logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 149

Olga Korolec, Dyrektor Marketingu Ringier Axel Springer Polska, została wybrana Dyrektorem Marketingu Roku w kategorii KULTURA/MEDIA/ROZRYWKA. Nagrody wręczono podczas Kongresu Executive Summit 2019, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce.

04.12.2019 | przeczytano: 184 razy

Ringier Axel Springer Polska przejmuje LaModa.pl, platformę sprzedażową oferującą produkty z kategorii mody damskiej. Po przejęciu przez RASP aktywów spółki, LaModa.pl stanie się częścią powiększającego się segmentu E-commerce Ringier Axel Springer Polska.

29.11.2019 | przeczytano: 185 razy (komentarzy: 7)

Business Insider Polska uruchomił nową zakładką tematyczną, w której regularnie będą publikowane treści dotyczące elektromobliności w Polsce i na świecie. Sekcja e-mobility prezentuje użytkownikom m.in. najbardziej aktualne trendy w obszarze elektromobilności oraz testy najnowszych pojazdów elektrycznych i hybrydowych.

29.11.2019 | przeczytano: 95 razy

Program „Misja Esport” odnotował znakomity wynik oglądalności odcinka, który był poświęcony premierze gry FIFA 20 oraz startowi drugiej edycji turnieju Ekstraklasa Games. Program obejrzano już ponad 590 tys. razy.

20.11.2019 | przeczytano: 124 razy

W przypadającym na 14 listopada Dniu Czystego Powietrza Onet oraz Airly inagurują kampanię mającą na celu zwiększenie świadomości na temat stanu powietrza oraz zachęcenie Polaków do realizacji indywidualnych działań zmierzających do poprawy jego jakości. Podstawą dla działań jest raport Airly, przygotowany w oparciu o dane z największego systemu w kraju.

15.11.2019 | przeczytano: 160 razy

Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.

08.11.2019 | przeczytano: 142 razy
„Tu reagujemy na molestowanie” – kampania społeczna

Redakcja NOIZZ rozpoczęła długofalową kampanię społeczną „TU REAGUJEMY NA MOLESTOWANIE”. W ramach akcji przeprowadzono szkolenia z właścicielami i pracownikami dziewięciu warszawskich klubów, aby mogli prawidłowo rozpoznawać zagrożenie, reagować i udzielać pomocy w przypadkach molestowania.Kampanię wsparła Anja Rubik i sexedPL. W ramach działań uruchomiono stronę: reagujemy.pl –  ze szczegółowymi informacjami dla klubów, które chcą dołączyć do akcji.

08.11.2019 | przeczytano: 279 razy

4 listopada br. Arkadiusz Świostek, szef działu hardware i szef redakcyjnego laboratorium w segmencie technologicznym, obejmie funkcję redaktora naczelnego PCLab.pl.

28.10.2019 | przeczytano: 200 razy
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – serwis Ringier Axel Springer i Nationale-Nederlanden

„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem www.najwiekszykibic.onet.pl znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.

18.10.2019 | przeczytano: 333 razy
Marketingowcy i media chcą walczyć z ad frauds i dezinformacją

W podpisanej deklaracji znajdują się między innymi informacje dotyczące skali problemu: według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami internetu wartość reklamowych oszustw (ang. „digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów i zwiększa się z roku na rok o około 20%.

11.10.2019 | przeczytano: 338 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 149)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764