logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SOS Wioski Dziecięce: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 99
Rodzina to więcej niż więzy krwi. Kampania SOS Wiosek Dziecięcych

Początek roku to czas podsumowań. Obecnie w pieczy zastępczej znajduje się 75,3 tys. dzieci1, które wychowują się bez opieki rodzicielskiej. Mimo coraz większej świadomości społecznej, problem nadal jest palący, a pomoc wciąż potrzebna. W obliczu trudów, z jakimi mierzą się najmłodsi, SOS Wioski Dziecięce rozpoczynają kampanię „Nie muszą mieć twoich genów, żeby odziedziczyć po tobie wszystko co najlepsze”, zachęcającą do wsparcia poprzez przekazanie 1,5% podatku.

03.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 351 razy
Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber awansują w VML

Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber awansowały w dziale kreacji VML, obejmując stanowiska Creative Lead. 

28.01.2025 | Personalia | przeczytano: 739 razy
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm

Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.

14.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 1421 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marketing Master by SAR - pełna lista nominowanych!

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło nominacje do pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Wśród wyróżnionych firm znajdują się marki, które osiągnęły wysokie wyniki w najważniejszych konkursach marketingowych organizowanych przez SAR, a zatem poddane były licznym ocenom jurorskim i odznaczają się solidnymi osiągnięciami. To crème de la crème polskiego rynku marketingowego. Nagrody zostaną wręczone na Gali Innovation 2024 w Multikinie Złote Tarasy 27 listopada o godz. 19.00.

18.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 710 razy
Świąteczna kampania SOS Wiosek Dziecięcych

Dla tysięcy dzieci w Polsce święta Bożego Narodzenia to czas smutku, awantur i samotności. SOS Wioski Dziecięce, jako organizacja, która już od 40 lat pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom, apeluje o natychmiastowe wsparcie – nie tylko dzieci opuszczonych czy osieroconych, ale także tych z rodzin z wieloma problemami. Celem kampanii jest zebranie środków na tegoroczną organizację bezpiecznych, radosnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia.

15.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 449 razy
VML z czterema mieczami KTR

VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.

14.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 1024 razy
AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce

Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw, przy użyciu narzędzi AI, jak i poprzez generatywne rozszerzanie istniejących materiałów fundacji.

17.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 455 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
VML z nominacjami w konkursie KTR

Znamy nominacje KTR dla najbardziej kreatywnych kampanii w Polsce. W tym gronie znalazło się osiem kampanii realizowanych przez VML, które uzyskały 12 nominacji w siedmiu kategoriach. 

05.07.2024 | Konkursy | przeczytano: 1049 razy
Edukacja prawem... Kampania wspierająca edukację w Zimbabwe

Edukacja to prawo każdego dziecka, niezależnie od tego, gdzie mieszka. Niestety w wielu miejscach świata rzetelna edukacja pozostaje jedynie deklaracją i jest nieosiągalnym przywilejem. By sprostać tym trudnościom warto jest wspierać całe społeczności, od podstaw, oferując bezcenne narzędzia rozwoju. To właśnie cel tegorocznej kampanii SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce!

13.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 304 razy
Fotomontaż? 40 osób w fotograficznej sesji SOS Wiosek Dziecięcych

1 zdjęcie, 2 miesiące przygotowań, 40 osób na 40 lat SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Wśród zaproszonych gwiazdy ekranu, artyści, sportowcy i osoby na co dzień pomagające dzieciom – wszyscy razem stanęli przed jednym obiektywem, aby głośno krzyknąć: „Czas to miłość!”. Ta wyjątkowa sesja z rozmachem pokazuje, że czasu nie można cofnąć, jednak można go komuś podarować. 

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 750 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 99)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764