logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RocketJobs.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Zawód Inżynier - nowy cykl video RocketJobs.pl i Nauka. to Lubię

Portal Pracy przyszłości RocketJobs.pl rozpoczyna emisję cyklu video we współpracy z Tomaszem Rożkiem z kanału Nauka. To lubię. Filmy mają na celu przybliżenie tajników zawodów inżynieryjnych. W każdym z 10 odcinków występują autentyczni bohaterowie, którzy opowiadają jak od kuchni wygląda praca w ich profesji. Video publikowane będą na kanale Nauka. To lubie oraz na YT i w kanałach społecznościowych marki RocketJobs.pl

22.06.2022 | przeczytano: 172 razy
Rocketjobs.pl startuje z nową platformą komunikacji „Misja: Praca”

RocketJobs.pl - portal pracy przyszłości, ma ambicje prezentować najlepsze na rynku wsparcie w poszukiwaniu pracy. Konsekwencją takiego podejścia jest rozszerzenie profilu działalności o nowe branże, do których poza marketingiem dołącza m.in. sprzedaż, finanse oraz inżynieria, consulting i BI & Data. W ramach rozwoju oferty, przy współpracy z 180heartbeats + JUNG v MATT powstała “Misja:Praca”.

13.05.2022 | przeczytano: 403 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Po Stronie Kobiet

Równość i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci – to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet, kiedy zapytaliśmy, jak wyobrażają sobie polską branżę reklamy i marketingu w 2030 roku.

27.04.2022 | przeczytano: 527 razy (komentarzy: 4)
Rocketjobs.pl w kolejnych spotach kampanii o Generacji Z pokazuje jak młodzi ludzie postrzegają równość w pracy

Rocketjobs.pl wyemitowało kolejne spoty w ramach kampanii o Generacji Z. Tym razem twórcy portalu pracy przyszłości nawiązują odważną, skłaniającą do refleksji dyskusję na temat dyskryminacji kobiet i osób LGBT w środowisku pracy. Poprzednie dwa video na YT obejrzało ponad 300 tys. widzów.  Inicjatywie towarzyszy duża kampania bannerowa w Gazeta.pl.

04.04.2022 | przeczytano: 348 razy (komentarzy: 1)
Rocketjobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o Genz

Najgorętsza kampania tego miesiąca startuje z kolejnym video na temat podejścia do pracy pokolenia Z. Pierwszy filmik z cyklu dotyczący oczekiwań zawodowych obejrzało na YouTube już niemal 200 tys. osób.

21.02.2022 | przeczytano: 214 razy
Rocketjobs.pl startuje z kampanią pod hasłem „Genz!”

Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl pod hasłem GenZ!, zrealizowana we współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów video porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl.

15.02.2022 | przeczytano: 456 razy

Jobboard RocketJobs.pl startuje z kampanią radiową, w której komunikuje szeroki wachlarz nowoczesnych kategorii pracy umysłowej na swoim portalu. Reklamy można usłyszeć w regionalnych i ogólnopolskich stacjach radiowych.

10.02.2022 | przeczytano: 356 razy (komentarzy: 1)
Artur Leśniak nowym Marketing Managerem Rocketjobs.pl

Jobboard RocketJobs.pl ma nowego Marketing Managera. Działaniami reklamowymi pokieruje Artur Leśniak znany m.in. z agencji 180heartbeats.

07.02.2022 | przeczytano: 249 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764