logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Digital: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Najważniejszy posiłek w kampanii Maślanki Mrągowskiej

Czy jest coś ważniejszego i piękniejszego niż czas spędzony razem z najbliższymi i troska o nich? W nowej kampanii Maślanka Mrągowska pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.

29.06.2020 | przeczytano: 1057 razy
Marta Krzemińska wraca do Peppermint powered by Quad

Na stanowisku Account Managera wesprze dział obsługi klienta.

24.04.2019 | przeczytano: 732 razy

Firmy wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizują akcję promocyjną dla Costa Coffee. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki jako bardziej przystępnej cenowo.

05.03.2019 | przeczytano: 523 razy
Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała transakcję zakupu Red8 Group

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.

02.03.2018 | przeczytano: 727 razy
Kreatura 2017: Komplet wyników!

W tym roku do walki o Kreatury stanęły 132 projekty, spośród których do nagród nominowano 60 prac. Ostatecznie jury konkursowe, po burzliwych dwudniowych obradach, przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień.

03.12.2017 | przeczytano: 2610 razy
Krzysztof Różycki dołącza do zespołu Meetrics

Do zespołu Meetrics dołącza Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator. Meetrics to firma, która zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu br., będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.

06.09.2017 | przeczytano: 518 razy
Platforma Reachablogger.pl wzmacnia zespół

Platforma REACHaBLOGGER wzmacnia zespół. Dołącza do niej Piotr Łokuciejewski, który obejmie stanowisko Project Managera

12.10.2016 | przeczytano: 646 razy
Filip Szarama w Havas Worldwide Warsaw

Do zespołu kreacji Havas Worldwide Warsaw dołączył nowy senior art director – Filip Szarama.

18.02.2016 | przeczytano: 1279 razy
BZ WBK i Red8 z programem „Firmowe Ewolucje” w TVP1

Startuje program telewizyjny „Firmowe Ewolucje” przygotowany przez Grupę Red8 dla Banku Zachodniego WBK. W cotygodniowym 24-minutowym programie, prowadzonym przez Macieja Orłosia, eksperci różnych dziedzin oraz osoby, które odniosły sukces biznesowy w danej branży, pomagać będą małym i średnim firmom w rozwoju. Pomysł na program jest autorstwa Red8 Group, która opracowała ideę strategiczną. Bank Zachodni WBK we współpracy z agencją zaplanował wszystkie działania reklamowe oraz jest odpowiedzialny za całościowy nadzór nad produkcją programu i materiałów promocyjnych. 

22.09.2015 | przeczytano: 2442 razy
Piotr Łokuciejewski w Think Kong

Do zespołu agencji social mediowej Think Kong dołączył Piotr Łokuciejewski, który objął stanowisko Strategy & Development Director. W zakres jego obowiązków wchodzi wzmacnianie kompetencji Think Kong w obszarze budowania strategii digital oraz wspieranie procesu pozyskiwania nowych klientów.

15.01.2014 | przeczytano: 1387 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764