logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rossmann: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 104
Użytkownik Tiktoka w Polsce

Ile ma lat? Od kiedy jest na TikToku? Ile czasu spędza w aplikacji? Czy lubi reklamy? Kupuje czy tylko ogląda? Kim jest polski użytkownik TikToka i jaki ma potencjał zakupowy, postanowiła zbadać agencja OpenMobi.

09.12.2021 | przeczytano: 303 razy
Pion Serwis i Amagraf – wieloletnie partnerstwo

Hybrydowy ploter ValueJet UH japońskiej firmy Mutoh, model 1638 z oferty Amagraf, to jedna z ostatnich inwestycji firmy PION Serwis ze Strykowa. To urządzenie drukujące zarówno z roli na rolę jak również – dzięki dostawianym stołom – na materiałach sztywnych. Firmy współpracują ze sobą od niemal 10 lat, a dostarczony tu sprzęt poligraficzny – oprócz najnowszego nabytku także dwa plotery wielkoformatowe OKI, dwa laminatory, plotery tnące, gilotyna, cyfrowe urządzenia drukujące - w całości pochodzi z Amagrafu.

06.12.2021 | przeczytano: 291 razy
Durex wspiera zatrzymanie epidemii AIDS do 2030 roku

1 grudnia, z okazji Światowego Dnia AIDS, wystartowała wspólna kampania marki Durex i Fundacji Edukacji Społecznej, której celem jest wsparcie celów światowego dnia AIDS. Jej osią jest edukacja i zwiększenie świadomości na temat HIV i AIDS, a także propagowanie szerokiej diagnostyki. Firma Reckitt wraz z marką Durex od wielu lat działa na rzecz bezpiecznego seksu, ponieważ prezerwatywy są jedynym środkiem antykoncepcyjnym, który pomaga chronić przed zakażeniem. Tylko w tegorocznej kampanii przekaże na ten cel darowiznę rzeczową o łącznej wartości 90 000 zł.

02.12.2021 | przeczytano: 330 razy
Wyniki Blix Awards: Sieci handlowe z najlepszymi gazetkami promocyjnymi wybrane

Znamy już laureatów tegorocznej edycji programu branżowego „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” w kategorii „Gazetka Roku”. Od kwietnia do października br. ponad 100 tys. osób podzieliło się z organizatorem łącznie 4 mln opinii. Polacy decydowali, które sklepy w poszczególnych formatach mają najbardziej przejrzyste i estetyczne publikacje z promocjami, a także najlepiej ułożone pod oczekiwania i potrzeby konsumenckie. W gronie laureatów znalazły się takie sieci, jak Biedronka, Dino, Kaufland, Żabka, Selgros, Leroy Merlin, IKEA, Media Expert, Rossmann i PEPCO.

18.11.2021 | przeczytano: 355 razy
Endorfina Events organizuje wirtualne wydarzenie „Rossmann to My”

Agencja endorfina odpowiedzialna za organizację drugiej edycji wydarzenia „Rossmann to My”. Wydarzenie było na żywo transmitowane ze studia VES do blisko 5 000 widzów w całej Polsce.

12.11.2021 | przeczytano: 368 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna

Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.

26.10.2021 | przeczytano: 337 razy
Grupa Rossmann inwestuje w maszynę Corrucut firmy Koenig & Bauer

Przedsiębiorstwo ROMCARTON S.A., należące do francuskiej grupy Rossmann, inwestuje w maszynę CorruCUT firmy Koenig & Bauer. Posiadająca siedem zespołów drukujących maszyna będzie najdłuższym jak do tej pory urządzeniem CorruCUT. Latem przyszłego roku ma ono już podjąć produkcję w rumuńskiej miejscowości Popesti-Leordeni w pobliżu Bukaresztu, w jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w południowo – wschodniej Europie.

22.10.2021 | przeczytano: 351 razy

Trwa oferta publiczna akcji Stars.Space S.A., spółki specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu. W ramach pierwszej transzy, nabywców znalazły wszystkie zaoferowane akcje o łącznej wartości 1 mln zł. Dziś spółka rozpoczyna przyjmowanie zapisów na akcje w drugiej transzy emisji, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów. Informacje o warunkach nabycia akcji są zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. W sumie spółka zamierza pozyskać do 4,55 mln złotych. 10 października br. spółka ruszyła z kampanią marketingową kosmetyków Stars from the Stars, która głównie realizowana jest za pośrednictwem platformy TikTok. Od momentu startu akcji do czwartku hasztag #itsaboutstars osiągnął blisko 56,8 mln wyświetleń.

14.10.2021 | przeczytano: 291 razy
Gwiazdy Tiktoka wspierają Stars.Space

Mary (Maria Jeleniewska), popularnie nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin), gwiazdy social mediów będą twarzami kampanii marketingowej produktów marki Stars from the Stars, należącej do spółki Stars.Space S.A. Łącznie TikTokowe profile twórczyń mają 17,9 mln obserwujących. 10 października 2021 r. startuje kampania marketingowa kosmetyków nowej marki z udziałem popularnych influencerek. Jeszcze wcześniej, 7 października spółka rozpocznie emisję akcji w formule crowdinvestingu. Oferta publiczna akcji Stars.Space S.A będzie zaprezentowana na platformie CrowdConnect, a w planie jest pozyskanie do 4,55 mln złotych.  

05.10.2021 | przeczytano: 468 razy
Kampania Dettol: Higieniczni (bezpieczniejsi) w swej dziecięcej beztrosce

Marka Dettol w ramach najnowszej kampanii edukacyjnej przekaże bezpłatnie do szkół 100 tysięcy produktów. Twarzami kampanii traktującej o znaczeniu higieny i dezynfekcji są popularni wśród młodej części odbiorców Vanessa Power, przebojowa 11-latka z Kalisza, okrzyknięta wschodzącą gwiazdą światowego streetdance i Kamil „Sfinks” Szpejenkowski, artysta estradowy oraz uczestnik Got To Dance. Tylko Taniec. Kampania startuje 4 października br., a szkoły do udziału mogą zgłaszać rodzice.

30.09.2021 | przeczytano: 504 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 104)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764