logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SAS Institute: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Marketing w 2024 roku wg ekspertów SAS

Odpowiedzialny marketing, efektywność sztucznej inteligencji, zgodność z obowiązującymi przepisami i agregacja technologii – to główne wyzwania, z jakimi mierzyć się będą marketingowcy w 2024 roku.

17.01.2024 | przeczytano: 1460 razy
Platforma Martech SAS zintegrowana z generatywną sztuczną inteligencją

Klienci SAS mogą teraz wykorzystywać moc generatywnej sztucznej inteligencji na różnych etapach swojej pracy - od planowania działań marketingowych i identyfikacji odbiorców po projektowanie doświadczeń klienta i tworzenie kreacji dostosowanych dla różnych kanałów, na monitorowaniu i analizowaniu wyników kończąc.

06.10.2023 | przeczytano: 650 razy
SAS usprawnia aktywację danych klientów przez zespoły marketingu

Działy sprzedaży stoją przed wyzwaniem związanym z szybką analizą danych, która jest potrzebna do sprawnego funkcjonowania tradycyjnych platform do zarządzania danymi klientów (CDP) i chmurowych narzędzi marketingowych. Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje platformy SAS Customer Intelligence 360 zapewniają zespołom pełny dostęp do danych w chmurze, unikając niepotrzebnego, kosztownego i ryzykownego procesu ich przenoszenia.

30.05.2023 | przeczytano: 802 razy

Listopad i grudzień to miesiące, w których działy marketingu i sprzedaży pracują na najwyższych obrotach. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia to dla biznesu okazje do zwiększenia przychodów. Mimo że firmy nie dysponują jeszcze dokładnymi danymi, jak podaje serwis rabatowy picodi.com, w tym roku podczas „Czarnego Piątku” Polacy mogli wydać ponad 2 mld zł, co jest rekordowym wynikiem. Z kolei Deloitte szacuje, że na Boże Narodzenie polska rodzina wyda średnio ponad 1,5 tys. zł. Jednak dla biznesu ważniejsza od jednorazowych skoków sprzedaży jest lojalność klienta. Co zrobić, aby kupujący wrócili w styczniu? Jak wynika z badania SAS, 58% marek podaje wysoką jakość produktu czy usługi jako główny czynnik decydujący o lojalności klientów.

11.12.2019 | przeczytano: 454 razy

Jak wynika z najnowszego badania SAS, do 2030 roku, 67% działań z zakresu obsługi klienta odbywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn. Czy firmy zaryzykują utratę empatii na rzecz wydajności?

07.11.2019 | przeczytano: 324 razy

Jak wynika z danych Gartnera, do 2020 r. ponad 50% średnich i dużych przedsiębiorstw wdroży chatboty produktowe. Oznacza to, że użytkownicy Internetu będą coraz częściej wchodzić w interakcje z komputerem, a nie pracownikiem biura obsługi klienta, aby rozwiązać dany problem lub zadać pytanie. Ponadto analitycy przewidują, że w biznesie do 2022 r. 70% tzw. białych kołnierzyków, czyli pracowników niezajmujących się pracą fizyczną będzie na co dzień korzystało z platform służących do komunikacji. Zdaniem ekspertów SAS o tym czy chatboty zastąpią konsultantów zdecyduje nie tyle biznes, co klienci.

22.08.2019 | przeczytano: 437 razy
Marcin Bodziak wzmocni Dział Analityków Payback Polska

1 kwietnia 2019 roku do Działu Analityków PAYBACK Polska dołączył Marcin Bodziak, który objął stanowisko Advanced Analytics Principal. Będzie on odpowiedzialny za wszystkie usługi z zakresu Advanced Analytics, AI, Natural Language Processing oraz Data Mining, świadczone przez Program dla jego partnerów. To bardzo duże wzmocnienie dla zespołu, który odpowiada za personalizację oferty dla uczestników PAYBACK, tak ważną przy pogłębianiu relacji partnerów z ich klientami.

24.04.2019 | przeczytano: 563 razy

Niska cena, szybka realizacja usługi i wysoki poziom obsługi. Tego oczekują klienci niezależnie od tego, czy robią codzienne zakupy w sklepie, czy zakładają lokatę w banku. Do powyższych wymagań należy dodać jeszcze bezpieczeństwo danych osobowych. Ich ochrona to obecnie jedno z podstawowych praw klienta. Jak wynika z badania SAS Data Privacy: Are You Concerned?, konsumenci nie tylko chcą, aby o poufność ich informacji zadbały organy władzy, ale również 66% z nich podejmuje kroki, aby zabezpieczyć je samemu.

16.01.2019 | przeczytano: 615 razy

Do Wigilii Bożego Narodzenia pozostał już tylko tydzień. Ten czas spotkań z rodziną i długich rozmów przy suto zastawionym stole poprzedzają intensywne przygotowania oraz godziny spędzone na poszukiwaniu odpowiedniego prezentu, który znajdzie się pod choinką. Jak wynika z danych Deloitte, przeciętna polska rodzina wyda w tegoroczne Święta średnio 1168 zł. Największą część tej kwoty Polacy przeznaczą na prezenty, co dla branży retail oznacza ogromną szansę na zwiększenie zysków. W walce o klienta kluczowe znaczenie ma umiejętna analiza jego świątecznych nawyków zakupowych.

17.12.2018 | przeczytano: 584 razy

Wczoraj minęło dokładnie 115 dni od wejścia w życie RODO (ang. GDPR). Od tego czasu do Urzędu Ochrony Danych Osobowych wpłynęło ponad 2 tys. skarg. Dla porównania, w całym 2017 roku było ich ok. 3 tys. Nawet obywatele krajów, które nie należą do Unii Europejskiej chętnie korzystają z możliwości, jakie daje nowe rozporządzenie. W Wielkiej Brytanii, która do końca 2020 roku ma opuścić szeregi Wspólnoty, 27% respondentów badania przeprowadzonego przez SAS złożyło zawiadomienia dotyczące naruszenia poufności danych osobowych, a 56% planuje to zrobić w ciągu najbliższego roku.

20.09.2018 | przeczytano: 1339 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764