logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Hogai - kampania wizerunkowa

Ruszyła kampania wizerunkowa marki Hogai – THINGS TO SMILE TO.  Misją marki jest budowanie inspirujących przestrzeni, które przynoszą radość życia. Jej twórcy wierzą w radość i w kolor. Pierwsza kolekcja Hogai zdecydowanie prezentuje manifest marki. Przeciwstawia się dominacji szarości, beżu i monochromatycznych wnętrz. Hogai proponuje odważne wzornictwo inspirowane stylem memphis i bauhaus, ożywione energetycznymi kolorami. Produkty Hogai są zaprojektowane tak, by być bohaterem we wnętrzu, by definiować jego charakter.

19.06.2023 | przeczytano: 595 razy
Zakończył się Łódź Design Festival 2023

Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.

09.06.2023 | przeczytano: 618 razy
Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej

CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.

27.01.2023 | przeczytano: 681 razy
Jimi Hendrix i legendy rocka - seria dokumentalna w Arte.tv

18 września przypada rocznica śmierci Jimiego Hendrixa – największego gitarzysty w historii świata. Z tej okazji bezpłatna platforma streamingowa ARTE.tv udostępnia film dokumentalny „Jimi Hendrix „Hear My Train A Comin’”, prezentujący sylwetkę i życie legendarnego muzyka. Nie zabraknie portretów także innych muzycznych geniuszy i bandów wszech czasów: The Who, Ramones, The Clash, The Smiths, Eagles i Bee Gees, które trwale zapisały się w historii światowego rocka i  kultury popularnej.

14.09.2022 | przeczytano: 475 razy

W ubiegłym roku Kreml przeznaczył 1,5 mld dol. na media masowe, które odgrywają kluczową rolę w działaniach propagandowych i dezinformacyjnych rosyjskiego rządu – wynika z raportu think tanku DebunkEU.org. Tegoroczne wydatki mogą się okazać jeszcze wyższe, bo w I kwartale tego roku, kiedy nastąpiła agresja na Ukrainę, budżet na media masowe zwiększył się trzykrotnie w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. – Narzędzia, które kształtują świadomość i opinię publiczną oraz przedstawiają wyłącznie pozytywny wizerunek Putina oraz Kremla, są nieodzowne do tego, żeby ta władza była kontynuowana – mówi Jakub Kubś, analityk DebunkEU.org.

29.08.2022 | przeczytano: 762 razy
Jan Frycz ambasadorem marki Bracia Koral

Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, rozpoczęła emisję spotu reklamowego z udziałem nowego ambasadora marki. Jan Frycz, kultowy polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral. Nagranie zrealizowane zostało w zachwycających i sielskich krajobrazach polskiego wybrzeża.

21.04.2022 | przeczytano: 695 razy
Cut The Mustard współpracuje z  U Smile i promuje innowacje w zakresie pięknego uśmiechu

“Niewidoczna nakładka, widoczna różnica” - trwa kampania digitalowa polskiej marki U SMILE, która produkuje innowacyjne nakładki do korekcji wad zgryzu i pomaga pacjentom uzyskać wymarzony uśmiech. Za strategię, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Cut The Mustard.

08.06.2021 | przeczytano: 577 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kto ogląda rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej?

Ponad 96% kibiców oglądających rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej to mężczyźni, najczęściej poniżej 25 roku życia, posiadający średnie wykształcenie, którzy w 87% przypadków regularnie grają w gry. W specjalnym raporcie „Badanie profilu kibica i wizerunku rozgrywek” przygotowanym przez Sponsoring Insight na zlecenie Polskiej Ligi Esportowej badano m.in. częstotliwość gry na komputerze, ocenę transmisji meczowych oraz rozpoznawalność sponsorów. Zaprezentowane wyniki pozwalają nie tylko lepiej poznać oczekiwania i preferencje kibiców, ale również ich zdanie na temat oglądanych rozgrywek. Ponadto analiza zachowań konsumenckich udowadnia, że fani doceniają wspieranie esportu przez sponsorów i chętniej korzystają z ich produktów. Kto zatem ogląda Polską Ligę Esportową?

03.06.2021 | przeczytano: 837 razy
Mikołaj Rey poprowadzi Pyszne Studio marki Bracia Koral

Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu "Pyszne studio" na kanale YouTube. Gospodarzem tegorocznej edycji kulinarnego show będzie znany i lubiany kucharz – Mikołaj Rey, który zabierze widzów w podróż dookoła świata z lodami Bracia Koral w roli głównej.

08.04.2021 | przeczytano: 640 razy
akcja Pogromcyupalu.pl

Pogromcyupalu.pl to wakacyjna akcja lodów Koral, łącząca dwa światy – online i offline. Została przeprowadzona w lipcu i sierpniu 2017 roku. Sercem akcji była aplikacja w formie gry mobilnej „Pogromcyupalu.pl”, w której ruchową wersję można było zagrać podczas Roadshow przemierzającego polskie wybrzeże.

14.11.2017 | przeczytano: 1153 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764