logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SALESmanago: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
SALESmanago przejmuje Leadoo

Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy konwersji Leadoo. Ten przełomowy ruch na europejskim rynku martech znacząco wzmacnia pozycję SALESmanago - lidera SaaS o polskich korzeniach - w segmencie średnich firm e-commerce i rozszerza zasięg geograficzny firmy o kluczowe rynki północnoeuropejskie.

26.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 267 razy

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.

14.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 262 razy
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework

SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.

17.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 482 razy
Harbingers wprowadza usługę Marketing Automation

Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza na rynek innowacyjną usługę Marketing Automation, która ma zrewolucjonizować sposób, w jaki firmy prowadzą swoje kampanie marketingowe. Dzięki tej usłudze, która startuje we wrześniu 2024 roku, Harbingers umożliwia pełną automatyzację procesów marketingowych, co przekłada się na wyższe wskaźniki konwersji, większą retencję klientów i optymalizację kosztów.

14.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 446 razy

Agencja martech & e-commerce rozwija dział Intelligence Division. Do zespołu dołączyły trzy osoby: Data Programmer Piotr Kopaczewski, Data Engineer Jakub Borkowski oraz Marketing Automation Specialist Agnieszka Gołuszka. Wzmocnienie struktur ID jest wynikiem rozbudowy portfolio usług i narzędzi martech oferowanych przez SalesTube oraz stale powiększającej się listy polskich i zagranicznych klientów agencji.

16.02.2022 | Z rynku | przeczytano: 504 razy
Weronika Skoczewska Marketing Managerem w agencji Pa

W I kwartale 2020 roku do zespołu agencji PA dołączyła Weronika Skoczewska. Na nowo utworzonym stanowisku Marketing Managera będzie zajmowała się opracowywaniem komunikacji brandów, tworzeniem strategii marketingowej i prowadzeniem kampanii.

18.03.2020 | Z rynku | przeczytano: 636 razy
Komunikacja mobilna w tradycyjnych sklepach

Sklepy tradycyjne coraz odważniej stawiają na komunikację mobilną – wynika z raportu „Komunikacja mobilna w biznesie” opracowanego przez Ipsos Polska dla SMSAPI. Coraz więcej z nich wysyła do klientów SMS-y oraz e-maile i korzysta z mediów społecznościowych. Za tą aktywnością idzie również zwiększenie nakładów na prowadzenie tego typu działań marketingowych. Pod wieloma względami sklepy tradycyjne komunikują się lepiej niż sklepy e-commerce.

01.12.2016 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 800 razy
Grzegorz Błażewicz: Status marketingu rośnie dzięki marketing automation:

Powszechny dostęp do technologii mobilnych i internetu wykreował nowy typ konsumenta, który z jednej strony jest bardziej świadomy swoich decyzji, a z drugiej pozostawia po sobie tysiące śladów w przeglądarkach, aplikacjach i systemach transakcyjnych. To wyzwanie dla marketingu, który aby nadążyć za konsumentami, musi korzystać z nowych narzędzi. Dzięki postępującej od dekady automatyzacji, marketing zaczyna generować spore przychody, a jego rola w firmach i przedsiębiorstwach rośnie.

07.11.2016 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1638 razy
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej

Zakupy w Internecie zdobywają coraz większy udział w sprzedaży detalicznej ogółem. Ponad połowa internautów w Polsce robi zakupy online, a wartość rodzimego rynku e-commerce ma do końca tego roku wynieść nawet 36 mld złotych. Firmy poszukują więc sposobu na dotarcie do klienta oraz efektywną komunikację i coraz częściej sięgają po narzędzia mobilne: SMS-y, e-maile oraz aplikacje.

02.11.2016 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 880 razy
Omnichannel: jak prowadzić całościową komunikację z klientem

W obecnej rzeczywistości komunikacja marketingowa z klientem to ciągły proces wdrażania go w świat marki. Nieustanny rozwój technologiczny i postawa samych klientów skłania marketerów do prowadzenia spójnych i zintegrowanych kampanii. Potrzebne jest do tego wzajemnie uzupełniające się korzystanie z różnych kanałów komunikacji, które zapewnią klientowi odpowiednie doświadczenie.

06.09.2016 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 855 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764