logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SKYN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11

Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.

01.12.2021 | przeczytano: 431 razy
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu: „Stay and f*** at home”

Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.

01.04.2020 | przeczytano: 1088 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Firma Unimil mocno inwestuje w rozwój swoich marek w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.

28.03.2019 | przeczytano: 431 razy
Skyn ratuje intymność w kampanii „Save Intimacy”Zobacz wideo

Stała obserwacja najnowszych trendów i zachowań społecznych pozwoliła na dołączenie nowego wątku do komunikacji marki SKYN, która prowadzona jest niezmiennie od 2015 r. i porusza się w obrębie hasła „Feel everything. Poczuj wszystko”. Dzięki analizie zebranych danych, możliwe było postawienie tezy, że coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. SKYN zadaje więc pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii - gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?

19.07.2018 | przeczytano: 1782 razy
Skyn eksperymentuje z wykorzystaniem sportowej odzieży konceptualnej

Producent marki prezerwatyw premium wystartował z kampanią wizerunkową. Za realizację działań PR i social media odpowiada Agencja Reklamowa S4.

21.07.2016 | przeczytano: 543 razy

Agencja buzz. będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych dla marki prezerwatyw SKYN, w ramach realizacji kampanii „Skyn - Feel Everything - Poczuj Wszystko”.

06.05.2016 | przeczytano: 824 razy

Team kreatywny Agencji Reklamowej S4 zmienił swoją strukturę. Od kilku tygodni zespół kreacji ma dwóch szefów. Zarządzają nim Łukasz Wiśniewski oraz Jan Sikora, którzy pełnią funkcję Head of Creative, podlegając bezpośrednio Norbertowi Wawro, dyrektorowi kreatywnemu oraz prezesowi S4.

07.12.2015 | przeczytano: 860 razy
Dokąd zabierzesz ekipę? Konkurs konsumencki Unimil Skyn

Dokąd zabrać ekipę najbliższych przyjaciół? Na imprezę w rozrywkowym Amsterdamie? Czy na białe szaleństwo w jednym z największych snowparków w Europie? Przed takim wyborem stanie osoba, która zdobędzie główną nagrodę w  konkursie organizowanym przez markę Unimil SKYN.

02.11.2015 | przeczytano: 1987 razy
Nagrody Effie 2013: podsumowanie i pełna lista laureatów

Nagroda Grand Prix, 6 Złotych Effie, 13 Srebrnych Effie i 19 Brązowych Effie – tak w skrócie zakończyła 14 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, XIV gala rozdania nagród Effie.

21.10.2013 | przeczytano: 4782 razy
Akcja Unimil Skyn: Zrobiliśmy TO w sercu Warszawy!

Na czym polegała rewolucja seksualna? To nie tylko odważne stroje, skandalizujące filmy, szalone festiwale muzyczne i podziw dla nagości, ale przede wszystkim przyznanie, że seks jest przyjemnością. Unimil SKYN idzie jeszcze o krok dalej, całkowicie rewolucjonizując doznania, jakie oferuje seks z prezerwatywą. A, że dobrych zmian nie warto odkładać w czasie, to świętowanie Walentynek z Unimil SKYN odbyło się już 13-tego lutego w Warszawie.

18.02.2012 | przeczytano: 3723 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764