logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Mazur: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Wakacje.pl ruszają z kampanią reklamową

Agent turystyczny Wakacje.pl wystartował z wizerunkową komunikacją na 2019 rok pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi”.  

20.05.2019 | przeczytano: 709 razy
Robert Mazur w agencji Dziadek do orzechów

Do zespołu agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Robert Mazur jako new business manager. Jego zatrudnienie jest związane z poszerzaniem działań nakierowanych na pozyskanie nowych klientów.

15.03.2019 | przeczytano: 297 razy

Przez cały tydzień w porannej ramówce Wirtualnej Polski, w ramach programu publicystycznego #dziejesienazywo, czołowi politycy, reprezentujący wszystkie strony sceny politycznej, oceniali pierwszych sto dni rządów Prawa i Sprawiedliwości.

02.03.2016 | przeczytano: 328 razy
Wojciech Reszczyński felietonistą tygodnika „Wsieci”

Wojciech Reszczyński rozpoczął stałą współpracę z tygodnikiem „wSieci”. Reszczyński co tydzień publikuje na łamach obecnie największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce felieton na bieżące tematy.

12.02.2016 | przeczytano: 589 razy (komentarzy: 1)
Dziejesienazywo: Pasmo publicystyczne Grupy WP w odświeżonej odsłonie

#dziejesienazywo wystartowało w odświeżonej formule. Do grona prowadzących codzienne poranne pasmo publicystyczne Grupy WP dołączyli dwaj cenieni dziennikarze, Sławomir Sierakowski i Robert Mazurek, wprowadzono również nowe segmenty programu. #dziejesienazywo emitowany jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-10:00.

12.01.2016 | przeczytano: 918 razy

Profil tygodnika „wSieci” na Facebooku zdobył już ponad 70 tysięcy „lajków”. Opublikowane właśnie przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wyniki sprzedaży tygodników opinii za pierwszy kwartał tego roku potwierdzają, że tygodnik jako jeden z trzech tytułów może pochwalić się wzrostem sprzedaży miesiąc do miesiąca. „wSieci” utrzymuje też wysokie miejsce w rankingu sprzedaży. Do zespołu tygodnika dołączają kolejni publicyści.

26.05.2014 | przeczytano: 823 razy
Wydawca „W Sieci” promuje swoje tytuły

Wydawnictwo Fratria rozpoczyna nową akcję promującą media wchodzące w skład wydawnictwa. W 10 miastach Polski pojawiły się billboardy promujące tygodnik „W Sieci”, serwis wPolityce.pl oraz szereg innych portali należących do wydawnictwa Fratria. Twarzami kampanii są Jacek i Michał Karnowscy. Akcję na billboardach wesprze promocja internetowa prowadzona za pomocą Google Adwords oraz spoty video w serwisie youtube.com.

31.01.2013 | przeczytano: 787 razy
Urządzenia Morgana Systems w cyfrowej drukarni Videoplus Europe

W ostatnich miesiącach europejski oddział firmy VideoPlus Europe, specjalizującej się we wspieraniu przedsiębiorstw działających w obszarze marketingu sieciowego w zakresie szeroko rozumianych kontaktów z klientami, uruchomił w swojej podwarszawskiej siedzibie drukarnię cyfrową. Podstawę jej parku sprzętowego w zakresie introligatorni stanowią zaawansowane rozwiązania brytyjskiego producenta Morgana Systems. Ich dostawcą była firma Zinart Systemy Graficzne, wyłączny dystrybutor Morgana Systems na terenie Polski.

24.10.2012 | przeczytano: 2313 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764