logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SKM SAR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 71
Ikea Family – transformacja danowa firmy

Na koniec naszego cyklu prezentującego zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards zostawiliśmy projekt nietypowy. Na tle prezentowanych poprzednio kampanii prowadzonych z wykorzystaniem spotów, reklam i mediów masowych może się on wydawać mało efektowny. Okazał się jednak bardzo efektywny. Analiza danych, personalizacja, relacje z klientami - te robiące ostatnio karierę pojęcia okazały się tutaj kluczem do sukcesu. Dzięki technologii nawet sieciowe giganty mogą dziś budować te relacje równie skuteczne jak małe, lokalne przedsiębiorstwa. Tak właśnie zrobiła Ikea...

23.06.2019 | przeczytano: 638 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.

11.06.2019 | przeczytano: 515 razy
Kurpiodobre! - JBB BałdygaZobacz wideo

Złote Effie 2018: Kurpiodobre! - JBB Bałdyga

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z niej charakterystyczny rys jej tożsamości.

02.06.2019 | przeczytano: 863 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Huawei. Make it possibleZobacz wideo

Złote Effie 2018: Huawei. Make it possible

Dane zawarte w podsumowaniu kampanii pochodzą z 2017 roku i są już nieaktualne - od tego czasu chiński producent zwiększył jeszcze sprzedaż i udział w rynku. Co charakterystyczne - odbywa się to m.in. kosztem wyraźnego spadku sprzedaży smartfonów Apple, które swą pozycję rynkową zawdzięczają w dużej mierze działaniom wizerunkowym. To pokazuje siłę marketingu Huawei, który koncentruje się właśnie na kwestiach wizerunkowych, ale świadczy także o potencjale marketingowym Roberta Lewandowskiego.

19.05.2019 | przeczytano: 505 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Fundacja WOŚP gra z partneramiZobacz wideo

O działaniach Fundacji WOŚP mówi się w Polsce dużo, choć ze względów politycznych nie zawsze dobrze. Sytuacja taka stanowi dodatkowe wyzwanie marketingowe. Rozumieją to również firmy decydujące się na wizerunkowe powiązanie własnej marki z przedsięwzięciem będącym obiektem negatywnej kampanii. Jak poradzono sobie z tym wszystkim od strony komunikacyjnej?

01.05.2019 | przeczytano: 766 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Ikea. Ta kuchnia sprawdza się w życiuZobacz wideo

Czy można osiągnąć spektakularny wzrost sprzedaży bez etykiety "Nowość!" - nie zmieniając niczego w ofercie, nie wprowadzając nowych produktów? Jurorzy Effie Awards wskazali taki przykład. Kampania kuchni IKEA doprowadziła do imponujących wzrostów sprzedaży wyłącznie dzięki nowemu pomysłowi na opowieść o istniejących od dawna w ofercie produktach. Zobaczcie jak tego dokonano...

19.04.2019 | przeczytano: 754 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Prudential - Młody BógZobacz wideo

Złote Effie 2018: Prudential - Młody Bóg

W naszym cyklu prezentującym zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards tym razem „Młody Bóg” - czyli reprezentant marki Prudential w trudnych rozgrywkach między uczestnikami rynku ubezpieczeniowego. Zdaniem jurorów w kampanii udało się zmotywować odbiorców do zainteresowania się własną przyszłością i powiązania tej refleksji z marką, co przełożyło się na wzrosty sprzedaży przekraczające 173%. W ocenie jury pominięto jednak istotny naszym zdaniem czynnik: Prudential dysponował w Polsce specjalnym potencjałem wizerunkowym związanym z obecnością marki w przedwojennej (i wojennej dzięki losom firmowego wieżowca) historii Polski. Być może zatem szybki wzrost sprzedaży był w pewnej mierze rodzajem "premii" za powrót marki kojarzonej z "porządnymi, przedwojennymi czasami"?

06.04.2019 | przeczytano: 674 razy (komentarzy: 1)
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Philips. Jaki kolor ma powietrze w twoim domu?Zobacz wideo

Wzrost sprzedaży o 486% - taki był efekt kolejnej kampanii prezentowanej w ramach cyklu poświęconego laureatom XIX edycji Effie Awards. Dodatkowym wyzwaniem był fakt, że oczyszczacze powietrza Philips będące przedmiotem kampanii to najdroższy produkt w swojej kategorii. Co zrobić, aby mimo to osiągnąć takie rezultaty sprzedaży?

24.03.2019 | przeczytano: 679 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Drwittt - Na co dzień na zdrowieZobacz wideo

Ekrany naszych telewizorów okupowane są od rana do wieczora reklamami leków OTC i suplementów diety. Jak przebić się przez ten gąszcz z komunikatem odwołujacym się do argumentów o korzyściach zdrowotnych, reklamując produkt niedostępny w aptece i nie wymagający konsultacji z lekarzem lub farmaceutą? Czy możliwe jest takie wypozycjonowanie marki, aby zdystansować się zarówno od kategorii parafarmaceutyków jak i standardowych napojów bezalkoholowych? Po 11 latach przerwy marka DrWitt podjęła próbę, wracając do mediów z kampanią nagrodzoną podczas XIX edycji Effie Awards.

17.03.2019 | przeczytano: 635 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Greenpeace: Do ostatniego drzewa

Co ma wspólnego Minecraft z wycinką Puszczy Białowieskiej? Dowiecie się z naszego kolejnego odcinka cyklu prezentującego kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards. Trzeba było 7 milionów wirtualnych drzew aby trafić do młodych ludzi i zaangażować ich w obronę przyrodniczego dziedzictwa w "realu". Zobaczcie jak to zrobiono.

09.03.2019 | przeczytano: 689 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 71)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764