logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red Bulla: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Visa partnerem zespołów Formuły 1 Red Bull

W nadchodzącym sezonie kibice Formuły 1 zauważą zmianę na liście zespołów i sponsorów. Dziś zostało ogłoszone zawarcie bezprecedensowej wieloletniej umowy między Red Bull a Visa (NYSE: V), dzięki której Visa staje się globalnym partnerem obu zespołów Formuły 1 Red Bulla, a w F1 wystartuje nowy zespół Visa Cash App RB, wcześniej znany jako Scuderia Alpha Tauri.

29.01.2024 | przeczytano: 435 razy
Move TV w nowej odsłonie

Move TV przeszedł całkowity rebranding. Należąca do AMS platforma Video Out-of-Home o ogólnopolskim zasięgu, obecna w największych sieciach i klubach fitness z segmentu premium, zyskała odświeżone logo, wygląd strony movetv.pl i ramówkę. Move TV to kanał oferujący wyjątkowo długi czas kontaktu z reklamą i możliwość dotarcia do klientów z segmentu premium.

24.01.2024 | przeczytano: 573 razy
Nogami w górę, głową w dół - najnowsza kampania Red Bull Mobile

Widok ludzi wpatrzonych w ekrany smartfonów dziś już nikogo nie dziwi. Ale w Red Bull MOBILE jest zupełnie inaczej. Bohaterowie nowej wizerunkowej kampanii marki lewitują do góry nogami. W świecie tej marki, każdy może mieć własny mikrokosmos - przekonują pomysłodawcy kampanii z agencji 180heartbeats +JUNG v MATT.

10.02.2022 | przeczytano: 743 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki Red Bull MOBILE, należącej do Red Bull, producenta napojów energetycznych i organizatora znanych imprez sportowych i kulturalnych.

09.03.2021 | przeczytano: 532 razy
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile

Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.

24.09.2020 | przeczytano: 845 razy

Do grona klientów Mindshare Polska dołącza Red Bull. Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki.

28.11.2019 | przeczytano: 348 razy
#Takbardzomobajl - nowa kampania Red Bull Mobile

Celem wiosennej kampanii wizerunkowej #takbardzomobajl jest zakomunikowanie kluczowych atrybutów wirtualnego operatora telefonii komórkowej. Red Bull MOBILE to marka o silnej osobowości, reprezentująca świat wartości Red Bulla, w którym dodawanie skrzydeł ludziom i ich ideom jest najważniejsze. Dzięki ofercie Red Bull MOBILE zacieramy granice pomiędzy tym, co offline i online – wszystko jest możliwe, bo z Red Bull MOBILE jesteś #takbardzomobajl. Kampania potrwa do końca czerwca 2019.

08.05.2019 | przeczytano: 815 razy
Havas Media realizuje kampanię Red Bull Konkurs Lotów 2019

W kwietniu wystartowała kolejna kampania Red Bulla wspierająca akcję Red Bull Konkurs Lotów 2019, która odbywa się na polskim wybrzeżu. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

16.04.2019 | przeczytano: 2374 razy
In-Store Media Polska: Komunikacja marki Red Bull przy półce w Carrefour

Stała zabudowa półki przygotowana przez in-Store Media Polska dla marki Red Bull w sieci Carrefour wyróżnia się niestandardowym oświetleniem. Do jej przygotowania i zabudowy użyto systemu dwóch podświetlanych  shelfstopperów łączących technologię podświetlania krawędziowego i rastrowego, oraz zestawu podświetlanych listew cenowych, topperów i naklejek podłogowych.

13.03.2019 | przeczytano: 2910 razy
Ekstremalna codzienność z Red Bull Mobile

Stworzyliśmy serię filmów dla marki Red Bull Mobile, która z przymrużeniem oka pokazuje ekstremalne sytuacje z codziennego życia. Tym sposobem pozostając w temacie „ekstremalnych sportów” udało nam się skutecznie odróżnić Red Bull Mobile od marki matki, czyli Red Bull.

16.05.2017 | przeczytano: 804 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764