logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Südzucker Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska

Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.

28.03.2024 | przeczytano: 342 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Lato Blisko Natury” - Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego

Łąki kwietne to motyw towarzyszący letniej aktywacji konsumenckiej Cukru Królewskiego. W najnowszej kampanii „Lato Blisko Natury” marka zwraca uwagę na zrównoważone rolnictwo oraz naturalne pochodzenie cukru buraczanego. W komunikację zaangażowani zostali popularni influencerzy oraz plantatorzy. Akcji towarzyszy zmiana designu opakowania flagowego produktu – cukru białego 1 kg. Przewidziano również tematyczny konkurs konsumencki.

30.06.2021 | przeczytano: 786 razy
Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami

Cukier Królewski sukcesywnie rozwija współpracę z influencerami. W ostatnim czasie marka pracowała z najmłodszym zwycięzcą polskiego Masterchefa - Damianem Kordasem, Martą Lech-Maciejewską z bloga „Super Styler”, Pauliną i Kasią Błędowską z kanału Youtube „O matko i Córko” oraz z influencerką - Angeliką „Andziaks” Zając. Aktualnie na Instagramie Cukru Królewskiego króluje Ola Tatka, która prowadzi transmisje live, pokazujące jak krok po kroku przygotować pyszne desery. Nowymi twarzami marki zostały instagramerki Monika Molecka oraz Sylwia Dróżdż.

05.10.2020 | przeczytano: 1472 razy
Cukier Królewski: Gotowanie na żywo z Olą Tatką

Gotowanie w domu stało się codziennością dla wielu osób. Z pomocą tym, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w kuchni, przychodzi Cukier Królewski. W każdy czwartek o godzinie 18:30 marka zaprasza na transmisje live na swoim Instagramie. Spotkania prowadzi blogerka i autorka kulinarnych e-booków, Ola Tatka. Pokaże ona, jak od A do Z przygotować pyszne desery. Proste a zarazem efektowne przepisy z pewnością zrobią wrażenie na bliskich i domownikach.

08.05.2020 | przeczytano: 2457 razy
„Najlepsze jest blisko” - kampania wizerunkowa Cukru Królewskiego

„Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królewski w kampanii wizerunkowej marki. Celem projektu jest pokazanie, że za każdym wyprodukowanym kilogramem cukru stoją ludzie – pracownicy miejscowych cukrowni i lokalni rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją. To właśnie oni zostali Ambasadorami akcji, prezentując konsumentom lokalne i naturalne pochodzenie Cukru Królewskiego.

24.10.2018 | przeczytano: 2916 razy
Ania Starmach w kampanii Cukru Królewskiego „Słodsze niż słowa”

Anna Starmach, popularna jurorka kulinarna, wzięła udział w akcji promocyjnej marki Cukier Królewski. W ramach współpracy powstał cykl filmów, w których Anna uczy, jak przygotować desery na wyjątkowe okazje i poprzez nie okazywać uczucia najbliższym.

26.05.2017 | przeczytano: 1265 razy
Zimowa kuchnia w kampanii Cukru Królewskiego

Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach.

27.11.2015 | przeczytano: 1020 razy
Lemonbus i letnia akcja promocyjna Cukru Królewskiego

Słońce, morze, radość, zabawa i… lemoniada – właśnie tak wygląda lato w miastach i miasteczkach na polskim wybrzeżu. Towarzysząca marce Cukier Królewski ekipa zrealizowała wyjątkowy film, który podsumowuje wakacyjną akcję promocyjną producenta. W ponad 40 miastach, do których dotarł lemonbus, przygotowano i rozdano ponad 45 000 lemoniad, czyli tyle, ile mieszkańców ma np. Kołobrzeg!

01.09.2015 | przeczytano: 1033 razy
Słodkie gesty w kampanii viralowej Cukru Królewskiego

Na szczęście składają się drobne, ale pełne słodyczy gesty – przekonuje Cukier Królewski w animowanym spocie internetowym, inaugurującym nową kampanię wizerunkową marki, która w tym roku obchodzi swoje 15-lecie.

10.06.2014 | przeczytano: 869 razy
Filmowe podsumowanie zimowego ambientu marki Cukier Królewski

Trwająca od połowy listopada bożonarodzeniowa kampania reklamowa „Życie jest słodkie a Cukier Królewski” zmierza powoli ku końcowi. Na jej finał koncern Südzucker Polska S.A. przygotował krótki film z będącego częścią kampanii ambientu z wykorzystaniem gofrobusa. W obrazie uchwycono najsympatyczniejsze momenty wydarzenia, którego celem było pokazanie, że życie jest słodkie, jeśli tylko jesteśmy dla siebie życzliwi, niekoniecznie „od święta”.

28.12.2013 | przeczytano: 1543 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764