logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RODO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 181

Decyzja Apple dotycząca zmian w obszarze bezpieczeństwa użytkowników w najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 14 wywołała zaniepokojenie ekspertów europejskiej branży internetowej. Szesnaście organizacji marketingowych, w tym IAB Europe i IAB Tech Lab, zdecydowało się wystosować list do Tima Cooka - CEO Apple, w którym apelują o przestrzeganie standardów dotyczących prywatności.

10.07.2020 | przeczytano: 86 razy
Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy

Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu rozwiązań wykorzystujących nowe technologie w codziennej pracy.

10.07.2020 | przeczytano: 106 razy

W marcu cała branża stanęła przed zadaniem bez precedensu – jak dalej sprzedawać i wynajmować mieszkania, gdy nie można ich fizycznie pokazać. Pomimo stopniowego odmrażania gospodarki oraz życia społecznego, nie ma pewności, jak będzie wyglądał rynek za miesiąc, kwartał, pół roku, gdy większość Polaków zetknie się z recesją i trudną sytuacją finansową. Dlatego Otodom już na początku pandemii zainicjował misję ratunkową dla branży, startując z programem #ZdalnyAgent i cyklem Otodom.Live. Cel? Niedopuszczenie do załamania rynku i wsparcie partnerów biznesowych w trudnym okresie.

19.06.2020 | przeczytano: 323 razy

Według danych StatCounter Chrome jest liderem wśród przeglądarek internetowych – na świecie korzysta z niej już 62% użytkowników, a w Polsce aż 71%. Nie dziwi więc poruszenie, które w branży wywołała zapowiedź Google o zaprzestaniu obsługi tzw. third-party cookies. Ta (r)ewolucja nie jest jednak czymś całkowicie nowym i zaskakującym. Już w 2017 roku Apple do swojej przeglądarki Safari wprowadziło Intelligent Tracking Prevention (ITP) - mechanizm, który stopniowo wyeliminował third-party cookies z jego środowiska. Niejako jego śladami podążyła Mozilla, która w czerwcu 2019 roku w Firefoxie zablokowała pliki cookie stron trzecich domen reklamowych i śledzących. Na fali tych zmian, IAB Polska aktywnie zaangażował się w projekt Rearc, którego celem jest wypracowanie spójnego i kompleksowego standardu dla branży.

05.06.2020 | przeczytano: 348 razy (komentarzy: 24)
8 najnowszych trendów marketingowych, które warto poznać

Rozwijające się technologie zmieniają marketing, w konsekwencji strategie muszą równie szybko dostosowywać się do nowych realiów rynku. Jednym z najnowszych trendów wykorzystywanych przez firmy w analityce marketingowej jest oprogramowanie do uczenia maszynowego, które przewiduje szanse, trendy i problemy, jeszcze zanim się pojawią.  Zapewnia ono przygotowanie skutecznej strategii cyfrowej poprzez marketing treści, wzrost UGC (user generated content) i optymalizację wskaźnika PPC (pay per click). Firmy muszą też skoncentrować się na ochronie danych za pomocą rygorystycznych zasad, procedur awaryjnych i narzędzi bezpieczeństwa cybernetycznego.

29.05.2020 | przeczytano: 654 razy
Koronawirus a zmiany w konsumpcji mediów

Analiza zmian w zachowaniach konsumentów oraz prognozy dot. ewolucji konsumpcji mediów związku z rozprzestrzenianiem się COVID-19

14.05.2020 | przeczytano: 609 razy
Twórcy aplikacji „Kwarantanna domowa” odpowiadają na zarzuty

W aplikacji zarejestrowano już ponad 300 tys. kont. Jednak jej twórcy na samym starcie stanęli pod obstrzałem mediów, branży i samych użytkowników. Spółka TakeTask, która odpowiada za oprogramowanie, dopiero teraz tłumaczy, dlaczego wcześniej nie reagowała. W głównej mierze koncentrowała się na zapewnieniu bezpieczeństwa danych. Pracowała też nad utrzymaniem poprawnego działania aplikacji. Firma broni się też przed twierdzeniami, że niewłaściwie przetwarza dane w kwestii RODO. Odpowiada również na szeroko stawiane zarzuty o pojawiających się problemach technicznych oraz ich faktycznych przyczynach.

17.04.2020 | przeczytano: 385 razy
Smartwatch a prywatność: kampania Fundacji Panoptykon

Najnowsza kampania społeczna pod patronatem fundacji Panoptykon zwraca uwagę na to, jak szeroki dostęp do naszych intymnych danych mogą mieć aplikacje na smartwatche, jak wiele można wyczytać z monitorowanego przez nie pulsu i do czego mogą być wykorzystane bezrefleksyjnie udostępnione przez nas dane.

17.04.2020 | przeczytano: 509 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
E-commerce coraz bardziej 360 stopni

Tradycyjnie, jak co roku, platforma sklepów internetowych Shoper przygotowała na koniec pierwszego kwartału podsumowanie tego, co działo się w branży e-commerce w roku poprzednim. Zapraszamy do zapoznania się z pełną wersją raportu „E-commerce 360 stopni”.

30.03.2020 | przeczytano: 392 razy
Agencja Biuro Podróży Reklamy na czas pracy zdalnej zmienia nazwę

W związku z ogólną sytuacją pandemiczną agencja Biuro Podróży Reklamy zdecydowała się na działanie wciąż pełną parą, ale w rozproszeniu, pracując zdalnie z domów.

16.03.2020 | przeczytano: 320 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 181)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764