logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 387
Remadays Warsaw 2023: rozwiązania Sun Chemical do druku cyfrowego na stoisku firmy Atler

W dniach 1-3 lutego br. w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy odbędzie się kolejna edycja targów RemaDays Warsaw. Jednym z wystawców prezentujących tu swoją ofertę (na stoisku nr F.3.40 w pawilonie F) będzie firma Atler – dystrybutor rozwiązań do wielkoformatowego druku cyfrowego, w tym dedykowanych temu segmentowi rynkowemu atramentów inkjetowych marki Sun Chemical. Oferta tego producenta jest promowana na stoisku firmy Atler podczas targów RemaDays Warsaw już od wielu lat. W tym roku będzie podobnie, a przedstawiciele Sun Chemical będą tu obecni przez cały okres trwania imprezy.

13.01.2023 | przeczytano: 407 razy
Iga Świątek czy Robert Lewandowski? Kto wygrał 2022 rok w mediach

Wielkimi krokami zbliża się rozstrzygnięcie 88. Plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2022 Roku organizowanego przez Przegląd Sportowy. Głównymi faworytami do zwycięstwa są Iga Świątek oraz Robert Lewandowski. PSMM Monitoring & More przeanalizował, jak wygląda przekaz medialny, którego łączny szacunkowy ekwiwalent reklamowy wyniósł blisko 10 miliardów złotych.

05.01.2023 | przeczytano: 281 razy (komentarzy: 8)

W 2022 roku Eurosport 1 był najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w Polsce! Minione 12 miesięcy to także dalszy rozwój oferty sportowej TVN Warner Bros. Discovery, w tym na antenach otwartych.

04.01.2023 | przeczytano: 173 razy

Zakończony w niedzielę turniej US Open cieszył się rekordową oglądalnością na antenach Eurosportu. Sobotni finał kobiet, w którym Iga Świątek pokonała Ons Jabeur transmitowany równolegle w TVN i Eurosporcie 1 przyciągnął średnio aż 2,65 mln widzów. To najlepszy wynik w historii wielkoszlemowych relacji w Polsce.

13.09.2022 | przeczytano: 219 razy
Grafmasz wdraża cyfrowy finiszing etykiet w drukarni Gent Grafik

GENT GRAFIK kolejnym użytkownikiem urządzenia do wycinania etykiet VD 320 III dostarczanego przez Grafmasz. Gent Grafik to rodzinna drukarnia z Tirany w Albanii, założona w 2000 r. Firma zatrudniająca 22 osoby dotychczas skupiała się na druku offsetowym i posiada park maszynowy złożony z maszyn Heidelberg i Roland. W ostatnim okresie wdrożony został pomysł cyfrowego druku etykiet. Wraz z inwestycją w maszynę HP INDIGO pojawiła się również potrzeba wykańczania etykiet drukowanych w niskich nakładach. Dotychczas firma stosowała wyłącznie urządzenie semirotacyjne, do większych zleceń, które jednak nie pozwalało na pełną elastyczność z uwagi na konieczność kilkudniowego oczekiwania na magnetyczne wykrojniki.

13.07.2022 | przeczytano: 423 razy

W czerwcu TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pierwsze miejsce na podium - główny nadawca rynku osiągnął udział w widowni na poziomie 25,2%. Czerwiec był też dobrym miesiącem dla stacji TVN, która uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie BIG5 (SHR: 9,02%) oraz dla kanałów tematycznych z portfolio nadawcy. Stacja TVN24 była szóstym najchętniej oglądanym kanałem spośród wszystkich dostępnych w telewizji i liderem w kategorii telewizji informacyjnych (SHR: 3,2%). TVN Style (SHR: 0,68%) utrzymała pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych. TVN Warner Bros. Discovery osiągnęła też w minionym miesiącu świetne wyniki w segmencie digital.

08.07.2022 | przeczytano: 207 razy

W pierwszych sześciu miesiącach 2022 roku Eurosport 1 osiągnął rekordowe wyniki zarówno pod względem średniej oglądalności, jak i udziału w rynku, dzięki czemu był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce! Eurosport 2 zajął w tym okresie wysokie czwarte miejsce.

08.07.2022 | przeczytano: 212 razy

Grupa TVN coraz częściej pokazuje wielkie wydarzenia sportowe w kanałach naziemnych, dzięki czemu sukcesywnie wzmacnia swoją pozycję na rynku. W ostatnich miesiącach w ogólnodostępnych, bezpłatnych kanałach Grupy transmitowane były: Puchar Świata w skokach narciarskich, finał kobiet podczas Roland-Garros, polskie rundy Speedway Grand Prix, wybrane mecze mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn, a także Puchar Świata w biegach narciarskich kobiet.

01.07.2022 | przeczytano: 279 razy
„Solutions in Motion”: Sun Chemical dla druku cyfrowego na Fespa 2022

Po trzyletniej przerwie firma Sun Chemical ponownie zaprezentowała swoją kompleksową ofertę do cyfrowego druku wielkoformatowego na targach Fespa 2022. Pod hasłem „Solutions in Motion”, na pełnym wielobarwnych akcentów stoisku promowała przede wszystkim atramenty do druku wielko- i superwielkoformatowego z serii Streamline, farby dedykowane materiałom tekstylnym i zastosowaniom przemysłowym oraz rozwiązania marki SunJet. Jak podkreśla Krzysztof Ostrowski – reprezentujący na Fespie polski oddział  Sun Chemical - zainteresowanie ofertą firmy skierowaną do ww. segmentów, jak też na rynek aplikacji przemysłowych, było bardzo duże. Jednym z tematów przewodnich obecności Sun Chemical na targach był opracowany przez firmę projekt „5R”, uwzględniający zgodność jej działań z zasadami polityki zrównoważonego rozwoju.

22.06.2022 | przeczytano: 2017 razy

Grupa TVN zakończyła maj na podium zestawienia koncernów medialnych w Polsce – portfolio jej kanałów osiągnęło 25,5% udział w widowni w grupie komercyjnej. W ubiegłym miesiącu TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w gronie Big5, z udziałem w grupie 16-49 na poziomie 8,5%. TVN24 umocniło swoją pozycję najpopularniejszego kanału w kategorii news, odnotowując najwyższe majowe wyniki udziału w widowni 4+ w swojej historii (SHR: 5,5%). Kanał Eurosport zanotował 200% wzrost widowni rok do roku i był w maju najchętniej oglądaną stacją sportową w kraju – zarówno w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%), jak i wszystkich widzów (SHR: 0,9%).

10.06.2022 | przeczytano: 277 razy
1 2 3
Strona 1/39 (artykułów: 387)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764