logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rada Etyki PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Kongres Profesjonalistów PR m.in. o digital PR, hejcie i zarządzaniu kryzysowym

Digital PR, hejt, zarządzanie kryzysem w sieci to przewodnie tematy, które omawiają specjaliści PR i komunikacji podczas rozpoczętego w czwartek XXI Kongresu Profesjonalistów PR w Rzeszowie. W drugim dniu kongresu PAP zaprezentuje wnioski ze swojego najnowszego badania „Postrzeganie konferencji prasowych przez dziennikarzy”.

17.09.2021 | przeczytano: 776 razy

Związek Firm Public Relations tworzy otwartą Listę Sygnatariuszy Kodeksu Etyki PR. Dokument może podpisać każdy specjalista public relations, któremu bliskie są wartości etyki i profesjonalizmu w wykonywanej pracy.

07.12.2020 | przeczytano: 361 razy
Powołano nową Radę Etyki Public Relations

Związek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations powołały nową Radę Etyki PR na trzyletnią kadencję obejmującą lata 2019-2022. ZFPR delegował do Rady dwóch reprezentantów agencji członkowskich – Hannę Waśko i Przemysława Mitraszewskiego oraz jednego niezależnego eksperta dr. Łukasza Przybysza. PSPR wzbogacił skład Rady o dwie osoby zrzeszone w tej organizacji – Wojciecha Dąbrówkę oraz Adama Łaszyna.

23.09.2019 | przeczytano: 526 razy

Opinia Rady Etyki Public Relations

19.08.2019 | przeczytano: 312 razy

W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego postępowania, REPR musiałaby dysponować zgłoszeniem o naruszeniu etyki  pochodzącym od osoby lub osób, które jednoznacznie wskazywałyby na fragmenty publikacji ich dotyczące i stanowiące naruszenie konkretnych zapisów przynajmniej jednego kodeksu etyki uznawanego przez REPR.[1]

23.05.2019 | przeczytano: 458 razy
Oświadczenie Rady Etyki Public Relations

Rada Etyki Public Relations z niepokojem obserwuje postępujące zacieranie różnic między public relations a wieloma innymi, odrębnymi dziedzinami komunikacji rynkowej i społecznej. W konsekwencji pogłębia się rozmywanie pojęcia public relations, mieszanie z innymi formami komunikacji, zacierają się różnice między PR a promocją, różnymi rodzajami reklamy, czy nawet między PR i działaniami CSR – wyliczanymi obok siebie w indeksie narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej. Należy pamiętać, że dziedziny te nieodłącznie związane są z aktywnością w sferze przedsiębiorczości i życia społecznego i choć korzystają z podobnych, lub nawet takich samych kanałów komunikacji, różnią się celami, i metodami działań jak i funkcjami, jakie winny pełnić w organizacjach.

05.04.2019 | przeczytano: 462 razy
Rada Etyki Public Relations o etyce w komunikacji cyfrowej

Rada Etyki Public Relations zwraca się z apelem do środowisk zajmujących się profesjonalną komunikacją, w szczególności do branży public relations i komunikacji marketingowej, oraz do wydawców, o zwracanie większej uwagi na znaczenie i przestrzeganie standardów etycznych w procesie komunikacji i wymiany informacji w sieci.

21.01.2019 | przeczytano: 1036 razy

Rada Etyki Public Relations z niepokojem obserwuje negatywne zjawisko wzrastającej ingerencji działów marketingu naszych krajowych mediów w treści stron dziennikarskich. Jest to szczególnie widoczne w tytułach prasowych, ale także jest obecne w mediach elektronicznych oraz portalach internetowych.  W efekcie obok materiałów dziennikarskich zamieszcza się  płatne formy reklamy podobne do advertoriali czy reklamy natywnej, ale bez informowania czytelnika, iż jest to materiał promocyjny.

18.04.2017 | przeczytano: 539 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764