logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMG Liquid Thread: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

17.09.2019 | przeczytano: 808 razy
Bądź Limonką - Kampania Coca-Cola Lime

Na polskim rynku napojów gazowanych obecna jest nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime. To pierwszy tak duży launch w ramach marki Coca-Cola prawie od dekady.

20.04.2017 | przeczytano: 1712 razy
Wybór wariantów w nowej kampanii Coca-Cola

Od stycznia wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka). Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów. Dziś ruszyła kampania marketingowa pod hasłem "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant".

01.02.2017 | przeczytano: 565 razy
Czesław Mozil w kampanii Prince PoloZobacz wideo

Prince Polo w nowej kampanii pod hasłem „Prince Polo Autentyk” zachęca, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. Do współpracy z marką został zaproszony muzyk Czesław Mozil, który zyskał rzesze fanów dzięki temu, że zawsze pozostaje w zgodzie z samym sobą. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Brain, SMG Liquid Thread, IQ Marketing, Carat Polska i Big Picture.

29.03.2016 | przeczytano: 1814 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764