logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockstar Energy Drink: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7

Rockstar przechodzi do kolejnego etapu swojej ewolucji - globalnej premiery nowej platformy „Press Play". W tym roku nowe pozycjonowanie marki zostanie zaprezentowane poprzez energetyczną muzykę w trakcie koncertu w aplikacji Spotify.

02.06.2023 | przeczytano: 353 razy
Httpool przygotował dla marki Rockstar muzyczną kampanię na Spotify

Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo), rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Kampania potrwa do września. Za działania w serwisie Spotify odpowiada Httpool.

21.06.2022 | przeczytano: 1050 razy
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku

Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma przyspiesza w ten sposób ekspansję marki na nowe rynki, licząc, na co najmniej dwukrotne zwiększenie zasięgu geograficznego w okresie kolejnych trzech lat.

07.05.2021 | przeczytano: 682 razy
Nowa globalna strategia napoju energetycznego Rockstar

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

21.04.2021 | przeczytano: 1449 razy
Rockstar Energy Drink prowadzi kampanię związaną z premierą filmu „Venom”

Rockstar Energy Drink, marka z portfolio PepsiCo, rozpoczął kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu „Venom”. Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance. Za przygotowanie kampanii digital odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

11.10.2018 | przeczytano: 1175 razy (komentarzy: 4)
Biuro Podróży Reklamy dla kampanii Rockstar Energy Drink

Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała klipy wideo na potrzeby kampanii reklamowej napoju Rockstar Energy Drink z portfolio PepsiCo. Klipy są utrzymane w międzynarodowym formacie brandu pt. „Party like a Rockstar”. Kampania digital z wykorzystaniem klipów właśnie startuje i potrwa do końca września.

20.09.2018 | przeczytano: 651 razy
Biuro Podróży Reklamy z obsługą digital marki Rockstar

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg marki Rockstar, na obsługę jej budżetu digital. Rockstar to brand napoju energetycznego z portfolio koncernu PepsiCo.

17.01.2018 | przeczytano: 560 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764