logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reprise: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36
Awanse i nowe zespoły w strukturze Reprise

W agencji dgitalowej Reprise, należącej do IPG Mediabrands, awansowali Paweł Sikora, Aleksander Mroczek i Karolina Kusy. W strukturach agencji powstały dwa nowe zespoły: Performance Strategy, którym kieruje Aleksander Mroczek, oraz Social Commerce utworzony w ramach działu eCommerce, zarządzanego przez Michała Kwapisza.

12.07.2023 | przeczytano: 982 razy
Nowe regionalne role liderów IPG Mediabrands

Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska i Marcin Pietrzak objęli nowe role w regionalnych strukturach IPG Mediabrands. Są kolejnymi – po Justynie Mazur (Managing Director Initiative Poland & CEE) i Michale Jasińskim (Managing Director UM Poland & CEE) – liderami polskiego zespołu Mediabrands, którzy odpowiadają za dalszy rozwój oferty i umacnianie pozycji Grupy w regionie, integrację działań i zapewnienie ich synergii.

04.07.2023 | przeczytano: 849 razy

W czerwcu na ekranach Digital Out Of Home należących do Clear Channel Poland pojawiła się kampania klienta grupy IPG Mediabrands realizowana w modelu programatycznym. Realizacja kampanii programmatycznych na nośnikach reklamy zewnętrznej to rozwiązanie, które optymalizuje potencjał tego medium, zwiększając precyzję targetowania, elastyczność w planowaniu, możliwość personalizacji reklam, automatyzację procesu zakupu i modyfikacji kampanii w czasie rzeczywistym.

29.06.2023 | przeczytano: 598 razy
Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi

Tomasz Czerwiński dołącza do zespołu Amplifi (dentsu Polska) jako Head of Digital Investment. Czerwiński będzie odpowiedzialny za negocjacje oraz za wykreowanie i realizację polityki inwestycyjnej w mediach digitalowych, a także kierowanie zespołem w składzie: Magdalena Liberska i Ania Lipińska.

10.03.2023 | przeczytano: 790 razy
Žatecký rozśmiesza „Českimi Filmikami” - nowy program z popularnymi stand-up’erami

Marka Žatecký wystartowała z kolejnym, pełnym uśmiechu programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. Nowe odcinki można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.

27.09.2022 | przeczytano: 807 razy
IAB HowTo: Join the Game - konferencja nt. marketingu gamingowego

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the game.

19.08.2022 | przeczytano: 786 razy
„Chmelowe Mistrzostwa” - marka Žatecký startuje z kanałem Youtube

Marka Žatecký wystartowała z nowym programem „Chmelowe Mistrzostwa” na kanale YouTube. W 12 komediowych odcinkach dwóch popularnych standup’erów będzie rywalizować o puchar Chmelowych Mistrzostw startując w wyjątkowych, sportowych konkurencjach.

18.06.2021 | przeczytano: 1398 razy
O piłce nożnej „w dobrym składzie” - Marka Okocim z nową kampanią

Marka Okocim wystartowała z nową, kompleksową kampanią digitalową. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi pojawią się rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o idolach piłkarskich oraz drużynach. Celem kampanii jest prowadzenie merytorycznych dyskusji o futbolu w czasie odbywających się Mistrzostw Europy 2021.

14.06.2021 | przeczytano: 571 razy

Na stanowisko Prezesa Zarządu Polska Press został powołany Marcin Dec, ceniony menadżer, związany z branżą mediowo-reklamową od ponad 20 lat. Decyzja Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia umożliwi przyspieszenie procesu integracji Polska Press w ramach Grupy ORLEN. Marcin Dec będzie pełnił funkcję Prezesa do czasu ukształtowania się składu Zarządu Polska Press.

16.04.2021 | przeczytano: 441 razy

Celem prac Grupy jest miedzy innymi stworzenie słownika pojęć, standaryzacja świadczeń i sposobu pomiaru efektywności, segmentacja influencerów oraz kwestie prawne. Publikacje Grupy będą miały za zadanie nie tylko zdefiniowanie zjawiska influencer marketingu, ale również opisanie kluczowych kanałów i platform publikacji oraz dystrybucji contentu wraz z pokazaniem możliwości jakie daje ta forma promocji reklamodawcom.

25.01.2021 | przeczytano: 514 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764