logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ryszard Horowitz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Ryszard Horowitz po raz drugi w karierze fotografuje dla Forda

Po 35 latach legendarny fotograf Ryszard Horowitz po raz drugi stanął za obiektywem aparatu, fotografując dla Forda. Motoryzacyjny gigant już w latach 80. zdecydował się na współpracę z artystą, która zaowocowała nagrodami i uznaniem branży. Teraz obie ikony popkultury kolejny raz połączyły talenty. Efektem tego jest prestiżowa wystawa fotografa, którą do połowy października można oglądać w Warszawie. Żadna z prezentowanych na wernisażu prac artysty nie była dotąd publikowana w Polsce.

05.10.2017 | przeczytano: 616 razy

Po 35 latach od otrzymania prestiżowej nagrody Gold Caddy za kampanię reklamową dla Forda, Ryszard Horowitz znów podjął współpracę z marką. Nowe zdjęcia artysty, a także legendarne fotografie z nagrodzonej kampanii, będzie można zobaczyć podczas wyjątkowej wystawy „Horowitz Ford Vignale” w Warszawie. Firma Canon, która dostarczyła sprzęt fotograficzny i odpowiada za wydruk wystawy, jest partnerem technologicznym tego wydarzenia.

13.09.2017 | przeczytano: 524 razy

Sandro Miller, ikona światowej fotografii komercyjnej, fotograf Johna Malkovicha – po raz pierwszy w Polsce w jury Viva! Photo Awards

12.09.2016 | przeczytano: 613 razy
Canon wydrukował prace Ryszarda Horowitza

Firma Canon została sponsorem wystawy „RH 75” autorstwa światowej sławy fotografa Ryszarda Horowitza. Zwiedzający będą mogli ją obejrzeć w Pałacu Sztuki Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w Krakowie. Jej uroczyste otwarcie odbyło się 5 maja. Natomiast do 1 czerwca br. wybrane prace wydrukowane w dużym formacie będzie można zobaczyć także na Placu Szczepańskim w tym samym mieście. Cykl prac „RH 75” ma związek obchodami 75. urodzin tego wielkiego artysty.

07.05.2014 | przeczytano: 826 razy
Trzeci numer „Pro-KREACJI” już w EMPiKACH i salonach prasowych RUCH

„Szczęśliwie postanowiłem być sobą” – wyznaje Ryszard Horowitz w najnowszym numerze „Pro-KREACJI”, a profesor Jerzy Bralczyk opowiada, dlaczego przestał wierzyć w istnienie języka reklamy.

22.08.2006 | przeczytano: 1070 razy
Gala konkursu Printer of the Year

Dwunasta edycja najbardziej prestiżowego w branży poligraficznej międzynarodowego konkursu Sappi European Printer of The Year została rozstrzygnięta.

15.06.2005 | przeczytano: 942 razy

Zakończył się pierwszy etap XII edycji konkursu „Europejski Drukarz Roku”, organizowanego przez jednego z największych producentów papieru, firmę Sappi. Cezex, który od lat współpracuje z dostawcą, po raz kolejny aktywnie włączył się w promocję międzynarodowego konkursu producenta papieru.

25.04.2005 | przeczytano: 645 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764