logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 557
Unique One organizuje loterię audioteksową dla marki Winiary

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Sosy Winiary robią różnicę”.

21.06.2022 | przeczytano: 140 razy
1200 GB w kampanii T-mobile

Na co wykorzystać 1200 GB? Pomysłów jest tyle, ilu użytkowników oferty. Ale jedno jest pewne – dobrze mieć tak solidny zapas internetu. Swoją pomysłowością w zakresie wykorzystania tak dużego pakietu mogą wykazać się klienci T-Mobile na kartę w taryfie GO!, którzy jako pierwsi już w lutym tego roku zyskali dostęp do promocji „Rok internetu za darmo”. Właśnie startuje kolejna odsłona kampanii promującej bonus.

17.06.2022 | przeczytano: 418 razy

Dlaczego niektóre sklepy internetowe świecą pustkami? Tegoroczny raport State of Ecommerce pokazuje, że wiele działań sklepów internetowych nie przekłada się na zainteresowanie konsumentów, a niektóre wręcz je zmniejszają. Z publikacji dowiemy się m.in., co drażni klientów i wpływa na rezygnację z zakupów oraz dlaczego również negatywne recenzje pozytywnie wpływają na wiarygodność.

15.06.2022 | przeczytano: 263 razy
Sklepy internetowe a UX: wyniki raportu Koszyk Roku 2022

Martes Sport, Black Red White i Media Expert to zwycięzcy czwartej edycji raportu Koszyk Roku - ogólnopolskiego badania branży e-commerce. Sklepy, które mogą pochwalić się najlepszym UX, zostały wyłonione spośród 100 największych e-commerców w Polsce. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: Answear, Castorama, Tchibo, 50style, SFD, Media Markt i Sizeer.

04.05.2022 | przeczytano: 349 razy
Enea wspiera kampanię informacyjną Towarzystwa Obrotu Energią

To już ósma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej pn. „Sprawdź kto”. Jej celem jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne, wśród nich również Grupa Enea.

04.04.2022 | przeczytano: 243 razy

Już 20 marca w łódzkiej Atlas Arenie polscy i ukraińscy artyści wystąpią podczas wyjątkowego koncertu. Cały dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany Polskiej Akcji Humanitarnej. Przed koncertem na antenie TVN zostanie wyemitowany specjalny, charytatywny blok reklamowy.

18.03.2022 | przeczytano: 238 razy
T-mobile: startuje wizerunkowa kampania w nowej platformie komunikacji

W świecie dynamicznych zmian i ciągłej niepewności planowanie przyszłości staje się wyjątkowo trudne, a czasem wręcz niemożliwe. Dlatego w T‑Mobile zachęcamy do szukania i celebrowania ważnych momentów każdego dnia. Już 9 marca startujemy z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”, w której pokazujemy, jak niezwykła może być codzienność i jak każda chwila może stać się piękna, jeżeli tylko nadamy jej znaczenie.

11.03.2022 | przeczytano: 317 razy

Działania Grupy Polsat Plus w ramach wsparcia i solidarności z obywatelami Ukrainy w obliczu wojny:

11.03.2022 | przeczytano: 365 razy
Agencja Unique One organizuje loterię dla marki Winiary

Firma Nestlè Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie loterii audioteksowej dla marki WINIARY pod hasłem „Smak inspiracji, smak wygranej!"

04.03.2022 | przeczytano: 473 razy
Unique One przygotowała loterię audioteksową dla Polskiego Radia

Agencja UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii audioteksowej dla Programu 1 Polskiego Radia.

15.02.2022 | przeczytano: 316 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/56 (artykułów: 557)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764