logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SBTi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Canon doceniony przez  CDP za przeciwdziałanie zmianom klimatu

Canon Inc. ogłosił, że został doceniony przez CDP - brytyjską organizację non-profit - za przejrzyste praktyki i przywódczą rolę w zakresie inicjatyw dotyczących zmian klimatycznych, otrzymując najwyższą ocenę A.

04.04.2024 | przeczytano: 533 razy
Sun Chemical o zrównoważonym rozwoju w poligrafii

„Od kołyski po grób…. zrozumienie celów zrównoważonego rozwoju opartych na nauce, które będą definiować naszą branżę w przyszłości. Analiza Cyklu Życia na poziomie pojedynczego produktu (Ślad Węglowy Produktu)” – to tytuł prelekcji Colina Smitha, European Product Manager w europejskim oddziale firmy Sun Chemical podczas tegorocznej edycji Konferencji Fleksografów. Organizatorem wydarzenia, które odbywało się w dniach 18-20 marca w Warszawie, była Polska Izba Fleksografów. Sun Chemical był Głównym Sponsorem jego tegorocznej edycji. Wydarzenie zgromadziło ok. 300 osób, stanowiąc – jak podkreśla Tomasz Dobrowolski, Business Director Packaging Inks w polskim oddziale firmy Sun Chemical – idealną przestrzeń do spotkań z jej klientami i partnerami branżowymi.

29.03.2024 | przeczytano: 525 razy
Canon uzyskuje certyfikat SBTi za cel redukcji emisji CO2

Plany firmy Canon dotyczące redukcji emisji CO2 zostały uznane przez inicjatywę Science Based Targets SBTi za zgodne z porozumieniem paryskim, które zakłada dążenie do ograniczenia wzrostu globalnej temperatury o 1,5°C.

29.11.2023 | przeczytano: 395 razy
Firma Brother osiągnęła kolejny kamień milowy w zakresie zrównoważonego rozwoju

Brother został pierwszym producentem na świecie, któremu przyznano poprawiony certyfikat Blue Angel DE-UZ 177 za regenerowane wkłady z tonerem i wkłady atramentowe do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych.

16.08.2023 | przeczytano: 548 razy
Cele środowiskowe Sun Chemical i DIC Corporation zatwierdzone przez Science Based Targets

Sun Chemical poinformował, że przyjęte przez firmę – jak też DIC Corporation (spółkę-matkę) – cele środowiskowe dotyczące ograniczenia emisji gazów cieplarnianych powstałych przy działalności obu podmiotów - uzyskały aprobatę ze strony Science Based Targets (SBTi). Oznacza to, że spełniają one wymogi organów nadzorujących tę inicjatywę w kontekście limitu emisji CO2, pozwalającego na ograniczenie globalnego ocieplenia. Cele SBTi zakładają utrzymanie globalnego wzrostu temperatury poniżej 2°C w porównaniu do poziomu z tzw. epoki przedindustrialnej.

06.03.2023 | przeczytano: 1003 razy

Tylko policzenie śladu węglowego firmy daje możliwość zbudowania strategii realnych działań dążących do zeroemisyjności. Jako pierwsze w branży komunikacji marketingowej w Polsce zrobiło to Group One. Spółka udostępniła informację o wysokości swoich emisji dwutlenku węgla netto - 31,309.19 tCO2e. Dane pochodzą z raportu opracowanego z pomocą Planetly, który był jednym ze zobowiązań grupy wobec fundacji WWF Polska.

27.09.2022 | przeczytano: 374 razy
Groupm wprowadza globalny framework dla dekarbonizacji mediów

Nowe metodologie pomiaru umożliwiają ocenę emisji dwutlenku węgla z reklam we wszystkich kanałach i na wszystkich rynkach, wspierając realizację przez WPP wiodących w branży zobowiązań net zero (zerowej emisji netto). Metodologia ma zostać udostępniona organom i organizacjom branżowym zaangażowanym w dekarbonizację mediów w dążeniu do ustandaryzowanego podejścia do mierzenia

21.07.2022 | przeczytano: 689 razy

Group One, jako pierwsza polska firma z branży marketingowej dołączyła do prestiżowej Science Based Targets initiative (SBTi). Inicjatywa zrzesza aż 3134 firmy z całego świata i tylko 12 podmiotów z Polski, w tym takich liderów jak Allegro, InPost, Żabka czy LPP. Po podpisaniu z Fundacją WWF Polska deklaracji redukcji śladu węglowego dla neutralności klimatycznej i przygotowywanym raporcie z emisji gazów cieplarnianych firmy to najbardziej ambitny krok milowy. Group One wyznacza standardy w branży dokonując realnych i naukowo udowodnionych działań.

13.06.2022 | przeczytano: 847 razy
DS Smith przyspiesza działania na rzecz ograniczania emisji dwutlenku węgla, aby osiągnąć cel 1,5°C

Po ogłoszonej w 2021 r. strategii osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 r., DS Smith zobowiązał się dziś do kolejnych kroków w kierunku redukcji emisji CO2. Wiodący dostawca przyjaznych środowisku opakowań z tektury falistej dostosuje swoje działania do globalnego celu porozumienia paryskiego, jakim jest ograniczenie wzrostu temperatury o 1,5°C. Plan działań na rzecz osiągnięcia celu 1,5°C został przedstawiony do weryfikacji przez inicjatywę Science Based Targets (SBTi)*.

24.01.2022 | przeczytano: 617 razy

Group One rozpoczyna współpracę z Planetly - startupem specjalizującym się we wsparciu biznesu w sprawach klimatycznych i dekarbonizacyjnych. Jej wynikiem ma być obliczenie śladu węglowego grupy i przygotowanie raportu emisji wraz z celem neutralności, a finalnie również przystąpienie do prestiżowej organizacji Science Based Target initiative.

20.01.2022 | przeczytano: 306 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764