logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SAP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 137
SMS od dziennikarza? Nowe medium dla redakcji na 2020 r.

Dostajemy od mediów tyle informacji, że nie potrafimy ich przyswoić. Często nie mamy nawet wyboru, co wyświetla się nam na ekranach. A gdyby na telefon odbiorcy przychodziło to, co naprawdę go interesuje? Powiadomienia o pracy ulubionego reportera albo relacje z wybranych wydarzeń. W USA media już wprowadzają takie usługi, a doświadczenia SMSAPI pokazują, że jest to możliwe także w Polsce.

30.12.2019 | przeczytano: 231 razy
Ubrania, kosmetyki i rekordowy Black Friday

Black Friday w Polsce nie ma takiego umocowania w kalendarzu świąt jak w USA - u nas to po prostu końcówka listopada. Jednak sprzedawcom, zwłaszcza tym internetowym, udało się od zera w kilka lat wykreować ten dzień na festiwal zakupów. Świetnie zadziałała tu magia marketingu, a zwłaszcza sprawdzony zabieg: czas promocji ograniczony.

04.12.2019 | przeczytano: 303 razy
Brother: nowe urządzenia do druku termotransferowego

Brother wprowadza na rynek nową serię drukarek termotransferowych TD-4T. Modele zapewniają szybkie drukowanie etykiet długotrwale odpornych na czynniki zewnętrzne w tym ścieranie czy substancje chemiczne. Wydrukowane etykiety charakteryzują się również wysoką tolerancją na czynniki atmosferyczne, takie jak różnice temperatur i wilgoć.

28.11.2019 | przeczytano: 241 razy
4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce

Co roku polski Black Friday bije kolejne rekordy sprzedaży, chociaż to relatywnie nowa tradycja. Rozkład świąt nie sprzyja jej tak jak w USA, gdzie listopadowe święto zakupów już kilkadziesiąt lat temu na stałe wpasowało się w kalendarz. Mimo to, marketerzy świetnie sobie radzą z wypompowaniem nowego trendu. Jak oni to robią?

25.11.2019 | przeczytano: 185 razy
Listopadowe szaleństwo rabatowe - co i jak kupujemy online?

Listopadowe wyprzedaże pod hasłem Black Friday i Cyber Monday tuż tuż! Mimo, że akcje te organizowane są nad Wisłą zaledwie od kilku lat, to zapisały się na stałe w świadomości Polaków. Równocześnie postępująca cyfryzacja nawyków zakupowych sprawiła, że coraz częściej kupujemy przez internet. Raport SAP podpowiada właścicielom sklepów internetowych, kto, co i jak kupuje w sieci oraz jak rozwijać swój biznes e-commerce.

21.11.2019 | przeczytano: 205 razy
Influencer Marketing 2019

Jak wygląda polski rynek influencerów? Kogo marketerzy poszukują do współpracy? Czy influencer marketing jest dla każdego? Gdzie szukamy influencerów i jak znaleźć tego wymarzonego? O tym m.in. mogli przekonać się uczestnicy piątej edycji Internet ASAP open, która miała miejsce 29 października w klubie The Stage w Krakowie, odbyła się premiera ważnego raportu: Influencer Marketing 2019.

04.11.2019 | przeczytano: 282 razy
Kerris Group i San Markos wzmacniają kompetencje kreatywne

Do działów kreacji KERRIS Group i San Markos na stanowisku Senior Graphic Designer dołączyła Paula Głębocka. Będzie realizowała działania kreatywne dla obecnych i potencjalnych klientów obu agencji. Jednocześnie jest to kolejny krok na drodze zacieśniania współpracy między firmami w związku ze strategicznym partnerstwem, które nawiązały na początku 2019 roku.

30.09.2019 | przeczytano: 255 razy
Labelexpo 2019: Cztery drukarki Epson do etykiet na żądanie

Nową rodzinę urządzeń ColorWorks można oglądać podczas brukselskich targów Labelexpo od 24 do 27 września na stoisku A50 w hali 9.

26.09.2019 | przeczytano: 198 razy
Jak marki skracają dystans z klientem?

"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.

11.09.2019 | przeczytano: 330 razy
Brother: błyskawiczny i wygodny druk etykiet oraz oznaczeń

Brother wprowadza na rynek nową serię kompaktowych drukarek termicznych TD-4D. Urządzenia umożliwiają szybkie drukowanie trwałych etykiet i oznaczeń towarów. Charakteryzują się m.in. przeprojektowanym podajnikiem, wydającym etykiety wydrukiem do góry, a nie do dołu, oraz wydajniejszym i szybszym modułem drukującym, który nie wymaga chłodzenia.

11.09.2019 | przeczytano: 118 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 137)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764