logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Korzeniowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34
WeNet i WebWave pro bono dla Stowarzyszenia OlimpijczycyPL

WeNet zaprojektował i wykonał pro bono stronę internetową dla Stowarzyszenia OlimpijczycyPL zrzeszającego wybitnych polskich sportowców, którzy zakończyli swoją karierę sportową. WeNet widzi ogromny potencjał polskich olimpijczyków oraz chce wspierać ich w dalszym rozwoju osobistym i zawodowym.

09.04.2024 | przeczytano: 278 razy
Maja Włoszczowska i Robert Korzeniowski w kampanii digitalowej Wenet

9 stycznia 2024 roku rozpoczęła się nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii digitalowej wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet”. W spotach reklamowych zobaczymy nową Ambasadorkę WeNet Maję Włoszczowską, jedną z najbardziej rozpoznawalnych zawodniczek w kolarstwie górskim na świecie oraz Roberta Korzeniowskiego, czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym, który od ponad 2 lat aktywnie rozwija swój biznes, korzystając z wsparcia profesjonalnych Doradców Internetowych WeNet. Spoty reklamowe kampanii będą wspierały szeroko zakrojone działania digital.

09.01.2024 | przeczytano: 480 razy
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu

Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów zdobyli cenną wiedzę z zakresu marketingu online. Eksperci podzielili się praktycznymi wskazówkami i zaprezentowali sprawdzone narzędzia. Wiosenno-jesienne szkolenia odbyły się w Katowicach, Gdańsku, Warszawie oraz w Białymstoku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu i Wrocławiu. Spotkania były również szansą na zdobycie nowych kontaktów biznesowych, które są ważne, szczególnie na lokalnym rynku. Gościem specjalnym spotkań na Śląsku, Pomorzu i Mazowszu był mistrz olimpijski - Robert Korzeniowski.

05.12.2023 | przeczytano: 557 razy
Wenet z nową kampanią digitalową dla MŚP

23 sierpnia 2023 roku rozpoczęła się nowa odsłona ogólnopolskiej digitalowej kampanii wizerunkowej marki WeNet. W kampanii, której główne działania odbędą się online, ponownie zobaczymy Roberta Korzeniowskiego – czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym, który jest ambasadorem marki WeNet. Szeroko zakrojone działania promocyjne odbędą się m.in. w największych  ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

23.08.2023 | przeczytano: 577 razy

Celem akcji #NIECZEKAM107lat było budowanie świadomości problemu nierównych szans pomiędzy kobietami i mężczyznami, inspirowanie i edukowanie na rzecz ich wyrównywania w obszarze życia prywatnego i zawodowego. „Niezatrzymani” jest cyklem spotkań-rozmów z mistrzami sportu, którzy kończą lub już skończyli kariery pełne wielkich wydarzeń, medali i tytułów, a teraz znakomicie odnajdują się w nowym „życiu po życiu”. Partnerem strategicznym Effie 2022 był Onet, a partnerami medialnymi Forbes, Business Insider Polska oraz NOIZZ.

10.11.2022 | przeczytano: 484 razy

Marka technologiczna WeNet odnotowała w trudnym dla biznesu okresie pandemii 60% wzrost liczby klientów, którym pomogła zbudować stronę internetową. Tylko w samym 2022 r. z usług tego doradcy internetowego skorzystało ponad 3,3 tysiąca przedsiębiorców sektora MŚP. Choć coraz więcej firm przenosi swój biznes do sieci, to wciąż w tym względzie jest niewykorzystany potencjał – wiele z nich nie ma strony www, albo nie wykorzystuje do końca jej możliwości lub wręcz oszczędza na cyfryzacji, co potwierdzają badania PARP*, Eurostat** czy Keralla Research***. Eksperci WeNet podkreślają, że dziś bycie online to dla biznesu konieczność. Od początku września trwa ogólnopolska kampania reklamowa WeNet promująca efektywne wykorzystanie stron www w sektorze MŚP.

27.09.2022 | przeczytano: 389 razy
Wenet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową

5 września ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet. To marka technologiczna z szeroką ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP, która we wrześniu świętuje swój rok obecności pod nowym brandem. Kampania emitowana będzie w dwóch kanałach: telewizyjnym i digital. Spoty, z udziałem między innymi Roberta Korzeniowskiego, który jest ambasadorem firmy WeNet, będzie można zobaczyć przez cały wrzesień w kilkudziesięciu programach telewizyjnych, w tym w TVN i w Polsacie. Działania online potrwają dłużej i obejmą komunikację w ogólnopolskich portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

06.09.2022 | przeczytano: 1143 razy
Kusznierewicz z autorskim programem w Kanale Sportowym

Mateusz Kusznierewicz to nazwisko, którego żadnemu fanowi sportu nie trzeba przedstawiać. Mistrz olimpijski z Atlanty, po osiągnięciu sukcesów sportowych i biznesowych, dostaje od Kanału Sportowego szansę sprawdzenia się w mediach. – W programie „Akademia Mistrzów” nie będę prowadził klasycznych wywiadów, nie jestem przecież dziennikarzem – mówi Kusznierewicz, który zamierza stawiać na dzielenie się z odbiorcami wiedzą. W pierwszym odcinku, który zostanie wyemitowany 27 sierpnia o godz. 20, gościem będzie Sebastian Świderski, najważniejszy człowiek w polskiej siatkówce.

26.08.2022 | przeczytano: 673 razy
Nowa odsłona strony www Roberta Korzeniowskiego

 Robert Korzeniowski, mistrz chodu sportowego i 4-krotny mistrz olimpijski, od lat działa na rzecz popularyzacji bliskiej mu dziedziny sportu oraz angażuje się w wiele projektów z tego obszaru. O jego ostatnich dokonaniach można przeczytać na jego odświeżonej stronie internetowej www.korzeniowski.pl, którą stworzyli doradcy internetowi WeNet. Zgodnie z zamysłem twórców strona opowiada wielowątkową historię Roberta Korzeniowskiego, którego życie, nawet teraz, zdecydowanie wykracza poza ramy losu byłego zawodowego sportowca.

21.07.2022 | przeczytano: 1214 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wczoraj & Jutro –program T-mobile z udziałem postaci sztuki, sportu i internetu

Rusza nowa seria T‑Mobile „Wczoraj & Jutro”. W 10-odcinkowym programie znane postaci polskiego świata kultury, nauki i sportu, w tym m.in. Małgorzata Halber, Robert Korzeniowski, Karol Wójcicki czy Michał Piróg, a także przedstawiciele generacji Z i eksperci T‑Mobile Polska opowiadają o tym, co czeka nas w nadchodzącej przyszłości. Goście robią również przegląd zmian, które w ostatnich latach dokonały się na naszych oczach. Nowy format stanowi część projektu „Człowiek 2040”, w którym T‑Mobile wraz z analitykami Polityki Insight oraz na podstawie setek badań i trendów przewiduje, jak może wyglądać nasze życie w 2040 roku. Pierwsze odcinki cyklu „Wczoraj & Jutro” można już oglądać na kanałach YouTube i Facebook T‑Mobile Polska oraz w specjalnej sekcji portalu Wirtualna Polska.

19.11.2021 | przeczytano: 1527 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764