logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio ZET: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 276
Szymon Majewski z programem w Radiu ZET

„Przebojowa lista wydarzeń tygodnia” to nowy satyryczny program Szymona Majewskiego, który pojawi się na antenie Radia ZET w niedzielne przedpołudnia.

08.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 330 razy
Nowi redaktorzy wydań w Radiu ZET

Idalia Tomczak została nową redaktorką wydań Wiadomości Radia ZET. W połowie czerwca br. do zespołu informacji stacji dołączy również Rafał Piech, który obejmie to samo stanowisko i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i czytanie wiadomości.

08.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 322 razy
RMF FM z udziałem powyżej 30%% i wzrostami

Ostatnia fala badań Radio Track (marzec-maj 2025) potwierdza ugruntowaną pozycję RMF FM w polskim eterze. Radio zwiększyło udział w czasie słuchania, zasięg dzienny oraz średni czas słuchania w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

06.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 391 razy
 Najbardziej opiniotwórcze media: kwiecień 2025

Najbardziej opiniotwórczym medium w kwietniu została Wirtualna Polska z wynikiem 3,6 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z liczbą 3,4 tys. wzmianek – znalazł się TVN24. Podium zamyka „Rzeczpospolita”, osiągając wynik 3,3 tys. cytowań – informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

01.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 777 razy
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora

Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki prasowe oraz reklama kinowa.   

19.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 241 razy
Alfabet Julki w Radiu ZET

Julia Żugaj z pełnym humoru i energii sobotnim programem „Alfabet Julki w Radiu ZET” o tym, jak widzą otaczającą rzeczywistość ludzie młodzi i co jest dla nich ważne. Premiera już 17 maja.

18.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 351 razy
„Słuchaj razem z nami” – kampania Radia ZET

 

Radio ZET rusza z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Słuchaj razem z nami”. Kompleksowe działania komunikacyjne 360° obejmą telewizję, sieci kin, prasę, outdoor, internet oraz media społecznościowe. Kampanii towarzyszy również zabawa antenowa. 

18.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 280 razy
RMF FM: ponad 8 mln słuchaczy dziennie

Najnowsza fala badań Radio Track (luty-kwiecień 2025) pokazuje kolejne już wzrosty słuchalności Radia RMF FM. Stacja zwiększyła swój udział w czasie słuchania oraz zasięg dzienny – zmiany widoczne są zarówno wobec poprzedniej fali badawczej (styczeń-marzec 2025), jak i analogicznej fali w roku ubiegłym (luty-kwiecień 2024).

09.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 325 razy
 Najbardziej opiniotwórcze media: marzec 2025

Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z liczbą niespełna 3,5 tys. wzmianek – znalazł się Onet. Podium zamyka Wirtualna Polska, generując ponad 3,3 tys. cytowań – informuje Instytut Monitorowania Mediów, autor raportu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

03.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 721 razy
Grupa Agora na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2025

Już w tym tygodniu, w dniach 23-25 kwietnia br. uznani eksperci, politycy, naukowcy, menadżerowie i ludzie mediów z Polski i z zagranicy będą dyskutować na najistotniejsze i najbardziej aktualne tematy społeczne i gospodarcze podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2025. Grupa Agora oraz jej media – Radio TOK FM, Radio ZET, Wyborcza.biz, Wyborcza.pl i Gazeta.pl objęły wydarzenie patronatem, a AMS został parterem sesji.  

22.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 376 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 276)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764