logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 462
Promocyjna oferta Amazon Prime Video i Play

PLAY, operator sieci komórkowej, rozwija ofertę serwisów wideo, z których wygodnie mogą korzystać jego klienci. Nowym partnerem sieci jest Amazon Prime Video.

23.01.2020 | przeczytano: 90 razy
E-recepta w usługach pocztowych WP

Wirtualna Polska wdrożyła dodatkową funkcjonalność w usługach pocztowych. Od teraz użytkownicy mogą znaleźć wszystkie swoje e-recepty w jednym, dedykowanym miejscu w swojej skrzynce. Usługa jest darmowa i działa zarówno w serwisie WP Poczta, jak i Poczta o2.

10.01.2020 | przeczytano: 135 razy
Komercjalizacja Bożego Narodzenia zmienia zwyczaje Polaków

Dla 30 proc. Polaków Boże Narodzenie to najpiękniejsze chwile w ciągu roku. Ponad 70 proc. święta spędzi tradycyjnie, a celebrować będziemy wigilijną kolację, ubieranie choinki i obdarowywanie się prezentami – wynika z badania serwisu PrezentMarzeń. Jednocześnie zdaniem niemal połowy Polaków ze względu na komercjalizację zmieniają się świąteczne zwyczaje i przygotowania. Wyzwaniem jest też zakup prezentów. Ponieważ boimy się porażki, coraz częściej wybieramy karty podarunkowe i bony.

30.12.2019 | przeczytano: 239 razy
SMS od dziennikarza? Nowe medium dla redakcji na 2020 r.

Dostajemy od mediów tyle informacji, że nie potrafimy ich przyswoić. Często nie mamy nawet wyboru, co wyświetla się nam na ekranach. A gdyby na telefon odbiorcy przychodziło to, co naprawdę go interesuje? Powiadomienia o pracy ulubionego reportera albo relacje z wybranych wydarzeń. W USA media już wprowadzają takie usługi, a doświadczenia SMSAPI pokazują, że jest to możliwe także w Polsce.

30.12.2019 | przeczytano: 236 razy
The Voice Senior w TVP2

Po sukcesach „The Voice of Poland” i „The Voice Kids”, Telewizja Polska zdecydowała postawić na seniorów. W nowym show zobaczymy występy ponad 20 utalentowanych muzycznie osób po 60. roku życia. Uczestnicy programu będą walczyć o tytuł Najlepszego Głosu w Polsce, 50 tysięcy złotych oraz wycieczkę marzeń o wartości 30 tysięcy złotych.

22.12.2019 | przeczytano: 229 razy
7 zjawisk mogących odmienić digital marketing w 2020 roku

Kilkadziesiąt kampanii internetowych z zakresu SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads i wykorzystanie analityki internetowej do rozwoju biznesu dla wiodących w swoich branżach klientów – tym agencja Bluerank zajmowała się w mijającym roku, tym zajmuje się od lat. Dziś chcemy podzielić się z Wami naszymi doświadczeniami i przewidywaniami. Chcemy pomóc Wam w rozwoju biznesu i jak najlepszym zrozumieniu i wykorzystaniu istotnych zjawisk pojawiających się w obszarze digital marketingu.

18.12.2019 | przeczytano: 514 razy
Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich

10 grudnia wraz z podpisaniem umowy Grupa Blachotrapez rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoków Narciarskich. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2019/2020 z opcją automatycznego przedłużenia. W ostatni weekend polscy skoczkowie wystartowali w konkursie Pucharu Świata w Niżnym Tagile z reklamą producenta z Rabki-Zdroju, a w TVP podczas transmisji skoków mogliśmy zobaczyć bilbordy z życzeniami świątecznymi od producenta systemów rynnowych KROP.

11.12.2019 | przeczytano: 200 razy
Ubrania, kosmetyki i rekordowy Black Friday

Black Friday w Polsce nie ma takiego umocowania w kalendarzu świąt jak w USA - u nas to po prostu końcówka listopada. Jednak sprzedawcom, zwłaszcza tym internetowym, udało się od zera w kilka lat wykreować ten dzień na festiwal zakupów. Świetnie zadziałała tu magia marketingu, a zwłaszcza sprawdzony zabieg: czas promocji ograniczony.

04.12.2019 | przeczytano: 309 razy
4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce

Co roku polski Black Friday bije kolejne rekordy sprzedaży, chociaż to relatywnie nowa tradycja. Rozkład świąt nie sprzyja jej tak jak w USA, gdzie listopadowe święto zakupów już kilkadziesiąt lat temu na stałe wpasowało się w kalendarz. Mimo to, marketerzy świetnie sobie radzą z wypompowaniem nowego trendu. Jak oni to robią?

25.11.2019 | przeczytano: 188 razy

Aplikacje mobilne towarzyszą nam już na każdym kroku. PAYBACK postanowił sprawdzić, do jakich celów najczęściej ich używamy. Dlaczego je instalujemy? I jak wypadają na tym tle aplikacje mobilne programów lojalnościowych? Prezentujemy wyniki najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, które firma przeprowadziła przy okazji świętowania 10-lecia działalności na polskim rynku.

18.11.2019 | przeczytano: 220 razy
1 2 3
Strona 1/47 (artykułów: 462)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764