logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Renault: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 129
Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski w zespole McCann Poland

McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko Creative Director.

14.02.2024 | przeczytano: 541 razy
Tribes – zmiany i awanse w strukturze VML Poland

VML Poland tworzy strukturę opartą o multidyscyplinarne zespoły oraz awansuje sześcioro liderów, którzy staną na czele poszczególnych zespołów. 

15.01.2024 | przeczytano: 494 razy
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless

Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.

29.11.2023 | przeczytano: 533 razy
Maksymilian Kreft dołącza do TV Buying Group One Media

Do zespołu TV Buying Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Maksymilian Kreft, obejmując nowo powstałe stanowisko - Buying Intelligence Manager. W ramach zespołu TV Buying będzie odpowiadał za optymalizację procesów zakupowych, rozwój narzędzi oraz przygotowywanie ofert przetargowych. 

22.11.2023 | przeczytano: 486 razy

Koordynator Produkcji w portfolio klientów, dla których pracował, ma już między innymi takie marki jak Lego, Playstation, Netflix, Amazon, Meta, HP, ASDA, Renault czy Hyundai. Ostatnie dwa i pół roku spędził w 247xRadioactive.

25.08.2023 | przeczytano: 327 razy
Dawid Szczepaniak, Piotr Osiński i Joanna Sroka w jury konkursu KTR

Dawid Szczepaniak będzie przewodniczącym jury kategorii Entertainment tegorocznego konkursu KTR. Piotr Osiński zasiądzie w jury kategorii Technology, a Joanna Sroka w jury kategorii Communication.

24.07.2023 | przeczytano: 949 razy
Michał Sadowski ambasadorem targów Viva Technology w Paryżu

Publicis Groupe nawiązała współpracę z Michałem Sadowskim, założycielem Brand24. Ekspert będzie relacjonował wydarzenia związane z Viva Technology (VivaTech), największymi targami startupów i nowych technologii w Europie, które rozpoczną się 14 czerwca w Paryżu.

13.06.2023 | przeczytano: 791 razy
Zmiany w dziale Client Engagement VMLY&R Poland

Magdalena Brejnak-Kowalska awansowała na stanowisko Regional Business Director w VMLY&R Poland. Ponadto dział client engagement agencji zasiliła Natalia Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R obejmując stanowisko Group Business Director.

16.05.2023 | przeczytano: 574 razy
Zmiany w strukturze Amplifi

Do agencji Amplifi dołączyła Magdalena Mussmann, a dwie osoby z zespołu – Jarosław Król oraz Kinga Maliszewska – objęły nowe stanowiska. To kolejny etap zmian w agencji Amplifi i element transformacji zmierzającej w stronę ujednolicenia i tworzenia klientocentrycznej kultury, opartej na wspólnych wartościach i celach – One dentsu.

10.02.2023 | przeczytano: 1256 razy
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają kampanię „Working with Cancer”

„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.  

01.02.2023 | przeczytano: 591 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 129)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764