logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Smorga: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

180heartbeats + Jung von Matt zwycięża w przetargu na kompleksową obsługę marki adidas. 

04.02.2024 | przeczytano: 227 razy
180heartbeats + Jung v Matt łączy siły z zespołem Stettiner

180heartbeats + JUNG v MATT łączy się ze STETTINER - software housem, specjalizującym się w tworzeniu technologicznych rozwiązań marketingowych. Zespół ze Szczecina zostanie zintegrowany z rozwijanym od początku istnienia agencji 180heartbeats kilkunastoosobowym zespołem technologicznym w Warszawie.

09.01.2023 | przeczytano: 784 razy
180heartbeats + Jung v Matt wzmacnia strukturę organizacyjną

Magdalena Kozanowska awansuje na stanowisko V-ce President, Chief Operations Officer & Partner, natomiast Radosław Smorga obejmuje pozycję Chief Growth Officer & Partner. Caliński, Gozdek, Sęk - w Executive Partners Team 180heartbeats + JUNG v MATT. Nową strukturą zarządza Marcin Gaworski.

02.01.2023 | przeczytano: 794 razy
180heartbeats nagradza kreatywne marki

Agencja 180heartbeats + JUNG V MATT ma na swoim koncie blisko 400 nagród i wyróżnień z całego świata za kreatywność, efektywność oraz rzemiosło filmowo-cyfrowe. Tegoroczna Agencja Komunikacyjna Roku KTR, nagrodzona Grand Prix Effie 2022, postanowiła wykorzystać posiadany potencjał ekspercki i stworzyć własne nagrody za kreatywną komunikację marki.

25.11.2022 | przeczytano: 813 razy

Mikołaj Sadowski stawia na karierę reżysera i odchodzi z agencji, Michał Sęk zostaje executive creative director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.

21.02.2022 | przeczytano: 832 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki Red Bull MOBILE, należącej do Red Bull, producenta napojów energetycznych i organizatora znanych imprez sportowych i kulturalnych.

09.03.2021 | przeczytano: 532 razy

Morele po 20 latach zmienia logo i uruchamia platformę komunikacji pod nowym claimem marki: Zakupy online to pestka. Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji podkreślająca wygodę zakupów w serwisie e-commerce została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.

22.02.2021 | przeczytano: 336 razy
Telewizyjna kampania Otodom od 180heartbeats+ JUNG v MATT

Niezależnie od tego czego szukasz, na Otodom znajdziesz to, czego potrzebujesz - to główne przesłanie nowej kampanii Otodom, najpopularniejszego w Polsce  serwisu z nieruchomościami. Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

01.09.2020 | przeczytano: 1615 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Janusz Chabior i Jan Frycz w kampanii OLX dekonspirują internetowych oszustów

W internecie nie bądź głupi - przestrzegają Janusz Chabior i Jan Frycz w nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Po brawurowym sukcesie w walce z hejtem w polskim Internecie, marka OLX bierze na celownik oszustów.

11.02.2020 | przeczytano: 1024 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje najgorsze zachowania w sieci

- W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym - namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.

05.06.2019 | przeczytano: 1115 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764