logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rewards Services: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Jurorzy konkursu POS Stars 2021

To już 13. edycja Konkursu na najlepsze display’e reklamowe.  Podczas targów reklamy i poligrafii reklamowej FestiwalMarketingu.pl – 15 i 16 września w EXPO XXI Warszawa, profesjonalne Jury wybierze najlepsze POS-y w 14 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Display’e kartonowe,  Motoryzacja, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS. POS który otrzyma największą liczbę punktów od JURY, otrzyma nagrodę GRAND PRIX.

24.08.2021 | przeczytano: 985 razy
23 Edycja Konkursu Golden Arrow

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.

30.04.2021 | przeczytano: 1038 razy
5 powodów, dla których nie warto ciąć budżet wsparcia sprzedaży

Szukanie oszczędności jest naturalnym krokiem podejmowanym przez firmy w czasie spowolnienia gospodarczego i gorszych wyników finansowych. Podczas gdy rozsądne jest ograniczenie działań i budżetów niezwiązanych z główną działalnością firmy to rezygnacja ze wsparcia sprzedaży może być potocznym strzałem w kolano – dla spółki, jak i polskiej gospodarki. Dlaczego?

19.06.2020 | przeczytano: 947 razy
Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2019

Za nami 11. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe. Tegoroczna odsłona przekroczyła rekordową liczbę zgłoszeń, było ich aż 49.

24.09.2019 | przeczytano: 5192 razy
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

17.07.2019 | przeczytano: 1263 razy

Aby działania lojalnościowe były skuteczne, muszą być przemyślane, spójne ze strategią danej firmy i konsekwentnie realizowane. I choć w teorii wydaje się to proste, w praktyce przedsiębiorcy często wpadają w pułapkę pochopnie podejmowanych decyzji, albo błędnego wyobrażenia o potrzebach swojej grupy docelowej. Co jeszcze utrudnia skuteczną realizację programów lojalnościowych?

24.06.2017 | przeczytano: 509 razy
Wielkanocna kampania Sodexo

Sodexo Benefits and Rewards Services oferuje kompleksowe usługi motywacyjne zaprojektowane tak, by zapewnić pracodawcom jak najlepsze wsparcie w dwóch kluczowych obszarach: lojalność i efektywność pracowników. Kampania wielkanocna została w pełni poświęcona tym dwóm obszarom ze szczególnym uwzględnieniem  oferty wielkanocnych prezentów, które budują zaangażowanie i lojalność zatrudnionych.

26.02.2016 | przeczytano: 1620 razy
Świąteczna energia w kampanii kuponów Sodexo

Sodexo Benefits and Rewards Sevices od lat zachęca pracodawców, aby Boże Narodzenie stało się dla nich jedną z wielu okazji do dodatkowej motywacji pracowników. Najczęściej wybieranymi przez działające na polskim rynku przedsiębiorstwa rozwiązaniami, są podczas tych najważniejszych w roku świąt Kupony i Karty Podarunkowe, które zapewniają zatrudnionym największą wolność wyboru finalnego prezentu.

23.10.2015 | przeczytano: 1770 razy
Wiosna z platformą Sodexo Performance Suite

Początek wiosny to nie tylko pierwsze promienie słońca i powiew świeżości. Dla wielu firm to okres wytężonej pracy m.in. planowania dodatkowych działań, wdrażania rocznych strategii oraz poszukiwania efektywnych narzędzi promocyjnych związanych ze wzmożoną dystrybucją produktów i usług. Sodexo Benefits and Rewards Services zachęca do „ożywienia” działań wsparcia sprzedaży poprzez uruchomienie programu lojalnościowego lub motywacyjnego i oferuje pomoc na każdym etapie projektu. Prócz pełnego doradztwa, firma zapewnia specjalistyczne narzędzia online do kompleksowej realizacji i zarządzania projektem. Swoją ofertę prezentuje w wiosennej kampanii reklamowej.

15.04.2015 | przeczytano: 985 razy
Działania BTL istotne dla telefonii i branży IT

Jednak w odróżnieniu do innych branż, budżet wydawany przez IT i telefonię na ten cel w 2013 roku osiągnął poziom o 20% wyższy niż średnia rynkowa. To efekt rosnącej świadomości przedsiębiorców na temat korzyści wynikających ze stosowania akcji wsparcia sprzedaży, poprawy koniunktury oraz większego dostępu do zaawansowanej technologii pozwalającej nie tylko przygotować profesjonalny program lojalnościowy, ale i nim zarządzać.

16.12.2014 | przeczytano: 1356 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764