logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rio de Post: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Pierwszy polski artysta z własnym zestawem Mcdonald’s

Mata to pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez McDonald’s do stworzenia autorskiego zestawu. Już od 18 października goście restauracji mogą w ramach oferty okazYEAH! zamówić zestaw sygnowany pseudonimem popularnego artysty, a w nim Potrójny Cheeseburger, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki. Dodatkowo, w ramach współpracy z Matą, powstała kolekcja ubrań, łącząca charakterystyczny styl rapera z estetyką marki.

21.10.2021 | przeczytano: 1075 razy
Nowa kampania serka Danio

Konsumenci poszukują dziś na rynku produktów, które łączą w sobie wartościowe składniki z pysznym smakiem. Firma Danone wierzy, że codzienna dieta może zawierać oba te elementy, a konsument nie musi iść na kompromisy. Świetnym przykładem połączenia walorów smakowych i pożywności* jest nowa odsłona kultowego serka Danio, której towarzyszy równie przełomowa kampania – po raz pierwszy od 16 lat bez udziału Małego Głoda, który postanowił podjąć wyzwanie w innym obszarze

16.09.2021 | przeczytano: 1040 razy
Mieszkaniowa odsłona kampanii Uniqua

Wystartowała kolejna odsłona tegorocznej kampanii UNIQA Pomyśl, ile można zdziałać razem. Po odsłonie wizerunkowej oraz kampanii promującej ubezpieczenia komunikacyjne, dziś wystartowała kampania skupiona wokół ubezpieczeń mieszkaniowych. Będzie emitowana w telewizji i Internecie na zmianę z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych.

02.08.2021 | przeczytano: 690 razy
Wystartowała kampania produktowa Uniqa

Historia opowiedziana w spocie ma podkreślić najistotniejsze korzyści płynące z posiadania dobrego ubezpieczenia komunikacyjnego – ważne zarówno dla klientów UNIQA, jak i wszystkich pozostałych posiadaczy aut. Bez względu na sposób zakupu polisy – u agenta lub przez internet – każdy klient przy zgłaszaniu szkody lub awarii oczekuje tego samego: natychmiastowej reakcji i sprawnej obsługi. Może nią być np. szybka pomoc assistance. Niezależnie od miejsca i okoliczności zdarzenia szybka pomoc może być niezwykle istotna dla klienta. Dlatego w nowej kampanii produktowej został zaakcentowany właśnie ten benefit.

06.04.2021 | przeczytano: 763 razy
Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie Mcdonald’s

McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego, który ponownie wciela się w filmową kreację sprzed lat i… jeździ na koniu.

27.01.2021 | przeczytano: 775 razy
Walentynkowa odsłona kampanii Durex „Głośni w łóżku”

„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” to hasło walentynkowej kampanii Durex będącej kontynuacją ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”. Marka niezmiennie namawia pary do rozmawiania o wzajemnych potrzebach i pragnieniach seksualnych oraz odkrywania idealnego dopasowania. Pretekstem do podjęcia intymnego dialogu są tym razem Walentynki. Specjalnie na tę okazję Durex przygotował grę dla par mającą pomóc niedoświadczonym zainicjować rozmowę o seksie. Kampania wystartowała 18 stycznia 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu oraz emisję spotu reklamowego w TV.

18.01.2021 | przeczytano: 1632 razy
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

24.09.2020 | przeczytano: 1109 razy
Kampania „Głośni w łóżku”: trzeci odcinek z serii filmów Durex

Czy burzliwy romans może przerodzić się w pełne wzajemnego szacunku małżeństwo? Czy przedkładanie potrzeb partnera nad własne faktycznie jest możliwe? Czy w świeżym i dynamicznym związku, tworzonym przez dwójkę młodych osób, jest miejsce na szczerą rozmowę o potrzebach i pragnieniach łóżkowych? Czy będąc rodzicami można pozostać spontanicznymi i zakochanymi w sobie kochankami? Na wszystkie te pytania odpowiedź brzmi „tak”, a udowadniają to historie par, opowiedziane w filmach dokumentalnych stworzonych w ramach kampanii Durex „Głośni w łóżku”.

21.09.2020 | przeczytano: 1014 razy
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

10.09.2020 | przeczytano: 3168 razy
„Plus 5G – świat nowych możliwości” - kampania reklamowa sieci Plus

15 lipca rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa sieci Plus promująca „pierwsze prawdziwe i najszybsze 5G w Polsce”. W nowej reklamie operatora świat codzienności łączy się ze światem wirtualnym, a granice pomiędzy nimi stają się niemal niewidoczne dzięki nowoczesnej technologii 5G. Podobnie jak w nadchodzącej erze 5G.

20.07.2020 | przeczytano: 1172 razy (komentarzy: 2)
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764