logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 671
Jarosław Walaszek Chief Technology Officerem w Grupie Agora

Z początkiem czerwca br. funkcję Chief Technology Officera w Grupie Agora obejmie Jarosław Walaszek – doświadczony lider, który wniesie do organizacji bogate kompetencje w zakresie strategii IT, rozwoju technologii oraz prowadzenia złożonych projektów cyfrowych i zarządzania zmianą. 

19.05.2025 | Personalia | przeczytano: 149 razy
Wspólny wieczór wyborczy Onetu i Telewizji Polskiej

Najlepsi polscy dziennikarze polityczni, znakomici goście, zaawansowana technologia, ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami i mnóstwo emocji to największe atrakcje wieczoru tuż po zakończeniu I tury wyborów na urząd prezydenta RP, który Onet zrealizuje wspólnie z Telewizją Polską. Transmisja na stronie głównej Onetu oraz w TVP1, TVP Info (i serwisie tvp.info), TVP Polonia, TVP VOD. „Wieczór wyborczy Telewizji Polskiej i Onetu” rozpocznie się w niedzielę, 18 maja o godz. 20:00.

18.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 149 razy
Business Insider publikuje raport „Portret Finansowy Polaków”

Czy Polacy potrafią zarządzać domowym budżetem, oszczędzają z myślą o przyszłości i świadomie korzystają z cyfrowych narzędzi finansowych? Odpowiedzi na te pytania przynosi „Portret Finansowy Polaków” - najnowszy raport poświęcony finansom osobistym w kraju, oparty na ponad 12 tysiącach wypełnionych ankiet.

18.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 234 razy
Fakt i Onet Audio z serialem audio „Royalsi”

Fakt i Onet Audio prezentują nowy serial audio "Royalsi" autorstwa Mai Mościckiej, dziennikarki Faktu, odsłaniający burzliwe kulisy związku króla Karola III i królowej Kamili. Premierze serialu towarzyszy kreatywny spektakl online z udziałem popularnej grupy satyrycznej Facecje, który można śledzić od 9 maja na stronie royalsi.pl oraz na platformie Telegram.

10.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 313 razy
 Najbardziej opiniotwórcze media: marzec 2025

Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z liczbą niespełna 3,5 tys. wzmianek – znalazł się Onet. Podium zamyka Wirtualna Polska, generując ponad 3,3 tys. cytowań – informuje Instytut Monitorowania Mediów, autor raportu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

03.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 578 razy
Łączą nas słowa – kampania serwisu Onet Kultura

Słowa mają moc łączenia ludzi. Nowa kampania Onet Kultury angażuje osoby w każdym wieku do wspólnego tworzenia opowieści - razem z pisarkami i pisarzami oraz pasjonatami słowa. Pierwsze opowiadanie użytkownicy napiszą z Katarzyną Grocholą.

03.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 204 razy
Newsweek i Onet Audio z podcastem o kulisach kampanii prezydenckich

Rusza nowy podcast „Na prezydenta tylko ty”, będący wspólnym projektem redakcji Newsweek Polska i Onet Audio. Prowadzony przez doświadczoną reporterkę polityczną Dominikę Długosz oraz redaktora naczelnego „Newsweeka” Michała Szadkowskiego, podcast zabierze słuchaczy za kulisy najważniejszych kampanii prezydenckich w Polsce po 1989 roku. Podcast będzie dostępny dla subskrybentów Onet Premium.

17.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 400 razy
Retail Media Network chce łączyć e-sklepy z markami

Retail Media Network (RMN) to innowacyjna i elitarna sieć reklamowa tworząca nową wartość na rynku e-commerce. Sklepom pozwala budować nowy kanał przychodowy, a producentom i markom udostępnia nowoczesne formy promocji zwiększające sprzedaż. Do programu już dołączyło 130 sklepów, kolejne czekają na integrację z siecią. Sklepy, które dołączą do końca maja br., zyskają preferencyjne warunki współpracy.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 334 razy
Dezinformacja i „Czysty przekaz” w kampanii Fundacji PZU

W czasach, gdy aż 84 proc. Polek i Polaków deklaruje, że spotkało się z fake newsem, a co drugi rodak nie czuje się w sieci bezpiecznie, Fundacja PZU rozpoczyna kampanię #CzystyPrzekaz. Magda Gessler, Mikołaj Roznerski i Szymon Marciniak w ramach akcji pokazują, jak nie wpaść w pułapkę fałszywych informacji zagrażających naszemu zdrowiu, relacjom i społecznej spójności. Szeroko zakrojona kampania obejmie działania społeczne i edukacyjne, w tym warsztaty w szkołach.

16.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 373 razy
RAS Polska z certyfikatem Great Place To Work

Ringier Axel Springer Polska została wyróżniona prestiżowym certyfikatem Great Place To Work, przyznawanym przez Instytut Great Place to Work, który jest wynikiem anonimowego i niezależnego badania przeprowadzonego wśród pracowników i pracowniczek Spółki. To już drugie badanie i kolejne wyróżnienie Great Place To Work przyznane RASP – po raz pierwszy firma otrzymała tę prestiżową certyfikację w 2021 roku.

13.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 243 razy
1 2 3
Strona 1/68 (artykułów: 671)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764