logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebelia Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Spot „Superbohaterowie”: spojrzenie na transplantację narządów u dzieci

W ramach akcji społeczno-edukacyjnej „Twoje Tak Ma Moc!” powstał poruszający spot mający na celu edukację i zmianę postrzegania transplantacji dziecięcych.

07.11.2023 | przeczytano: 361 razy
Festiwal Inspiracji – za nami 15. edycja targów Festiwal MarketinguZobacz fotorelację

3700 zwiedzających i 220 wystawców, 2 dni marketingowych inspiracji, blisko 700 oddanych głosów w konkursach branżowych i Gala Wystawców z uroczystym wręczeniem nagród POS STARS i Złoty Medal. Podsumowujemy Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – Festiwal Marketingu.

21.09.2023 | przeczytano: 1065 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Skład Jury konkursu POS Stars 2023

Podczas jubileuszowej 15. edycji konkursu POS STARS na najlepsze displaye reklamowe, który odbędzie się już 13 i 14 września w trakcie targów Festiwal Marketingu głosować będzie JURY w składzie:

30.08.2023 | przeczytano: 1358 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Katalog targowy Festiwal Marketingu w nowym numerze OOH magazine

W najnowszym numerze OOH magazine:

  • Wywiady: KROSS, Politan, Mlekpol, Sidolux, Dermena, Rak’N’Roll, Pepco
  • Jubileuszowe rozmowy (TEXET, Stefania, Slodkie, Allers Grupa, badge4u, Eblis B&L, Gratisownia.pl, Lynka, Happy Gifts Europe, Druk Poznań, Astat, Trodat)
  • Sektory branżowe: Marketing, Event&Mice, Gifts, Trade Marketing, Marketing Online, Nowość! Poligrafia.

08.09.2022 | przeczytano: 935 razy
Rebelia Media i Ipublicity połączyły siły w dobrej sprawie

Dwie agencje PR wspólnie odpowiadają za akcję społeczną wspierającą budowanie świadomości o transplantologii dziecięcej. W jej ramach w przeddzień Europejskiego Dnia Donacji na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu oficjalnie odsłonięto mural namalowany przez Wojciecha Brewkę. Pluszowy Miś tulący anatomiczne serce to odpowiedź jego twórcy na apel środowisk związanych z polską transplantacją, m.in. z profesorem Marianem Zembalą, dyrektorem naczelnym zabrzańskiej kliniki, o budowanie świadomości społeczeństwa na temat transplantologii i dzięki temu obniżenie ilości odmów i zastrzeżeń związanych z oddawaniem organów na przeszczepy. To część akcji społecznej, która wsparta przez Fundację BGK wystartowała w październiku, miesiącu transplantologii na całym świecie, i rozpoczyna ogólnopolską dyskusję na ten temat.

12.10.2021 | przeczytano: 425 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764