logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RocketJobs.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Rocketjobs.pl w nowej kampanii edukuje pracodawców

RocketJobs.pl, jobboard dla pracowników umysłowych, zapytał swoich użytkowników jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi zrealizował kampanię digitalową pod hasłem Jak pisać SPOKO ogłoszenia o pracę? Jej główną osią jest spot video pokazujący zdenerwowanie kandydatki na widok NIESPOKO oferty pracy.

29.11.2022 | przeczytano: 279 razy

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.

03.11.2022 | przeczytano: 308 razy

Głośna seria filmów #Rozmowyopracy w formie video-wywiadów z przedstawicielami pokolenia Z została nagrodzona brązem w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Dzięki wyróżnieniu jobboardu głos generacji Z wybrzmiał ponownie: Jaka jest przyszłość rynku pracy? Co zmienią na nim Zetki? Wyróżniona kreacja oczami prawdziwych bohaterów ukazuje najistotniejsze kwestie związane ze współczesnym środowiskiem zawodowym.

11.10.2022 | przeczytano: 278 razy
Rocketjobs.pl: start kampanii Misja: Rowerem do pracy

RocketJobs.pl - portal pracy przyszłości rozpoczyna wakacyjną kampanię Misja:Rowerem do pracy! Jej główną osią jest reklama outdoorowa na warszawskich rowerach miejskich. Inicjatywę zainaugurowała niestandardowa akcja na Bulwarach Wiślanych -  rowerowy przejazd załogi kosmonautów RocketJobs z udziałem influencera i ambasadora wydarzenia Rafałem Masnym. Partnerami kampanii są Nextbike Polska S.A i Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej.

05.07.2022 | przeczytano: 406 razy
Zawód Inżynier - nowy cykl video RocketJobs.pl i Nauka. to Lubię

Portal Pracy przyszłości RocketJobs.pl rozpoczyna emisję cyklu video we współpracy z Tomaszem Rożkiem z kanału Nauka. To lubię. Filmy mają na celu przybliżenie tajników zawodów inżynieryjnych. W każdym z 10 odcinków występują autentyczni bohaterowie, którzy opowiadają jak od kuchni wygląda praca w ich profesji. Video publikowane będą na kanale Nauka. To lubie oraz na YT i w kanałach społecznościowych marki RocketJobs.pl

22.06.2022 | przeczytano: 433 razy
Rocketjobs.pl startuje z nową platformą komunikacji „Misja: Praca”

RocketJobs.pl - portal pracy przyszłości, ma ambicje prezentować najlepsze na rynku wsparcie w poszukiwaniu pracy. Konsekwencją takiego podejścia jest rozszerzenie profilu działalności o nowe branże, do których poza marketingiem dołącza m.in. sprzedaż, finanse oraz inżynieria, consulting i BI & Data. W ramach rozwoju oferty, przy współpracy z 180heartbeats + JUNG v MATT powstała “Misja:Praca”.

13.05.2022 | przeczytano: 705 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Po Stronie Kobiet

Równość i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci – to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet, kiedy zapytaliśmy, jak wyobrażają sobie polską branżę reklamy i marketingu w 2030 roku.

27.04.2022 | przeczytano: 638 razy (komentarzy: 4)
Rocketjobs.pl w kolejnych spotach kampanii o Generacji Z pokazuje jak młodzi ludzie postrzegają równość w pracy

Rocketjobs.pl wyemitowało kolejne spoty w ramach kampanii o Generacji Z. Tym razem twórcy portalu pracy przyszłości nawiązują odważną, skłaniającą do refleksji dyskusję na temat dyskryminacji kobiet i osób LGBT w środowisku pracy. Poprzednie dwa video na YT obejrzało ponad 300 tys. widzów.  Inicjatywie towarzyszy duża kampania bannerowa w Gazeta.pl.

04.04.2022 | przeczytano: 529 razy (komentarzy: 1)
Rocketjobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o Genz

Najgorętsza kampania tego miesiąca startuje z kolejnym video na temat podejścia do pracy pokolenia Z. Pierwszy filmik z cyklu dotyczący oczekiwań zawodowych obejrzało na YouTube już niemal 200 tys. osób.

21.02.2022 | przeczytano: 288 razy
Rocketjobs.pl startuje z kampanią pod hasłem „Genz!”

Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl pod hasłem GenZ!, zrealizowana we współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów video porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl.

15.02.2022 | przeczytano: 551 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764