logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 702
Semilac z kampanią kolekcji lakierów You are ICONIC

Marka (Nesperta), producent lakierów hybrydowych i asesorów do manicure, wystartowała z kampanią promującą nową kolekcję „You are ICONIC”, której ambasadorką jest aktorka Ola Adamska. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami Paid Social oraz SEM zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

20.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 230 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
AI Mode zamiast „Szczęśliwego Trafu”. Zmiany w Google

Niektórzy użytkownicy Google zaczynają zauważać zmiany w interfejsie wyszukiwarki. Tam, gdzie dotychczas znajdował  się przycisk „Szczęśliwy traf”, teraz pojawia się nowa funkcja – „AI Mode”. To dowód na to, że gigant z Mountain View nie zamierza oddawać pola rosnącej konkurencji ze strony chatbotów, takich jak ChatGPT czy Perplexity. Dla firm polegających na organicznym ruchu z Google to zła wiadomość.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 245 razy
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC

Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe przykłady skutecznych kampanii – aż 150 stron bezpłatnej wiedzy w SEMbooku 2025 od Grupy Roboczej SEO&PPC IAB Polska pokazuje, jak surfować wśród trendów na szerokich wodach marketingu w czasach rewolucji.

07.05.2025 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 227 razy
Czy Google czeka podział? Historyczny proces w decydującej fazie

Prawie rok temu amerykański sędzia federalny Amit Mehta uznał, że Google naruszyła prawo antymonopolowe, cementując swoją dominującą pozycję na rynku wyszukiwarek internetowych. Przed sądem w stolicy USA ruszył właśnie kolejny etap postępowania, w którym prawnicy Departamentu Sprawiedliwości oraz przedstawiciele Google będą debatować nad tym, jakie konsekwencje powinna ponieść firma warta ponad 2 biliony dolarów. Teraz gra toczy się nie tylko o rozmiar kar finansowych, lecz również o kształt i przyszłość internetu. Gigantowi z Mountain View grozi rozbicie na kilka mniejszych podmiotów. 

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 555 razy
AI Overviews: nowa funkcja SI w Google zagrozi polskim firmom?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

28.03.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 420 razy
2 mln zł i kilka lat pracy – wyniki badania nad pozycjonowaniem stron w internecie

Po trzech latach wytężonej pracy badawczej i zainwestowaniu ponad 2 milionów złotych Semcore dysponuje wynikami jedynego w swoim rodzaju badania. Jego autorzy podjęli się weryfikacji technik poprawiających widoczność stron w wyszukiwarkach internetowych. W badaniu wzięło udział 30 cenionych marek i ponad setka ekspertów. Autorzy badania dzielą się wynikami i najważniejszymi wnioskami, jednak nie wszystkie dane mogły zostać upublicznione. Wiemy już dlaczego.

26.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 217 razy
Przyszłość AI w wyszukiwarce Google: raport Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska

Ostatnie pięć lat przyniosło prawdziwą rewolucję, zmieniającą zasady gry w sposobie korzystania z wyszukiwarek internetowych. Wraz z dynamicznym rozwojem sztucznej inteligencji zmiana trwa dalej – dostępne w Google rozwiązanie Serach Generative Experience integruje technologie AI tak, by poprawić dokładność wyników i zwiększyć satysfakcję użytkowników. Połączenie generatywnych modeli językowych z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania skutkuje zmianami zachowań użytkowników. Firmy, które chcą skutecznie docierać do klientów, stają przed koniecznością uwzględnienia tych zmian w działaniach marketingowych. Jak w tej szybko ewoluującej rzeczywistości kształtuje się przyszłość ruchu organicznego i płatnego w wyszukiwarkach? Czego będą oczekiwać użytkownicy i jak dopasować strategie do tych oczekiwań?

19.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 269 razy
Search Generative Experience. E-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.

16.03.2025 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 280 razy
Case study SemcoreLAB „Co naprawdę działa w SEO?”

Po trzech latach szczegółowych analiz, testów i wdrożeń, Semcore przedstawia najnowsze badanie realizowane w ramach SemcoreLAB, dostarczające konkretnych i praktycznych wskazówek na temat tego, co skutecznie działa w SEO. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.

23.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 480 razy
Certyfikacja DIMAQ: ekspercka ścieżka AI dla marketerów

IAB Polska, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom rynku, wprowadza DIMAQ AI – wielowymiarowy program certyfikacji digital marketerów. Nowa inicjatywa pozwoli specjalistom potwierdzić umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w pracy. To kolejny poziom rozwoju dostępny dla praktyków posiadających certyfikat DIMAQ Professional, który od dekady wyznacza standardy w branży i jest uznawany za symbol jakości oraz wysokich kompetencji cyfrowych. Do tej pory do egzaminu podeszło już ponad 8 tys. osób. Dla jednych to prestiżowe trofeum, dla innych – motywacja do dalszego rozwoju. DIMAQ AI to kolejny krok w stronę profesjonalizacji zgodnej z oczekiwaniami rynku oraz odpowiedź na potrzebę nieustannego kształcenia w duchu lifelong learning.

21.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 318 razy
1 2 3
Strona 1/71 (artykułów: 702)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764