logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rainbow: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 104
Dyrektor Marketingu Roku - Rainbow z dwiema nagrodami

Za nami XIII Gala „Dyrektor Marketingu Roku”. Jury konkursu od 13 lat docenia wybitnych i odważnych marketerów. W tym gronie znalazło się również Rainbow.

07.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 407 razy
Loteria Klarny z okazji Black Friday

Klarna wystartowała z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w popularnych sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia i jest prowadzona przez agencję Smolar.

29.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 445 razy
Marketing Master by SAR - pełna lista nominowanych!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło nominacje do pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Wśród wyróżnionych firm znajdują się marki, które osiągnęły wysokie wyniki w najważniejszych konkursach marketingowych organizowanych przez SAR, a zatem poddane były licznym ocenom jurorskim i odznaczają się solidnymi osiągnięciami. To crème de la crème polskiego rynku marketingowego. Nagrody zostaną wręczone na Gali Innovation 2024 w Multikinie Złote Tarasy 27 listopada o godz. 19.00.

18.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 550 razy

Czy jeden przycisk może być wart 157 milionów złotych? Udowodniliśmy, że tak, a jury konkursu Effie Awards Poland doceniło pomysł i nagrodziło Rainbow srebrną statuetką.

09.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 511 razy
Paddington promuje się w sklepach Lagardère Travel Retail

W kilkuset sklepach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce w mieście i na lotniskach pojawiły się maskotki i książki ze świata Paddingtona. Na gości kawiarni Costa Coffee i So Coffee czekają z kolei konkursy, w których można wygrać podwójne zaproszenia na film. To efekt współpracy operatora z Kino Świat, który jest wiodącym dystrybutorem filmów w Polsce. Akcja potrwa do 1 grudnia.

07.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 754 razy
Lagardère Travel Retail w Polsce z nową edycją loterii Kameleon

Lagardère Travel Retail w Polsce ruszą z nową aktywacją w swoim multibrandowym programie lojalnościowym. Po sukcesie pierwszej Zakręconej Loterii Kameleon, uruchamia kolejną, w której do wygrania jest ponad 17 tys. nagród – w tym 3 vouchery po 10 tys. zł na beztroskie wakacje z Rainbow. To nie jedyny aspekt współpracy operatora z biurem podróży i nie jedyny partner, którego Lagardère Travel Retail w Polsce zaprosiła do rozwoju Kameleona.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 529 razy

Travelist.pl od lat znany jest na rynku nie tylko ze swojej atrakcyjnej oferty hotelowej, ale też efektywności działań marketingowych. Jego pionierska kampania performance z 2023 r., oparta na modelu MMM, przyniosła marce aż 35-procentowy wzrost efektywności w zakresie paid marketingu. Działania te, realizowane przez agencje SalesTube i Value Media dla Travelist.pl, zwyciężyły w kategorii B2C Campaign Of The Year w prestiżowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU.

27.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 499 razy
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo

Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które skorzystają z tej oferty, zyskają lepszą precyzję docierania do swoich klientów biznesowych.

28.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 708 razy
Travelist.pl na podium reklamodawców w branży turystycznej

Portal Travelist.pl znalazł się na 2. miejscu w najnowszym rankingu TOP reklamodawcy w kategorii Travel Agents – wynika z danych Gemius Polska. Od kwietnia do sierpnia 2023 roku dotarł do przeszło 29,6 mln Polaków, pozostawiając w tyle Booking.com, Rainbow czy TUI.

22.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 782 razy
Letnia loteria Owocowe Smaki Orbit

Aby zachęcić konsumentów do poznawania i testowania wyjątkowych wariantów z portfolio gum bezcukrowych Orbit, ruszyła loteria „Owocowe Smaki Orbit”. Zabawa potrwa do 27 sierpnia. Nagrodą główną jest 8 voucherów o wartości po 10 000 zł do wykorzystania na wymarzoną wakacyjną podróż w biurze turystycznym Rainbow. W ramach loterii na zwycięzców czeka również 2 000 zestawów z zapasem bezcukrowych gum do żucia Orbit.

10.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 745 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 104)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764