logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rocket Science Communications: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Fundacja Dr Clown i Rocket Science Communications na rzecz NGO-sów

Ponad 60 proc. Polek i Polaków ma zaufanie do organizacji pozarządowych, jednak poziom wiedzy na temat ich działalności i sytuacji jest niski, a w działania w ramach wolontariatu angażuje się tylko 4 proc. Tymczasem tego typu działania nie tylko niosą wsparcie potrzebującym i dają poczucie wspierania wyższej idei, ale też pomagają rozwijać kompetencje przyszłości, jak kreatywność i umiejętność budowania relacji. Fundacja Dr Clown wspólnie z agencją Rocket Science Communications chcą to zmienić.

19.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 410 razy
Kampanie profrekwencyjne: czy to kobiety zdecydują?

Temat wagi głosu kobiet w zbliżających się wyborach coraz częściej pojawia się w debacie publicznej. Zwłaszcza w obliczu licznych kampanii profrekwencyjnych, które mają na celu zachęcić Polki do udziału w wyborach. Czy kobiety przekonały się, że ich głos ma znaczenie i może wpłynąć na obraz polskiej polityki?

12.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 471 razy

Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei dla Rocket Science, które wywodzi się z branży technologicznej, to kolejny projekt związany z lifestylem, zdrowiem i ekologią.

06.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 842 razy

Osavi to nowoczesne suplementy diety z kategorii premium z siedzibą firmy w Polsce. Obecnie w swojej ofercie posiada ponad 40 produktów. Jest to marka własna firmy Olivit – dystrybutora ponad 9 tys. produktów na całym świecie z wieloletnim doświadczeniem.

03.01.2022 | Z rynku | przeczytano: 549 razy
Wiosenny rozkwit organizacyjny w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Trwa wiosenna passa w ogniskowaniu się życia sektora firm PR wokół Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W niespełna trzy tygodnie po przyjęciu trzech nowych członków SAPR powiększa się o dwie kolejne agencje – ConTrust Communication oraz MaginfiCo Marketing & PR Consultants. To doświadczone agencje z Warszawy. Po dokładnie pół roku od powstania w SAPR są już 32 firmy. Wraz z rozkwitem wiosny w fazę wdrożenia wchodzą też konkretne działania z przyjętego w październiku ub. r. i doprecyzowanego w styczniu b.r. ambitnego programu społeczno-branżowego SAPR.

22.04.2021 | Z rynku | przeczytano: 490 razy
Już trzydzieści agencji w SAPR

PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania to trzy kolejne agencje, które zostały członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Tym samym w Stowarzyszeniu jest już trzydzieści firm PR z 9 różnych miast Polski tworząc coraz silniejszy głos różnorodnej branży usług PR.

01.04.2021 | Z rynku | przeczytano: 1678 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764