logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

REPR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?

Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych, którzy tworzą filmu Shorts.

01.12.2021 | przeczytano: 921 razy

Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe rozwiązanie może dać członkom Rady szersze możliwości aktywnego działania na rzecz polskiego PR. Intencją PSPR było podniesienie jej rangi, nadanie potencjału realnego wpływu na środowisko, a także rozwiązanie praktycznych problemów REPR. PSPR zamierza nadal pracować nad własnymi projektami w kierunku standaryzacji etycznej i promowania dobrych praktyk.     

03.07.2020 | przeczytano: 447 razy
Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze PSPR

Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.).

Wypowiedzieli się: Mariusz Gruza (Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy), Agnieszka Jaszkaniec (Katowickie Wodociągi S.A.), Tomasz Popielewski (Ceramika Paradyż), Bartosz Sawicki (Gulermak) i prof. Karina Stasiuk-Krajewska (SWPS)

17.01.2020 | przeczytano: 772 razy
REPR o wykluczaniu dziennikarzy z konferencji prasowych

W odpowiedzi na skierowane przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpienie o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii, dotyczącej zjawiska wypraszania dziennikarzy wybranych redakcji z konferencji prasowych lub ich innego wykluczania, REPR przedstawia niniejszą opinię. Dla środowiska PR może ona stanowić rekomendację postępowania  w podobnych sytuacjach wykluczania prasy. REPR nadmienia, że pretekstem do wniosku skierowanego przez wnioskodawcę był przypadek, jaki miał miejsce w listopadzie 2019 roku i został opisany przez media (np. w artykule Reporterzy „Gazety Wyborczej” i TVN 24 wyproszeni z konferencji „Solidarności”, 12.11.2019, press.pl). Niniejsza opinia REPR nie jest stanowiskiem w tej konkretnej sprawie, gdyż zgłoszenie nie dotyczyło oceny tego indywidualnego przypadku, a zagadnienia ogólnego dot. tego typu zjawisk.

16.01.2020 | przeczytano: 479 razy
Rada Etyki Public Relations o zorganizowanym trollingu

W związku ze skierowanym przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpieniem o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii dotyczącej coraz częściej opisywanej przez media praktyki zlecania przez podmioty zajmujące się public relations działań hejterskich i trollingu REPR oświadcza, co następuje:

30.10.2019 | przeczytano: 1309 razy
Powołano nową Radę Etyki Public Relations

Związek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations powołały nową Radę Etyki PR na trzyletnią kadencję obejmującą lata 2019-2022. ZFPR delegował do Rady dwóch reprezentantów agencji członkowskich – Hannę Waśko i Przemysława Mitraszewskiego oraz jednego niezależnego eksperta dr. Łukasza Przybysza. PSPR wzbogacił skład Rady o dwie osoby zrzeszone w tej organizacji – Wojciecha Dąbrówkę oraz Adama Łaszyna.

23.09.2019 | przeczytano: 524 razy

Opinia Rady Etyki Public Relations

19.08.2019 | przeczytano: 312 razy
Mamy dwa lata na wdrożenie unijnej dyrektywy o prawach autorskich

W ciągu dwóch najbliższych lat państwa członkowskie Unii Europejskiej muszą wdrożyć dyrektywę o ochronie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Przyjęta w połowie kwietnia regulacja wprowadza wiele zmian w zasadach publikowania treści w internecie oraz wzmacnia pozycję twórców względem globalnych koncernów, takich jak Facebook, YouTube czy Google. Ekspert kancelarii Gekko Taxens ocenia, że powody do zadowolenia będą mieć m.in. wydawcy, dziennikarze, twórcy czy artyści. W mniejszym stopniu natomiast operatorzy serwisów internetowych, dla których przyjęcie dyrektywy oznacza wzrost odpowiedzialności i dodatkowe obowiązki.

03.06.2019 | przeczytano: 1090 razy

W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego postępowania, REPR musiałaby dysponować zgłoszeniem o naruszeniu etyki  pochodzącym od osoby lub osób, które jednoznacznie wskazywałyby na fragmenty publikacji ich dotyczące i stanowiące naruszenie konkretnych zapisów przynajmniej jednego kodeksu etyki uznawanego przez REPR.[1]

23.05.2019 | przeczytano: 456 razy

Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations są głęboko zaniepokojone informacjami zamieszczonymi w dzisiejszym wydaniu Super Expressu na temat książki Piotra Gajdzińskiego, w której według dziennikarzy, autor opisuje szczegóły z życia prywatnego swojego byłego przełożonego, Mateusza Morawieckiego. Opisane zdarzenia miały miejsce w czasie, kiedy obecny Premier RP był prezesem Banku Zachodniego WBK, a autor książki zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu PR i rzecznika prasowego tego banku.

13.05.2019 | przeczytano: 500 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764