logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Słuchacz podcastów w Polsce: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Kolejne informacje z badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2022”

Prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów – ich zasięg miesięczny w 2022 r. wyniósł ponad 31%, a już co piąty (21,2%) polski użytkownik sieci włącza podcasty minimum raz w tygodniu. Co ważne z punktu widzenia reklamodawców, słuchacze podcastów w Polsce to dojrzali i świadomi konsumenci, którzy chętnie czerpią wiedzę z audycji i polecają innym słuchane przez siebie treści. Internetowe audycje na żądanie nieznacznie częściej docierają do kobiet niż mężczyzn (54% vs. 46%), a przy tym są słuchane przez osoby wykształcone, w większości będące mieszkańcami miast. To kolejne wnioski z raportu „Słuchacz podcastów w Polsce” stworzonego przez zespół Grupy Eurozet*.

25.09.2023 | przeczytano: 433 razy

Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  

08.08.2022 | przeczytano: 968 razy
„Słuchacz podcastów w Polsce 2021”

Już prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów – ich zasięg miesięczny wyniósł w 2021 r. ponad 31%. Jednocześnie minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci. Audycje internetowe na żądanie wybierane są przez słuchaczy częściej niż w poprzednich latach, a odbiorcy coraz bardziej doceniają ich wartościowe i eksperckie treści, jednocześnie deklarując wysoką akceptację przekazów reklamowych z nimi związanych. Zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory przedstawił właśnie pierwsze wnioski z trzeciej już edycji najobszerniejszego badania polskich słuchaczy podcastów.

25.07.2022 | przeczytano: 1364 razy

Zespół Tandem Media intensywnie rozwija swoją ofertę związaną z podcastami oraz kontynuuje badania polskich słuchaczy podcastów. W ramach zaangażowania w rozwój rynku podcastowego w Polsce broker został też partnerem dwóch konkursów dla twórców audycji online – konkursu im. Janusza Majki na Podcast Roku oraz najważniejszego polskiego konkursu kreatywnego Kreatura w kategorii Podcasty.

04.10.2021 | przeczytano: 565 razy

Podcasty to nie tylko rosnące medium, z którego w 2020 r. korzystało już 9 milionów internautów w Polsce. Coraz chętniej po ofertę podcastową sięgają też reklamodawcy - tym bardziej, że zdecydowana większość słuchaczy podcastów akceptuje związane z nimi reklamy i odwiedza wymieniane w audycjach strony internetowe, a także chętnie śledzi działalność podcasterów w mediach społecznościowych. Takie wnioski płyną z drugiej edycji najobszerniejszego badania polskich słuchaczy podcastów przygotowanego przez Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.

16.07.2021 | przeczytano: 424 razy
„Słuchacz podcastów w Polsce 2020”

Dojrzały, świadomy i miejski konsument - to właśnie słuchacz podcastów w Polsce. Audycje internetowe na żądanie docierają równomiernie do kobiet i mężczyzn, a przy tym są słuchane przez osoby wykształcone - 90% z nich posiada co najmniej wykształcenie średnie, a 47% ma dyplom wyższej uczelni. Większość słuchaczy chętnie dzieli się z innymi treściami z podcastów, a także akceptuje reklamy z nimi związane. To kolejne wnioski z drugiej edycji najobszerniejszego badania polskich słuchaczy podcastów przygotowanego przez Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.

02.07.2021 | przeczytano: 488 razy
„Słuchacz podcastów w Polsce 2020”

W Polsce, podobnie jak na świecie, przybywa słuchaczy podcastów, którzy jednocześnie poświęcają coraz więcej uwagi temu medium. W 2020 r. podcasty regularnie włączał już prawie co trzeci internauta. Niemal dwie trzecie osób zaczęło ich słuchać w ostatnim czasie, a dotychczasowi użytkownicy sięgali do nich częściej niż rok temu. Oprócz tego, jak wynika z kolejnej edycji najobszerniejszego badania polskich słuchaczy podcastów przygotowanego przez Tandem Media z Grupy Radiowej Agory, podcasty niezmiennie cieszą się opinią wiarygodnego medium, a powiązane z nimi przekazy reklamowe – wysokim stopniem akceptacji odbiorców.

18.06.2021 | przeczytano: 908 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764