się coraz bardziej rozproszony; żaden z nich nie stanie się uniwersalnym standardem komunikacji tak jak e-mail czy SMS - wynika z raportu eMarketer.

10.01.2022 | przeczytano: 454 razy

Infobip, firma specjalizująca się w globalnej komunikacji w chmurze, uruchomiła „Moments” – kompleksowe  rozwiązanie do automatyzacji komunikacji omnichannel, umożliwiające markom lepsze zrozumienie i dotarcie do konsumenta w erze postępującej cyfryzacji. „Moments” w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS czy RCS, pozwalając firmie na zaawansowaną personalizację kontaktu z klientem.

07.12.2020 | przeczytano: 349 razy
Kurs marketingu mobilnego za darmo: SMSAPI na Infoshare 2020

Tym razem szykuje się mniej branżowego plotkowania przy kawie, za to więcej wiedzy, inspiracji i networkingu w wersji online. Tegoroczna edycja konferencji Infoshare (23-30.09) ze względu na pandemię odbywa się wirtualnie. Dlatego partner wydarzenia, firma SMSAPI zamiast wizytówek, krówek i gadżetów przygotowała sześć dni intensywnego dzielenia się doświadczeniem z ekspertami marketingu SMS.

17.09.2020 | przeczytano: 1023 razy

Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip

10.07.2020 | przeczytano: 368 razy
Play wprowadza usługę Czat RCS, czyli „następcę SMS”

Obsługa długich komunikatów tekstowych, załączanie multimediów czy informacja o dostarczeniu i odczytaniu wiadomości – to tylko niektóre z zalet Czatu RCS (Rich Communication Services). Przez wiele osób usługa jest określana jako następca SMS. Dlatego też PLAY wprowadza Czat RCS w oparciu o własną platformę.

17.06.2020 | przeczytano: 547 razy

Kilka dni temu Google bez zapowiedzi i po cichu uruchomił w Polsce nowy standard komunikacji mobilnej RCS, który media już nazwały "zabójcą SMS-ów", "końcem SMS-ów" lub czasem łagodniej "następcą SMS-ów".

13.05.2020 | przeczytano: 1118 razy (komentarzy: 23)

Infobip zauważa coraz wyraźniejszy trend specjalizacji i przenoszenia usług wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi na te potrzeby wprowadzi w maju do swojego portfolio rozwiązanie Conversations , skupiające w ramach jednej platformy szerokie możliwości komunikacji wielokanałowej oraz zaawansowaną analitykę danych marketingowych.

15.04.2020 | przeczytano: 338 razy
Jak marki skracają dystans z klientem?

"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.

11.09.2019 | przeczytano: 1085 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764