logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Kubica: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Jak influencerzy przeszli test na COVID-19?

MediaCom Warszawa zrealizował w czasie pandemii najnowszą falę badania Influence Power Index (IPI). Czy i jak zmienił się wizerunek influencerów podczas epidemii koronawirusa? Szukając odpowiedzi na to pytanie, twórcy wyodrębnili dodatkowy wskaźnik – COVID Index. Według najnowszych danych Robert Lewandowski istotnie umocnił swoją już wysoką pozycję, na drugim biegunie znaleźli się m.in. Maffashion i Patryk Vega, którzy odnotowali spadki w wielu badanych wymiarach wizerunkowych.

19.06.2020 | przeczytano: 357 razy

ORLEN Team wzmocnił kolejny utytułowany sportowiec – Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1, najbardziej prestiżowej i widowiskowej klasie wyścigów motorowodnych na świecie. PKN ORLEN w sezonie 2020 i 2021 będzie wspierać go w walce o mistrzowski tytuł.

20.01.2020 | przeczytano: 266 razy

​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.

22.11.2019 | przeczytano: 224 razy
Sportklub stawia na motorsport

Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.

14.10.2019 | przeczytano: 253 razy

Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.

20.09.2019 | przeczytano: 181 razy
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Red8 Advertising.

15.07.2019 | przeczytano: 673 razy

​PKN ORLEN został oficjalnym partnerem zespołu Formuły 1 Williams Martini Racing. Logotyp ORLEN znajdzie się na bolidach oraz kombinezonach zawodników występujących w najbardziej prestiżowych i najpopularniejszych wyścigach świata.

30.11.2018 | przeczytano: 330 razy
Blask Formuły 1 nie gaśnie

Robert Kubica, polska twarz Formuły 1, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Jego powrót do wyścigów to duża szansa na to, by Formuła 1 jako dyscyplina mocno skoczyła w górę w rankingu najbardziej lubianych dyscyplin wśród Polaków. Obecnie zajmuje trzynaste miejsce – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.

29.10.2018 | przeczytano: 304 razy
Robert Kubica poleca oleje Lotos Quazar Dynamic

Od dziś w telewizji rusza druga odsłona kampanii produktów marki Dynamic. Tym razem głównym bohaterem jest nowa linia olejów silników LOTOS Quazar Dynamic. Ambasadorem marki jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców.

27.08.2018 | przeczytano: 517 razy
Robert Kubica w nowej kampanii produktów Lotos Dynamic

Grupa LOTOS startuje z nową kampanią napojów energetycznych Dynamic oraz olejów LOTOS Quazar Dynamic. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Kampania składa się z dwóch filmów. Pierwsza do telewizji trafia reklama napojów Dynamic.

14.08.2018 | przeczytano: 299 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764