logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RTB House: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 104
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje

Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.

17.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 349 razy
Piłka po stronie reklamodawców: retargeting marek sportowych

W świecie sportu, tak jak w marketingu, kluczowe jest szybkie reagowanie i precyzyjna strategia. Z okazji Dnia Sportu, RTB House ujawnia najnowsze wnioski z raportu „Up Your Game: Retargeting Guide for Sports Brands”, które rzucają światło na proces optymalizacji strategii marketingowych marek działających w sektorze sportowym.

08.04.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 331 razy
Anna Jankowska obejmuje nowe stanowisko w Adlook

Spółka Adlook (Grupa RTB House) ogłosiła, że Anna Jankowska dołącza do zespołu jako Executive VP of Global Partnerships. Będzie pełnić tę rolę także w firmie RTB House, z którą jest związana od pięciu lat.

12.09.2024 | Personalia | przeczytano: 824 razy
Privacy Sandbox: bezpłatny webinar IAB Polska

Grupa Robocza Programmatic działająca przy IAB Polska organizuje bezpłatny ekspercki webinar na temat inicjatywy Google Chrome – Privacy Sandbox, która ma na celu ochronę prywatności użytkowników przy jednoczesnym zapewnieniu narzędzi do prowadzenia biznesu online. Wydarzenie dostępne będzie online 1 lutego br. po wcześniejszej rejestracji.

21.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 636 razy
Multiple Retargeting Strategy i optymalizacja kampanii remarketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym, firmy poszukują innowacyjnych metod zwiększania efektywności swoich kampanii reklamowych. Jednym z najlepszych sposobów nawiązywania kontaktów z klientami i budowania relacji, które mają szanse sprzedażowe, jest retargeting. Istnieje wiele strategii, które mają na celu zwiększanie skuteczności tych reklam. Jedną z nich jest Multiple Retargeting Strategy, który opiera się na współpracy z więcej niż jednym dostawcą retargetingu. W jaki sposób ta zaawansowana metoda może pomóc osiągać lepsze wyniki?

03.01.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 1950 razy
ContentGPT - nowe narzędzie RTB House

Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. Wykorzystując modele sztucznej inteligencji GPT (Generative Pre-trained Transformer) oraz LLM (Large Language Model), ContentGPT oferuje niezrównane możliwości analizy określonych zainteresowań i intencji użytkowników stron w otwartym Internecie.

04.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 821 razy
Sezon świąteczny a rynek e-commerce: jak przyciągnąć klientów?

W obliczu dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów, a także rozwoju rynku e-commerce, marketingowcy na całym świecie starają się zrozumieć najnowsze trendy i zoptymalizować swoje działania. Jakie jednak narzędzia wykorzystać przy wdrażaniu strategii marketingowej, aby zrealizować cele w czwartym kwartale roku? 

01.12.2023 | Porady ekspertów | przeczytano: 1063 razy
Debiut agencji SEM House

Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym wyróżnia się SEM House to umiejętność nie tylko stworzenia i dystrybucji contentu wysokiej jakości, ale również zbudowanie dla nich kompletnych strategii, także w ujęciu międzynarodowym.

29.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 847 razy
Strategia marketingowa w Black Friday

Dla przedsiębiorców na rynku e-commerce kluczem do sukcesu jest zrozumienie swoich klientów i zoptymalizowanie działań w okresach szczególnie sprzyjających zwiększaniu dochodów. Takim czasem bez wątpienia jest cały listopad, obfitujący w różnego rodzaju promocje sprzedażowe. Jakie jednak narzędzia wykorzystać przy wdrażaniu strategii marketingowej, aby zrealizować swoje cele? Na to oraz wiele innych pytań odpowiadają eksperci RTB House w najnowszym raporcie dotyczącym optymalizacji kampanii marketingowych w czwartym kwartale b. r.

27.11.2023 | Porady ekspertów | przeczytano: 1032 razy
Adlook wchodzi do Polski, uprości zakup mediów dzięki AI

Rozwój sztucznej inteligencji, jaki ze szczególną intensywnością obserwujemy od początku roku, otworzył nowe możliwości przed praktycznie każdą branżą. Marketerzy szczególnie chętnie przyjęli rozmaite narzędzia oparte na AI, widząc w tym szansę na usprawnienie pracy i stałe podnoszenie efektywności.

06.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 1534 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 104)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764