logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja

17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa Nova Events, agencję należącą do grupy Creative Brand Stories.

24.04.2024 | przeczytano: 164 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Raja: rozwiązania dla klientów w dziedzinie e-commerce i opakowań

W dzisiejszym świecie biznesu innowacje w obszarze e-commerce i opakowań stały się nieodłącznym elementem sukcesu. Firmy dostosowują się do zmieniających się trendów, aby usprawnić procesy logistyczne i pakowania, jednocześnie dbając o zrównoważony rozwój. Kluczowe staje się też zindywidualizowane podejście do klienta.

08.12.2023 | przeczytano: 553 razy
Raja: Zielono rewolucja nagrodzona Diamentem

Zaskakujący papierowy stretch, wytrzymały papier bąbelkowy zamiast folii, mocna taśma spinająca, także z… papieru i wreszcie ekologiczne koperty z wkładem amortyzującym - co łączy te rzeczy? Wszystkie wzbogacają katalog produktów firmy RAJA. Dowodzą one, że innowacyjne myślenie i odpowiedzialność środowiskowa mogą iść w parze z prowadzeniem skutecznego biznesu. Proekologiczna działalność firmy została doceniona podczas rozdania nagród na gali Executive Innovation Forum.

30.11.2023 | przeczytano: 421 razy
Raja: kartka z życzeniami, czy raczej upominek?

Gdy w powietrzu czuć ledwie pierwszy powiew chłodu, a w marketach królują dynie, pracownicy działów marketingu wielu firm w głowach mają już nadchodzące święta. Jest to bowiem ostatni moment, aby pomyśleć o kartkach i upominkach dla kontrahentów. Spóźnialscy zafundują sobie stresujący grudzień, więc lepiej tego uniknąć i wszystko zaplanować.

02.11.2023 | przeczytano: 535 razy
Grupa Raja publikuje wyniki finansowe

Mimo spowolnienia gospodarczego i wysokiej inflacji, Grupa RAJA - europejski lider w dystrybucji opakowań, materiałów biurowych i urządzeń przemysłowych - wypracowała w 2022 roku przychody o 43 proc. wyższe względem poprzedniego roku. To m.in. efekt przejęcia firmy Viking. W 2023 roku Raja ma w planach dalszy rozwój biznesowy, także na polskim rynku, m.in. dzięki realizacji projektu RAJA market oraz działaniom z zakresu zrównoważonego rozwoju.

29.05.2023 | przeczytano: 655 razy
Czy e-commerce może być EKO?

Przedsiębiorcy skupieni wokół handlu internetowego oraz logistyki e-commerce już od dłuższego czasu stawiają na nowoczesne rozwiązania, które mają uczynić proces doręczania przesyłek mniej szkodliwym dla planety. Opakowania dostosowane gabarytowo do zawartości czy wykorzystanie materiałów z recyklingu stały się w branży standardem, a na rynku wciąż pojawiają się kolejne innowacje, które mają eliminować plastik tam, gdzie w procesie pakowania wydawał się niezastąpiony. Mowa m.in. o alternatywach dla foliowych wypełniaczy, które przez konsumentów uważane są za jedne z najbardziej nieekologicznych praktyk e-sklepów[1]. Czym zatem stabilizować towary, by spełnić rosnące oczekiwania kupujących w sieci?

23.01.2023 | przeczytano: 697 razy
Dynamiczny rozwój e-commerce napędza rynek opakowań

Od 2013 r. udział sprzedaży cyfrowej w sprzedaży detalicznej ogółem wzrósł trzykrotnie – wynika z Raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. Tak szybkie tempo wzrostu wartości e-handlu stawia Polskę w czołówce krajów, które najszybciej rozwijają cyfrową część swojej gospodarki. Obecnie sprzedaż produktów i usług przez Internet prowadzi już 150 tys. polskich przedsiębiorców[2]. Na sympatii Polaków do tej formy zakupów korzystają także dystrybutorzy kartonów wysyłkowych i akcesoriów do pakowania, którzy z każdym rokiem odnotowują coraz wyższe wzrosty sprzedaży.

19.01.2023 | przeczytano: 678 razy

Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.

10.01.2023 | przeczytano: 268 razy
2023 w e-commerce

Polski sektor e-commerce wciąż się rozwija, a jego wartość z roku na rok rośnie – według prognoz na koniec 2022 wyniesie już 92 mld zł [1]. Mimo kryzysu gospodarczego i galopującej inflacji sympatia Polaków do zakupów przez Internet zdaje się zatem nie słabnąć. Zmieniają się jednak trendy i zachowania zakupowe. W nadchodzącym roku 2023 możemy spodziewać się znacznie większego nacisku na zrównoważony rozwój i ekologię oraz zwiększonego zainteresowania brandingiem opakowań wysyłkowych. 

19.12.2022 | przeczytano: 744 razy

Zachowanie równowagi między ekonomią a ekologią to dziś jedno z największych wyzwań stojących przed każdą firmą. Postępujące zmiany klimatu i rosnąca świadomość społeczeństwa wymuszają na biznesie udoskonalenie strategii rozwojowych i podjęcie realnych działań. Są jednak firmy, które troskę o środowisko mają w swoim DNA, a wdrażanie etycznych i zrównoważonych praktyk nie jest dla nich wyłącznie trendem, a filarem działalności.

22.09.2022 | przeczytano: 607 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764