logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rolmlecz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Rolmlecz i Os3 wystartowały z ogólnopolską kampanią loteryjną

Marka Rolmlecz należąca do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL ruszyła z kampanią loteryjną – „Graj o nagrody prosto z serka”. Za komunikację oraz organizację loterii odpowiedzialna jest agencja oS3.

11.10.2023 | przeczytano: 687 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Z sercem do serka” – ruszyła nowa kampania 360° marki Rolmlecz

„Z sercem do serka” to hasło najnowszej kampanii 360° marki Rolmlecz, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL. Kampania ruszyła 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, digitalu oraz social mediach marki. Aktualny koncept realizowanych działań jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej opracowanej przez agencję kreatywną oS3. Po stronie Klienta wdraża ją Aneta Wysocka – Wejda, brand manager marki Rolmlecz.

06.06.2023 | przeczytano: 649 razy
„Wygrywaj z krówką” – startuje loteria kultowych serków Rolmlecz

Choć początek września wielu osobom kojarzy się z końcem beztroskich wakacji, powrotem do szkoły i pracy, a co za tym idzie – z codziennymi, nużącymi obowiązkami, to teraz pojawia się atrakcja, której warto wyczekiwać. Marka Rolmlecz startuje z pierwszą w swojej historii loterią konsumencką „Wygrywaj z krówką”, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody. Wspólna zabawa potrwa od 5 września do 30 października 2022 r.

05.09.2022 | przeczytano: 634 razy
Rolmlecz: kampania marki w nowej platformie „Mleczarze” autorstwa Os3

Marka Rolmlecz należąca do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL rusza z początkiem września ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Nową platformę komunikacyjną pt. „Mleczarze” stworzyła agencja oS3.

07.09.2021 | przeczytano: 1170 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764