logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Eska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 54
Radio Eska2 wystartowało

Od utworu „Całkiem nowa bajka” o północy 10 stycznia 2024 r. rozpoczęło nadawanie Radio ESKA2, które zastąpiło Radio SuperNova. Sieć lokalnych rozgłośni skierowana jest do słuchaczy w wieku 30-49 lat i jest wynikiem realizacji strategii budowania marki parasolowej przez Grupę ZPR Media. ESKA2 nadaje wyłącznie polską muzykę, a wszystko pod hasłem „Najlepsze Polskie Hity”.

14.01.2024 | przeczytano: 519 razy

W Alior Banku wystartowała kampania marketingowa, która promuje benefity iKonta Biznes z kartą z Plusem dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Z działaniami promocyjnymi klienci mogą spotkać się m.in. w ogólnopolskich stacjach radiowych, Internecie oraz na fakturach wydawanych w hurtowniach Makro.

23.10.2023 | przeczytano: 260 razy
IMM: RMF FM, Wirtualna Polska oraz Onet na podium rankingu

Po miesiącu przerwy na szczyt najbardziej opiniotwórczych mediów powraca RMF FM. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), w kwietniu 2023 roku stacja była cytowana przez inne media ponad 2,2 tysiąca razy. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą tylko 17 odwołań mniej. Trzecią pozycję zajmuje Onet, na który powoływano się blisko 1,8 tys. razy.

05.06.2023 | przeczytano: 1143 razy
Sukces Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda

Jak powrócić na mapę wydarzeń stacjonarnych po 2-letnim sezonie zakupów online, w nowych lokalizacjach i odsłonach? Jak wyostrzyć kamerę promocji na marce klienta przy kurczącym się rynku wydawniczym oraz wzroście aktywności konkurencji? Jak udało nam się „zaprosić” 350 000 osób na targi, pozyskać 290 publikacji w mediach oraz dotrzeć do 1 309 226 odbiorców? Zachęcamy do zapoznania się z Eko-cudnym case study.

30.05.2023 | przeczytano: 992 razy

Agencja EGO Public Relations rozpoczęła współpracę z Targami Książki i Mediów VIVELO, które odbędą się w maju br. na PGE Narodowym. Przedmiotem umowy są działania media relations, za które odpowiada Agnieszka Majewska-Kunat.

27.02.2023 | przeczytano: 956 razy
Rzeczpospolita ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju

Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Rzeczpospolita po trzech miesiącach przerwy powraca na pozycję najbardziej opiniotwórczego medium w kraju. Na wiadomości publikowane przez gazetę dziennikarze innych redakcji powoływali się w sierpniu 2 tys. razy. Drugie miejsce z awansem aż o cztery oczka należy do stacji telewizyjnej TVN24, którą w ubiegłym miesiącu cytowano w innych mediach 1,9 tys. razy. Podium natomiast zamyka serwis internetowy Onet, wspominany w innych tytułach jako źródło w innych tytułach 1,8 tys. razy.

15.09.2022 | przeczytano: 1661 razy

Credit Agricole ruszył z nową kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej. W odpowiedzi gwarantuje stałą wysokość raty kredytowej.

09.05.2022 | przeczytano: 519 razy
Ponad dziesięć tysięcy materiałów w mediach o Beacie Kozidrak

W zaledwie sześć dni od 1 września 2021 r., kiedy znana wokalistka Beata Kozidrak została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln kontaktów z przekazem. Najwięcej treści odnotowano na Twitterze, Facebooku i Instagramie – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

10.09.2021 | przeczytano: 491 razy

12 lipca startuje kampania reklamowa Radia ESKA. Spot z udziałem prezenterów stacji  promuje letnią ramówkę hasłem „Na Lato: Jeszcze Więcej Hitów Na Czasie!”.

13.07.2021 | przeczytano: 579 razy
Radio Tok FM ulubioną rozgłośnią słuchaczy w Warszawie

W najnowszej fali badania Radio Track, przygotowanego przez Kantar Polska*, Radio TOK FM powróciło na 1. miejsce w rankingu najchętniej słuchanych stacji radiowych w Warszawie. W okresie listopad 2020 - kwiecień 2021 r. rozgłośnia była też wiceliderem słuchalności w Trójmieście, Krakowie i Poznaniu. To kolejne rekordowe wyniki słuchalności Radia TOK FM, które przyciąga słuchaczy swoją unikalną formułą news&talk - zapewnia najświeższe, sprawdzone informacje oraz komentarze i opinie, pozwalające zrozumieć otaczający nas świat.

11.05.2021 | przeczytano: 884 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 54)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764