logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland-Garros: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Kanały pop-up Eurosportu dla abonentów Vectry

Warner Bros. Discovery w Polsce oraz Vectra nawiązały współpracę w celu zapewnienia klientom dostawcy usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej dostępu do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na kanałach Eurosportu. Igrzyska olimpijskie w Paryżu potrwają od 26 lipca do 11 sierpnia 2024 roku. Siedem kanałów pop-up Eurosportu w jakości HD i jeden 4K zapewnią pasjonatom sportu możliwość śledzenia ponad 830 godzin transmisji z Paryża w najlepszej jakości obrazu i dźwięku.

12.04.2024 | przeczytano: 242 razy
Olimpijskie kanały pop-up Eurosportu w ofercie INEA

Warner Bros. Discovery w Polsce oraz INEA nawiązały współpracę w celu zapewnienia klientom usług telekomunikacyjnych dostępu do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024 na kanałach Eurosportu. Igrzyska olimpijskie w Paryżu potrwają od 26 lipca do 11 sierpnia 2024 roku. Dzięki obecności kanałów pop-up Eurosportu – siedmiu HD i jednego 4K – w ofercie INEA, fani sportu będą mogli śledzić ponad 830 godzin transmisji z Paryża w najlepszej jakości obrazu i dźwięku.

15.02.2024 | przeczytano: 512 razy

Rosnąca popularność transmisji z turniejów Wielkiego Szlema przyniosła Eurosportowi 1 rekordową oglądalność w historii relacji z US Open! Rozgrywany w Nowym Jorku turniej śledziło średnio aż 92 tys. widzów. Stacja odnotowała też znakomite wyniki oglądalności w Eurosporcie Extra w Playerze, jak również w mediach społecznościowych i na stronie eurosport.pl.

12.09.2023 | przeczytano: 394 razy

Zakończony w niedzielę turniej na kortach im. Rolanda Garrosa oglądało na antenach Eurosportu prawie 5 milionów widzów. Finałowe spotkanie singla kobiet Iga Świątek – Karolina Muchova przyciągnęło do TVN i Eurosportu 1 aż 2,4 mln kibiców.

13.06.2023 | przeczytano: 356 razy

W maju 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu osiągnęła udział na poziomie 23,9% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w maju najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN – najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy – znalazł się na czele rankingu Big5 z SHR na poziomie 8,6% w grupie 20-54. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji informacyjnych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,8% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,5%), jak i w grupie 4+ (SHR 5,2%). Stacja TVN24 BiS zanotowała najlepszy wynik oglądalności w swojej historii (SHR 4+: 0,6%). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu w swoich kategoriach tematycznych uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4%) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 1%).

02.06.2023 | przeczytano: 501 razy

Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.

01.06.2023 | przeczytano: 365 razy

W niedzielę rozpocznie się drugi w sezonie turniej Wielkiego Szlema, Roland-Garros. Każdy mecz paryskiego turnieju dostępny będzie na żywo i na żądanie w Eurosporcie Extra w Playerze, a najważniejsze spotkania – w tym mecze z udziałem Igi Świątek – transmitowane będą na antenach Eurosportu.

26.05.2023 | przeczytano: 285 razy

Jeden z najważniejszych turniejów tenisowych świata – US Open – będzie w Polsce transmitowany na antenach Eurosportu i w Playerze do 2027 roku. Warner Bros. Discovery przedłużyło prawa do pokazywania nowojorskiego turnieju na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce. To efekt pięcioletniej umowy z United States Tennis Association (USTA).

14.02.2023 | przeczytano: 337 razy

Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.

30.01.2023 | przeczytano: 448 razy

W 2022 roku Eurosport 1 był najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w Polsce! Minione 12 miesięcy to także dalszy rozwój oferty sportowej TVN Warner Bros. Discovery, w tym na antenach otwartych.

04.01.2023 | przeczytano: 417 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764