logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozgłos: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Oknoplast for Art, bo łączy nas design

Pandemia COVID-19 wywarła istotny wpływ na nastroje konsumenckie. Wzrosła nieufność klientów, którzy z większą uwagą zaczęli dobierać marki producentów. Sprawiło to, że bardziej niż kiedykolwiek wcześniej przykłada się dzisiaj uwagę na stabilność i uznanie brandu. Społeczny niepokój przyczynił się do redefinicji postrzegania marek - znaczenie ma już nie tylko świat aspirujący (prezentowany przez markę). Kartą przetargową zaczęło stawać się realne poczucie bezpieczeństwa w realizacji zamówienia. Cechami pożądanymi są: wiarygodność firmy, dobrze rozwinięte procesy obsługi klienta oraz wartości licujące z klienckimi. To postawiło marki premium przed nowymi wyzwaniami.

14.08.2023 | przeczytano: 933 razy
Lisek.App: startuje kampania „Nowy gatunek sklepu”

Lider polskiego q-commerce promuje usługę szybkich dostaw i szeroki asortyment ponad 2200 produktów łącząc poczucie humoru z sytuacjami z życia codziennego. Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.

09.03.2023 | przeczytano: 1211 razy
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają! To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy okazji zdobyć doświadczenie i porównać się rówieśnikami z branży.  Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca.

20.02.2023 | przeczytano: 908 razy
Tailor Made PR i Rozgłos z obsługą kampanii #21szklanek dla syropów Herbapol

Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.

27.07.2022 | przeczytano: 606 razy
Anna Dereszowska ambasadorką marki Canpol babies

Anna Dereszowska - polska aktorka i wokalistka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy w polskim show-biznesie – została ambasadorką marki Canpol babies.  Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”.

10.05.2022 | przeczytano: 849 razy
Agnieszka Hyży zostaje ambasadorką marki Lovi

Agnieszka Hyży – polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, została ambasadorką marki LOVI. Jako aktywna zawodowo mama poszukuje tego, co najlepsze  dla swojego dziecka. Właśnie tak zrodziła się jej współpraca z marką LOVI, która jest kontynuacją kampanii z ubiegłego roku „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”.

27.04.2022 | przeczytano: 1012 razy
Otwarcie Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2022

16 marca rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń młodych inżynierów do nowej edycji Konkursu Nagroda Jamesa Dysona, organizowanego co roku przez Fundację Dyson skierowanego do studentów z kierunków związanych z projektowaniem. W ubiegłych latach do konkursu zgłoszono szereg imponujących projektów. W tym roku organizatorzy zwiększyli sumę nagród pieniężnych, aby wesprzeć młodych inżynierów w pierwszym kluczowym etapie. Zwycięzców etapów krajowych poznamy we wrześniu, otrzymają aż 27 000 zł  na rozwój swoich projektów. Do tej pory w ramach konkursu nagrody pieniężne otrzymali autorzy ponad 285 wynalazków.

24.03.2022 | przeczytano: 576 razy
Infografika: Polska chmura wsparciem w proteście przeciw ACTA

Czarne strony setek witryn www, dziesiątki tysięcy internautów angażujących się w akcję, setki publikacji - tak polski internet protestuje przeciw podpisaniu ACTA przez polski rząd. Rozgłos medialny wokół projektu powoduje gwałtowny wzrost ruchu w serwisach biorących w nim udział, m.in. Wykop.pl, który koordynuje całą akcję. Aby uniknąć przeciążenia strony w najbardziej gorących momentach, serwis przekierowuje część ruchu na serwery w chmurze e24cloud.com.

09.02.2012 | przeczytano: 4036 razy

Od dziś oficjalnie działa już kiosk z prasą cyfrową uruchomiony przez firmę NetPress, polskiego partnera amerykańskiej firmy Zinio Systems, światowego lidera w branży prasy elektronicznej.

07.10.2005 | przeczytano: 1195 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764