logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMG: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 132
Mikołaj Szwechowicz Ad Sales Managerem w biurze reklamy OLX

Jako Ad Sales Manager Mikołaj Szwechowicz będzie zarządzał w Biurze Reklamy Grupy OLX dziewięcioosobowym zespołem odpowiadającym za kontakty z klientami bezpośrednimi i domami mediowymi.

03.04.2020 | przeczytano: 349 razy
„Master of International Marketing” dla Natalii Długosz

Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.

03.12.2019 | przeczytano: 405 razy
Świąteczne zakupy tylko z Blikiem – rusza nowa kampania

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo – to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą BLIKA.

14.11.2019 | przeczytano: 291 razy
Plejada bankowych gwiazd promuje przelew na telefon Blik

Polski Standard Płatności, operator BLIKA – we wspólnej kampanii z bankami – zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na  telefon BLIK. To pierwsza tego typu wspólna akcja, w której pojawiają się ambasadorowie różnych banków oraz znany z dotychczasowych przekazów marketingowych BLIKA raper MC Silk. Przelew na telefon BLIK  dostępny jest obecnie w 7 bankach – użytkownicy mogą w ten sposób natychmiast przekazać sobie pieniądze – za darmo, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – wystarczy znać numer telefonu odbiorcy. Wszystkie udostępniające usługę banki biorą udział we wspólnej kampanii.

04.10.2019 | przeczytano: 216 razy
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

17.09.2019 | przeczytano: 451 razy
Prudential z nową kampanią reklamową – szczerze o emeryturze

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania online. Prudential uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej zawczasu pomyśleć i zacząć oszczędzać, aby móc ją przeżyć na własnych warunkach. Kampanii towarzyszy hasło #kruchutko.  

11.03.2019 | przeczytano: 281 razy
Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

Anna Seroczyńska objęła nowo utworzone stanowisko Head of Marketing w Lloyd Group, w skład której wchodzą trzy marki – Lloyd Properties, Buy & Rent oraz Rent like home. Nowa szefowa marketingu jest odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii marketingowej oraz reklamowej, współpracę z partnerami biznesowymi, a także bezpośredni nadzór nad działaniami z obszaru komunikacji marek.

14.01.2019 | przeczytano: 218 razy
„Bierzyński na żywca” w Wirtualnej Polsce

We wtorek, 8 stycznia o godz. 12:00, premiera nowej odsłony autorskiego programu Jakuba Bierzyńskiego. Pierwszym gościem będzie Michał Kamiński. Emisja m.in. na stronie głównej WP. Kolejne odcinki „Bierzyński na żywca” zaplanowano w każdy wtorek.

11.01.2019 | przeczytano: 225 razy
Młody Bóg i prokrastynacja w kampanii Prudential

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć aktywne działania online.  Ubezpieczyciel przekonuje, że wcześniejsze ubezpieczenie na życie stanowi mniejsze obciążenie dla domowego budżetu.

09.04.2018 | przeczytano: 530 razy
Teresa Lipowska twarzą kampanii marki Vicard

Teresa Lipowska - aktorka, znana przede wszystkim z roli Barbary Mostowiak w serialu „M jak Miłość” wystąpiła w reklamie suplementu diety Vicard, wspomagającego prawidłową pracę serca. Kampanię reklamową z udziałem aktorki od 1 stycznia można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych.

08.01.2018 | przeczytano: 440 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 132)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764