logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SAS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 53

Państwa członkowskie Unii Europejskiej zaakceptowały treść przepisów regulujących AI. Państwa członkowskie Unii Europejskiej zaakceptowały treść przepisów regulujących AI. Przyjęto go jednogłośnie. Według przedstawicieli Netskope, lidera w dziedzinie SASE (Secure Access Service Edge) oraz cyberbezpieczeństwa, który od ponad roku działa także na polskim rynku, to dobre przepisy z jednej strony regulujące korzystanie ze sztucznej inteligencji a z drugiej wprowadzanie innowacji przez firmy i przedsiębiorstwa.

12.02.2024 | przeczytano: 386 razy
Marketing w 2024 roku wg ekspertów SAS

Odpowiedzialny marketing, efektywność sztucznej inteligencji, zgodność z obowiązującymi przepisami i agregacja technologii – to główne wyzwania, z jakimi mierzyć się będą marketingowcy w 2024 roku.

17.01.2024 | przeczytano: 1460 razy
Epson SC-F2200 w Tulcia Sp. z o.o. - pierwsza instalacja w Polsce

Pierwsza instalacja drukarki Epson SC-F2200 w Polsce! Zapraszamy do obejrzenia wypowiedzi pani Emilii Bzdręga, założycielki Tulcia sp. z o.o.

26.10.2023 | przeczytano: 1066 razy
Platforma Martech SAS zintegrowana z generatywną sztuczną inteligencją

Klienci SAS mogą teraz wykorzystywać moc generatywnej sztucznej inteligencji na różnych etapach swojej pracy - od planowania działań marketingowych i identyfikacji odbiorców po projektowanie doświadczeń klienta i tworzenie kreacji dostosowanych dla różnych kanałów, na monitorowaniu i analizowaniu wyników kończąc.

06.10.2023 | przeczytano: 654 razy
Polska firma meblarska w finale konkursu Designeuropa Awards

Podczas czwartej edycji konkursu DesignEuropa Awards, która odbyła się w ośrodku konferencyjnym Axica w Berlinie, uhonorowano dwa wyjątkowe wzory. Pierwszym jest RemigoOne, elektryczny silnik zaburtowy stworzony przez słoweńską projektantkę Ajdę Bertok, zaprojektowany zgodnie z zasadami innowacyjności morskiej i zrównoważonego rozwoju, zdobył nagrodę dla małych i nowo utworzonych firm. Z kolei nagroda branżowa trafiła do Full Automatic Espresso Coffee Machine, którą zaprojektowali Vittorio Bertazzoni, Matteo Bazzicalupo i Raffaella Mangiarotti dla Smeg. Ta kompaktowa maszyna umożliwia profesjonalne przygotowanie kawy w prosty i intuicyjny sposób.

22.09.2023 | przeczytano: 506 razy
SAS usprawnia aktywację danych klientów przez zespoły marketingu

Działy sprzedaży stoją przed wyzwaniem związanym z szybką analizą danych, która jest potrzebna do sprawnego funkcjonowania tradycyjnych platform do zarządzania danymi klientów (CDP) i chmurowych narzędzi marketingowych. Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje platformy SAS Customer Intelligence 360 zapewniają zespołom pełny dostęp do danych w chmurze, unikając niepotrzebnego, kosztownego i ryzykownego procesu ich przenoszenia.

30.05.2023 | przeczytano: 802 razy
Stora Enso rozszerza działalność we Francji

Stora Enso poinformowała o nabyciu 35% udziałów w ACDF Industrie SAS – francuskiej firmie, zajmującej się obróbką drewna. Decyzja – jak podkreśla kierownictwo nordyckiego koncernu – jest zbieżna z jego strategią, związaną z coraz większym zaangażowaniem na rynku drewnianych elementów budowlanych. Inwestycja ta ma zapewnić masową dostępność materiałów konstrukcyjnych typu CLT (Cross Laminated Timber) wieloletniemu partnerowi biznesowemu Stora Enso na rynku francuskim jakim jest ACDF Industrie.

17.05.2022 | przeczytano: 986 razy
Medallia stawia na dynamiczny rozwój polskiego zespołu

Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński.

12.05.2022 | przeczytano: 776 razy

Agencja Triple PR, w ramach programu #PRpomoc, wpiera Molecule.one. Polski start-up, poprzez nieodpłatne udostępnianie innowacyjnych rozwiązań dla laboratoriów chemicznych i farmaceutycznych, włącza się w poszukiwania leku na COVID-19.

16.04.2020 | przeczytano: 443 razy

Listopad i grudzień to miesiące, w których działy marketingu i sprzedaży pracują na najwyższych obrotach. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia to dla biznesu okazje do zwiększenia przychodów. Mimo że firmy nie dysponują jeszcze dokładnymi danymi, jak podaje serwis rabatowy picodi.com, w tym roku podczas „Czarnego Piątku” Polacy mogli wydać ponad 2 mld zł, co jest rekordowym wynikiem. Z kolei Deloitte szacuje, że na Boże Narodzenie polska rodzina wyda średnio ponad 1,5 tys. zł. Jednak dla biznesu ważniejsza od jednorazowych skoków sprzedaży jest lojalność klienta. Co zrobić, aby kupujący wrócili w styczniu? Jak wynika z badania SAS, 58% marek podaje wysoką jakość produktu czy usługi jako główny czynnik decydujący o lojalności klientów.

11.12.2019 | przeczytano: 455 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 53)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764