W ramach akcji społeczno-edukacyjnej „Twoje Tak Ma Moc!” powstał poruszający spot mający na celu edukację i zmianę postrzegania transplantacji dziecięcych.
07.11.2023 | przeczytano: 361 razy3700 zwiedzających i 220 wystawców, 2 dni marketingowych inspiracji, blisko 700 oddanych głosów w konkursach branżowych i Gala Wystawców z uroczystym wręczeniem nagród POS STARS i Złoty Medal. Podsumowujemy Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – Festiwal Marketingu.
21.09.2023 | przeczytano: 1065 razyPodczas jubileuszowej 15. edycji konkursu POS STARS na najlepsze displaye reklamowe, który odbędzie się już 13 i 14 września w trakcie targów Festiwal Marketingu głosować będzie JURY w składzie:
30.08.2023 | przeczytano: 1358 razyW najnowszym numerze OOH magazine:
Dwie agencje PR wspólnie odpowiadają za akcję społeczną wspierającą budowanie świadomości o transplantologii dziecięcej. W jej ramach w przeddzień Europejskiego Dnia Donacji na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu oficjalnie odsłonięto mural namalowany przez Wojciecha Brewkę. Pluszowy Miś tulący anatomiczne serce to odpowiedź jego twórcy na apel środowisk związanych z polską transplantacją, m.in. z profesorem Marianem Zembalą, dyrektorem naczelnym zabrzańskiej kliniki, o budowanie świadomości społeczeństwa na temat transplantologii i dzięki temu obniżenie ilości odmów i zastrzeżeń związanych z oddawaniem organów na przeszczepy. To część akcji społecznej, która wsparta przez Fundację BGK wystartowała w październiku, miesiącu transplantologii na całym świecie, i rozpoczyna ogólnopolską dyskusję na ten temat.
12.10.2021 | przeczytano: 425 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 5) |