logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sławomir Stępniewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 51
Mania Kostrzewska obejmuje stanowisko Diversity Director w Dentsu CEE

Z początkiem maja rozszerzono zakres odpowiedzialności Mani Kostrzewskiej w strukturach dentsu. Od teraz, oprócz dotychczasowej funkcji Client Partnera w dentsu Creative, będzie pełnić rolę Diversity Director w dentsu CEE i we współpracy z Pauline Miller, Chief Equity Officer w dentsu EMEA, wspierać rozwój wizji i działań w zakresie diversity, equity & inclusion dla regionu i klientów.

24.05.2023 | przeczytano: 347 razy
Mariusz Kukwa zostaje Head of Amplifi

Dentsu Polska tworzy klientocentryczną kulturę - One dentsu, która oparta jest na wspólnych wartościach i celach. W ciągu ostatnich 3 lat grupa konsekwentnie przechodzi transformację struktury. Z sukcesem wprowadziła zmiany w zespołach Media & Performance Service Line oraz Creative Service Line, przyszedł czas na Amplifi i jest to ostatni etap tego procesu. Kluczową rolę w nowej strukturze - Head of Amplifi - objął Mariusz Kukwa.

20.01.2023 | przeczytano: 521 razy

Dentsu Polska odnotowało organiczny wzrost przychodów na poziomie 27,4% w III kwartale br. To drugi najlepszy wynik w grupie dentsu w regionie EMEA (15, 4% organiczny wzrost przychodów). Z kolei cały region CEE, któremu Polska przewodzi, odnotował 24,5 % organiczny wzrost przychodów.

16.11.2022 | przeczytano: 571 razy
Dentsu tworzy globalną sieć kreatywną – Dentsu Creative

Grupa dentsu integruje swoje agencje kreatywne, powstaje nowy brand dentsu Creative. Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii, której celem jest uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego.

20.06.2022 | przeczytano: 652 razy (komentarzy: 17)
Dentsu Polska Grupą Reklamową Roku 2022

Dentsu Polska z nagrodą „Grupa Reklamowa Roku 2022”. Tytuł został przyznany przez redakcję Media & Marketing Polska po raz pierwszy od wielu lat. Tym wyróżnieniem doceniono agencje kreatywne i mediowe wchodzące w skład grupy m.in. za udaną i efektywną synergię działania, ale i doskonale wyniki w badaniu przeprowadzonym wśród klientów dentsu Polska.

07.06.2022 | przeczytano: 870 razy
„Tak smakuje dziękuję” - nowy program stworzony przez Dentsu Polska

Mali ludzie, wielkie emocje. Dzieci prosto z serca podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim kolację-niespodziankę na antenie TVN. Za nową, pełną pozytywnych emocji produkcję TV, odpowiada dentsu Polska.

15.04.2022 | przeczytano: 637 razy

Ataki na Ukrainę nie ustają. Czy cisza lub udawanie, że nic się nie dzieje jest dobrym rozwiązaniem dla marek? Zdecydowanie jest to zbyt częste zachowanie, które obserwujemy w naszym marketingowym świecie. Polecam Waszej uwadze 4 obszary, na które marki powinny zwrócić uwagę, a które mogą się też okazać dobrym kierunkiem działania:

28.02.2022 | przeczytano: 374 razy
Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2%%

Grupa reklamowa dentsu opublikowała Global Ad Spend Forecast. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 roku. Średni wzrost w tym roku ma być trzy razy szybszy niż w analogicznym okresie po kryzysie finansowym z 2008 (w 2011 wynosił 3,2%, teraz 9,2%). Wśród rynków, które mają rozwijać się szybciej niż światowa średnia,  są kraje Europy Środkowej i Wschodniej (tzw. CEE).

26.01.2022 | przeczytano: 1878 razy
Magdalena Strobel obejmuje stanowisko w Dentsu Polska i CEE

Od stycznia br. Magdalena Strobel objęła stanowisko head of marketing & PR w dentsu Polska i CEE. Do jej głównych obowiązków należeć będzie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji grupy dentsu oraz utrzymanie spójności komunikacyjnej w całym regionie CEE. Magdalena Strobel do dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CE.

14.01.2022 | przeczytano: 745 razy
Jacek Celiński Head of Media & Performance Line w Dentsu Polska

Od stycznia do dentsu Polska dołączy Jacek Celiński i obejmie stanowisko Head of Media & Performance. W nowej roli będzie odpowiadał za kierunek rozwoju linii biznesowej Media & Performance w dentsu Polska i wchodzących w jej skład agencji Carat, iProspect i dentsu X. Dołączenie Celińskiego oznacza uzupełnienie zespołu zarządzającego i realizację strategii rozwoju grupy poprzez dalsze łączenie kompetencji w obszarach mediów, danych, commerce’u oraz kontentu.

16.12.2021 | przeczytano: 977 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 51)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764